43 רעיונות ומגמות צבע שיער כסוף לשנת 2020

כסף הוא צבע שיער חובה מזה זמן. זה הפך להיות פופולרי מאוד מכיוון שנראו סלבריטאים מגבירים כמו קים קרדשיאן וליידי גאגא שנדנדו את המראה. אנחנו אוהבים שיער כסוף וחושבים שגם אתם תמצאו, אז מצאנו 43 רעיונות אופנתיים לצבע שיער כסוף שעליכם לנסות! יש תסרוקת לכולם, מגוונים מתכתיים ועד כסף עם הדגשים תוססים. תסתכל, לא תוכל להחליט איזה רעיון לנסות.

1. כסף וכחול קרח

ראשית, יש לנו רעיון זה לצבע שיער וכחול. השיער מתחיל להיות כהה בחלקו העליון, ואז מתמזג לכסף ואז לבסוף הופך לכחול בקצותיו. אנו אוהבים את שילוב הכסף והתכלת הבהיר מכיוון שהוא מעניק לשיער מראה קר. אתה יכול ליצור מחדש את הכסף והכחול או לבחור בצבע אחר כמו ורוד או כחול כהה יותר.

רעיון צבע שיער כחול וכוס

מָקוֹר: @thevividbrunette

2. רעיון צבע שיער כסף מתכתי

לאחר מכן, יש לנו רעיון מדהים של צבע שיער כסוף שנראה מתכתי. מכיוון שלכסף יש גוון מתכתי, הוא גורם לשיער להראות נוצץ ובהיר. זהו גוון כסף יפה והוא מושלם לנשים שרוצות להצהיר.

רעיון לצבע שיער מתכתי כסוף

מָקוֹר: @supvalerie

3. נקודות עיקריות של בלונד וכסף עדין

אוהבים את טרנד הכסף אבל לא רוצים את השינוי הדרמטי בשיער שלכם? אז הרעיון הבא הזה יכול להיות בשבילך. כאן יש לנו שיער בלונדיני עם תוספות כסף נוספות. השיער מתחיל בלונדיני ואז הופך בהדרגה לכסוף. על ידי שילוב של שני הצבעים אתה מקבל מראה כסוף עדין יותר.

נקודות עיקריות של בלונד וכסף עדין

מָקוֹר: @liz.colors

4. רעיון אופנתי לצבע שיער בהיר

הרעיון הבא שלנו כולל כסף בהיר. כמו בכל צבע אחר, לכסף יש גוונים שונים. מוקדם יותר הצגנו כסף מתכתי, הכסף הזה הוא יותר כסף אפור. הצבע מעט כהה יותר מה שמעניק לשיער גוון אפור. צבע שיער כזה מושלם לנשים שעוקבות אחר הטרנדים ורוצות מראה סופר מסוגנן.

רעיון צבע שיער אופנתי כסוף בהיר

מָקוֹר: @loveisinthehair_byjanet

5. שיער אומברה אפור עד כסוף

אתה לא צריך לבחור צבע אחד, אתה יכול לקבל גוונים מרובים כמו הרעיון הבא לשיער שלך. השיער מתחיל בצבע אפור כהה ואז הופך בהדרגה לכסף בהיר מאוד. אתה יכול לבחור צבעים דומים לאלה המוצגים או שאתה יכול להיות בהיר או כהה יותר.

שיער אומברה אפור עד כסוף

מָקוֹר: @calyncrosshair

6. בלונדינית כסופה בהירה

אם גווני הכסף הכהים יותר אינם בשבילך, הרעיון הבא הזה יכול להיות בדיוק מה שאתה מחפש. השיער בלונדיני כסוף בהיר. עם צבע שיער זה, אתה מקבל את הטוב משני העולמות, אתה מקבל את הבלונדינית הבהירה עם גווני כסף. שיער כזה מושלם לקיץ.

רעיון צבע שיער בלונדיני בהיר כסוף

מָקוֹר: @alexa.hamilton.hair

7. כסף עם הדגשים ורודים עדינים

ורוד וכסף מחמיאים זה לזה להפליא. אל תסתמכו רק על המילה שלנו, עיינו ברעיון השיער הבא שלנו. כאן יש לנו כסף בהיר מאוד עם ורוד עדין העובר דרכו. אתה יכול לבחור מראה דומה לזה או אם הוא עדין מדי, ואז לבחור בוורוד כהה יותר.

שיער כסוף עם דגשים ורודים עדינים

מָקוֹר: @supvalerie

8. חום בהיר עד כסף אומברה בוב

מוקדם יותר הצגנו שיער בלונדיני שהתמזג לכסף. לאחר מכן, יש לנו רעיון דומה אבל לשיער חום במקום. השיער מתחיל בצבע חום בהיר ואז הופך לכסף כהה. הכסף הכהה נראה יפה עם שיער חום כשהוא משתלב טוב יותר. אתה יכול ללכת על כסף בהיר יותר אם אתה רוצה מראה של אומברה.

חום בהיר עד כסף אומברה בוב

מָקוֹר: @maggiemh

9. אונת התכה בצבע כסף

לאחר מכן, יש לנו רעיון התכה של צבע כסף. אם לא שמעת על התכה של צבעים, זוהי טכניקה שממזגת את הצבעים בצורה כל כך טובה שלא תראה קו ברור כמוך על טכניקות אחרות כמו אומברה. כפי שאתה יכול לראות, התכה של צבעים נראית מדהים במראה האפור לכסף הזה. שיער כזה הוא כל כך אופנתי ויעניק לכולם קנאה בשיער. להלן התמוטטות הסטייליסטית – היא האירה את אמצע הגיר שלה ומסתיימת באמצעות BlondMe, 7 ווליום ו- Olaplex על שיער רטוב ליישום מהיר יותר ושליטה רבה יותר בהרמה. התכת שורש: Schwarzkopf Igora Vibrance 10g 5-1; 10g 6-12; 1 טיפה 0-22. צבע צבע: 20g 9-1; 20g 9,5-21; טיפה אחת 0-22; טיפה אחת 0-11 עם מפתחת ג’ל בנפח 1.9%/6.

צבע כסף להמיס על האונה

מָקוֹר: @camouflageandbalayage

10. שיער אומברה כסוף כהה

הרעיון הבא שלנו כולל כסף כהה. אנחנו אוהבים כסף כהה כי הוא נראה עצבני ומסוגנן. אתה יכול לבחור רק כסף כהה או שאתה יכול להוסיף גוונים כהים אפילו לשיער כמו התמונה למטה. זוהי בחירת צבע מצוינת לנשים שאוהבות את טרנד הכסף אך לא רוצות שיער בהיר.

שיער אומברה כסוף כהה

מָקוֹר: @loveisinthehair_byjanet