43 תספורות בוב נועזות ויפות

21. בוב א -סימטרי עם תחתון

לאחר מכן, יש לנו עוד גזרה אסימטרית מסוגננת. השיער באורך סנטר בערך בצד אחד והוא ארוך יותר בצד השני. יש גם חיתוך קצר מאוד. זהו רעיון שיער מדהים ואופנתי. גם הצבע מדהים. גוון סגול כהה כזה ייראה מדהים על כולם. אתה יכול לשחזר את זה או לנסות את החיתוך בצבע אחר.

בוב א -סימטרי עם תחתון

מָקוֹר: @salonrooted

22. טרנדי תחתון + שיער אדום תוסס

היו נועזים ונסו תספורת נועזת כמו זו! רעיון השיער הזה כולל בוב אדום חי ותוסס. השיער באורך בוב בחלק הקדמי ודי קצר מאחור. יש גם חיתוך חום עם דפוס אופנתי. הניגודיות בין שני צבעים גורמת לאדום לבלוט עוד יותר והגזרה המגולחת רק הופכת את השיער לייחודי עוד יותר. זה מיועד לנשים שרוצות להתבלט ולהתבלט.

תחתון אופנתי עם שיער אדום תוסס

מָקוֹר: @_anastasia_shkilevich_

23. בוב שכבתי עם חתך תחתון

רעיון השיער הבא שיש לנו להראות לכם הוא אופנתי וקל ללבוש. כאן יש לנו בוב בלונדיני קצר עם שכבות מאחור וחתך מגולח. אנחנו אוהבים את הקטע המגולח כי הוא נראה כל כך אופנתי וחריף. זה עצבני אבל בצורה נמוכה. שחזור את המראה הבלונדיני המסוגנן או נסה גזרה דומה בצבע אחר.

בוב שכבתי עם חתך תחתון

מָקוֹר: @hairbydida

24. בוב בוטה

לאחר מכן, יש לנו בוב בוטה ומודרני להראות לך. למראה זה, השיער נחתך בבוב ארוך עם פוני ישר לרוחב וחתך. תסרוקת זו מיועדת לנשים שאוהבות לעשות שיער באמירה. אנחנו אוהבים את הבוב הזה וזה נותן לנו ויברציות של אמה רוברטס. ניתן לשחזר את הגזרה הזו בכל צבע ואפשר אפילו לקחת את הבוב קצת יותר קצר.

בוב קהה עם פוני ישר

מָקוֹר: @undercut_ral

25. תסרוקת ורודה וחמודה

אם אתה רוצה לנסות גזרה וצבע חדשים, אז זה בשבילך. כאן יש לנו בוב ורוד וחמוד. השיער נחתך עד ממש מתחת לסנטר ויש גם קטע מגולח ועזות. מה שגורם לתסרוקת הזו להתבלט באמת הוא הצבע. זהו גוון ורוד מהמם ומהנה המושלם לאביב ולקיץ.

תסרוקת ורודה וחמודה

מָקוֹר: @alicebuthlay_hair

26. עצבני עצבני

תוציא את אפרוח הרוק הפנימי שלך עם סגנון חיתוך עצבני זה. אז, השיער נסחף לצד אחד. השיער בצד אחד בעל שכבות ופוגע בסנטר בעוד הצד השני קצר. כשאתה משחזר את המראה, תגלח גם את החלק האחורי של הראש. זהו סגנון מגניב ואופנתי המושלם למי שרוצה לשנות את השיער לגמרי.

חתך בלונדיני עצבני

מָקוֹר: @heatheraustrie

27. בוב מודגש

עוד דרך חמודה להוסיף צבע לשיער שלך היא עם הדגשות. רעיון השיער הבא מראה כיצד ללבוש דגשים וחתך בסגנון. למראה זה, השיער נחתך בבוב קלאסי עם תחתית אופנתית מתחת. לשיער הכהה יש גם הדגשות ורודות. אנו אוהבים את הדגשים הוורודים מכיוון שזו דרך מתוחכמת יותר ותחזוקה נמוכה יותר לנסות צבע עז כמו זה. אתה יכול, כמובן, לשחזר את הבוב עם כל צבע הדגשה.

בוב מודגש

מָקוֹר: @neelylaurenhair

28. בוב אופנתי עם חתך תחתון

החתך הבא הוא עוד אחד האהובים עלינו! כאן יש לנו בוב מלוטש שהוא קצר יותר מאחור וארוך יותר מלפנים. כפי שאתה יכול לראות, יש גם קטע מגולח מתחת לשיער. מה שאנחנו באמת אוהבים בשיער הזה הוא הגזרה והצבע. צבע בורגונדי עשיר כזה יתאים לכולם והגזרה כל כך מגמתית. שיער כזה יתאים לכולם והוא ייראה מדהים לכל עונה.

בוב בורדו עם חתך תחתון

מָקוֹר: @bonnie_elise05

29. תסרוקת מגמה

אם אתה רוצה חיתוך עדין יותר, זה מושלם בשבילך. תסרוקת זו כוללת בוב ארוך ומלוטש עם חתך מגולח. קטע השיער המגולח גלוי לעורה אם השיער לא תחוב מאחורי האוזן, כך שהוא נהדר למי שרוצה לנסות את המראה מבלי לצאת מהכל. זהו סגנון קל ללבוש.

תסרוקת מתקדמת עם חתך תחתון

מָקוֹר: @desdoesbeauty

30. שיער קשת קצר

שיער קשת הוא טרנד נוסף שאנו אוהבים והנה איך ללבוש את הלוק עם חתך תחתון. השיער הבלונדיני נחתך בבוב קצר עם חיתוך גאומטרי. תסרוקת זו מסתיימת בצבעי קשת. זוהי תסרוקת מהנה ונועזת והיא מושלמת למי שרוצה לנסות את טרנד הצבעים. אתה יכול לשחזר את זה או לנסות את צבעי הקשת עם דפוס חיתוך אחר.

שיער קשת

מָקוֹר: @loganloveshair