43 עיצובים של ציפורניים כחולות שיק שתרצה לנסות בהקדם האפשרי

11. ציפורניים כחולות ויפות

הבא יש לנו רעיון מהמם לציפורניים שידהים את כולם! לכל מסמר עיצוב שונה מכרום ועד קריסטלים, ויש אפילו מסמר ג’לי. זה מניקור כל כך מדהים ומשהו דומה יהיה מושלם למסיבה או לאירוע מיוחד אחר. אתה יכול ליצור את כל הלוק או לנסות רק שניים או שלושה מהעיצובים.

ציפורניים כחולות ויפות

מָקוֹר: @riyathai87

12. רעיון ציפורניים כחול מאט פסטל

להאיר את המראה שלך עם מניקור כמו זה. מסמרים אלה צבועים כולם בצבע כחול פסטל. זה רעיון פשוט אבל זה באמת אומר אמירה. ציפורניים כאלו יהיו מושלמות לאביב ולקיץ מכיוון שהגוון הבהיר והכיפי מתאים לעונות החמות. אתה יכול להשתמש בצבע דומה על כל צורת ציפורן וזה ייראה יפה על כל אורכי הציפורן מקצר לארוך.

רעיון ציפורניים כחול מאט פסטל

מָקוֹר: @philglamournails

13. ציפורני סטילטו נוצצות

מעדיפים הצהרת יצירת ציפורניים עם ניצוץ? אז הרעיון הזה הוא בשבילך. שלוש מהציפורניים צבועות בגוון כחול אחר ושניים מהציפורניים מכוסות בנצנצים. אנחנו אוהבים את הרעיון הזה כי הוא ייחודי וזוהר. שחזור את כל הלוק או נסה גוון כחול אחד עם לק נוצץ.

ציפורני סטילטו כחולות נוצצות

מָקוֹר: @joannasnails

14. הצהרת ציפורניים כחולות

רעיון הציפורן הבא שלנו הוא בהיר ונוצץ! הציפורניים ארוכות וצורות סטילטו ולכל אחת מהן עיצוב כחול שונה. שתיים מהציפורניים פשוטות כחולות, ואז שתיים נוספות מציעות אומנות אומברה והעיצוב האחרון מכוסה בגבישים. זה רעיון יפה וזה יהיה מושלם לאירוע שבו אתה רוצה להרגיש זוהר.

הצהרת ציפורניים כחולות

מָקוֹר: @margaritasnailz

15. עיצוב ציפורניים כחול מט וכרום

רעיון הציפורן הבא שעלינו להראות לכם משלב כמה ממראה החובה. עיצוב זה כולל גם כרום, אומברה, קריסטלים וצבע כחול אופנתי. זה פשוט רעיון מסמר יפה שיתאים לכולם. אתה יכול לשחזר את כל הלוק או לנסות גרסה משוננת יותר על ידי בחירת רק אחד או שניים מדגמי הציפורניים.

עיצוב ציפורניים כחול מאט וכרום

מָקוֹר: @riyathai87

16. ציפורניים כחולות כהות מגניבות

אם אתה רוצה מסמרים שקל ללבוש וגם שנראים אופנתיים, אלה הם בשבילך. הציפורניים ארוכות, מעוצבות בצורת ארונות וצבועות בצבע כחול עז ובהיר. המראה פשוט שבאמת נותן אמירה. אתה יכול להשתמש בצבע כזה על כל אורך וצורה של הציפורן. לך על כחול בוהק או שאתה יכול לנסות מבריק או מט.

ציפורניים ארוכות בגוון כחול כהה

מָקוֹר: @sheadbeauty

17. ציפורני סטילטו קצרות תכלת

מחפשים ציפורניים בהירות ומסוגננות לנסות? ואז בדוק את הרעיון הבא. כאן יש לנו מסמרים כחולים בהירים הכוללים נצנצים וקריסטלים. זהו מראה יפה שיהיה מושלם לאביב ולקיץ. צור מחדש את המניקור הזה או שאתה יכול ליצור עיצוב נוצץ ותכלת משלך עם נצנצים ואבני חן.

ציפורני סטילטו קצרות ותכלת

מָקוֹר: @margaritasnailz

18. ציפורניים אופנתיות, כחולות נוצצות

לאחר מכן, יש לנו מראה ציפורן זוהר, נוצץ ושיקי להראות לך. הציפורניים צבועות בגוונים שונים וישנן גם שני ציפורני נצנצים. מניקור זה מסתיים עם גבישים כחולים ויפים. זהו רעיון מדהים לציפורניים וניתן לשחזר אותו בקלות עם צבעי ציפורניים דומים. פשוט צבע את הציפורניים והצמיד את הגבישים בעזרת דבק ציפורניים.

ציפורניים אופנתיות וכחולות נוצצות

מָקוֹר: @margaritasnailz

19. ציפורני סטילטו ארוכות, כרום

רוצים מניקור המדהים ודורש תשומת לב? אז זה בשבילך! ציפורניים אלו ארוכות ומעוצבות ורוב הציפורניים בעיצוב שונה. שניים מהציפורניים כוללים גבישים יפים, האחד כרום והאחרים צבועים בצבע כחול עז. זהו מראה מהמם שיהיה מושלם ללילה או מסיבה.

ציפורני סטילטו ארוכות ומכרום

מָקוֹר: @margaritasnailz

20. עיצוב ציפורניים כחול נוצץ

הרעיון הבא שלנו מושלם לנשים שאוהבות ציפורניים בהירות וייחודיות. הציפורניים בגוון תכלת יפה ומכוסות בצורות נוצצות נוצצות. מראה זה נוצר עם צורות נצנצים של Magpie Beauty Hexagons ב- Flossy. זהו עיצוב חמוד ומגניב שיתאים לכל אורך וצורה של הציפורן.

עיצוב ציפורניים כחול נוצץ

מָקוֹר: @superflynails

21. עיצוב נייל כחול מודגש

אם אתה אוהב שהציפורניים שלך יהיו נועזות ובולטות מהשאר, אז הרעיון הזה הוא בשבילך. כאן יש לנו מניקור שבו לכל מסמר עיצוב שונה. אנחנו אוהבים את הזוהר ואת אבני החן המשמשות כיוון שהם יוצרים מראה זוהר ומסוגנן. צור מחדש את כל המניקור או רק כמה מהעיצובים שאתה הכי אוהב.

עיצוב מסמר כחול מודגש לציפורני ארונות

מָקוֹר: @margaritasnailz

22. ציפורניים כחולות כהות אופנתיות

לאחר מכן, יש לנו עיצוב אופנתי ואלגנטי. הציפורניים האלה כולן צבועות בגוון כחול כהה כהה ויש גם עיצובים של מבטא נוצץ, קריסטל ונייר כסף. אתה יכול לקנות רדיד ציפורניים בצבעים שונים באינטרנט כדי ליצור מראה דומה לזה. זהו רעיון מדהים לציפורניים שיתאים לכולם.

מסמרים כחולים כהים אופנתיים

מָקוֹר: @margaritasnailz

23. ציפורניים מאט, תכלת עם אבני חן

הרעיון הבא לציפורן הכחולה שיש לנו להראות לכם הוא יפה ובהיר. לציפורניים אלה יש עיצוב דומה למניקור שהראנו לך קודם כי יש לו טיפים v. עיצוב זה שונה אם כי מכיוון שהציפורניים בגוון כחול פסטל בהיר. המראה מסתיים גם עם קריסטלים מדהימים. זהו אחד המניקור האהוב עליו והוא יהיה מושלם לחתונת אביב!

ציפורניים מאט, תכלת עם אבני חן

מָקוֹר: @philglamournails

24. ציפורניים בצבע כחול מאט

לאחר מכן, יש לנו ציפורניים כחולות כהה להראות לך. מסמרים אלה מעוצבים בצורת ארונות וצבועים בגוון מט כהה. כפי שאתה יכול לראות, הטון הכחול הכהה הזה נראה כל כך אופנתי ושיקי. אתה יכול לשחזר את הציפורניים האלה או להשתמש בצי על ציפורן אחרת. גם צי מבריק ייראה יפה.

ציפורניים בצבע כחול מאט

מָקוֹר: @chaunlegend

25. ציפורניים כחולות עדינות לאומברה

אם אתה רוצה לנסות כחול בלי להיות מודגש מדי, אז זה בשבילך. כאן יש לנו מסמרים ארוכים וחלקם עירומים ולחלקם אומברה עירומה ותכלת. הכחול כה עדין ולכן הוא מושלם עבור מי שאוהב ללבוש צבע נמוך יותר. צור מחדש את הציפורניים האלה או השתמש באומברה הכחולה על כל הציפורניים. אתה יכול להיות נועז יותר ולהשתמש בצבע כחול עז יותר.

ציפורניים כחולות ואומבריות כחולות

מָקוֹר: @sheadbeauty

26. ציפורניים כחולות בהירות עם אבני חן

להתגבר על הצבע הכחול בעיצוב כזה! ציפורניים אלה הן בצבע כחול עז וחי. שני מסמרים בכל יד מעוטרים גם הם באבני חן. ציפורניים אלו יהיו מושלמות לאירוע או מסיבה מיוחדת בגלל הניצוץ. נסה עיצוב דומה או קנה כמה אבני חן ודבק לציפורניים וצור דפוס ריינסטון משלך. ניתן להשתמש בכל גוון כחול.

ציפורניים כחולות בהירות עם אבני חן

מָקוֹר: @margaritasnailz

27. ציפורניים בעירום עם עצות כחולות

רעיון הציפורן הכחול הבא הוא עוד אחד המועדפים עלינו! כאן יש לנו מסמרים עירומים ארוכים עם טיפים כחולים תוססים. יש גם מסמר מבטא אחד עם אמנות ציפורניים כחולה מודגשת. אנחנו אוהבים את העירום עם עצות כחולות כי השילוב מסוגנן ונותן אמירות. אתה יכול לנסות מאני כזה או לנסות לשים את עיצוב הטיפ העירום וכחול על כל הציפורניים.

ציפורניים בעירום עם עצות כחולות

מָקוֹר: @sheadbeauty

28. ציפורניים כחולות מאט קצרות

אם אתם מחפשים רעיון אופנתי לציפורניים לציפורניים הקצרות יותר, אז תסתכלו על זה. מסמרים אלה קצרים מאוד וצבועים בכחול מאט בהיר. עיצוב ציפורניים כזה קל ללבוש והוא יתאים לכולם. צבעים כחולים עזים כאלה נהדרים לקיץ. קנה כחול מאט או שאתה יכול להשתמש בכחול מבריק עם מעיל עליון מט.

ציפורניים כחולות מאט קצרות נועזות

מָקוֹר: @מסמר_שמש

29. הצהרת יצירת אמנות ציפורניים כחולות

לאחר מכן, יש לנו הצהרה על עיצוב כחול שיגרום לך להתבלט מההמון. לרוב הציפורניים עיצוב שונה כולל עצות כחולות, שיש, נצנצים ועוד. אנחנו אוהבים את המאני הזה כי הוא ייחודי והוא משתמש במגמות ציפורניים שונות במבט אחד. אם אתה אוהב אומנות ציפורניים נועזת, הרי שהמאני הזה מושלם עבורך.

עיצוב ציפורניים כחולות לציפורני ארונות

מָקוֹר: @cheyennesnails_

30. ציפורניים בעירום בעיצוב כחול אופנתי

אוהבים את רעיונות הציפורניים בעירום וכחול? אם כן, בדוק זאת. כאן יש לנו מסמרים ארוכים ארוכים שצבועים בעירום. לכל מסמר יש פס כחול בצד אחד. זוהי דרך כל כך מגמתית ללבוש כחול. אתה יכול לשחזר את המראה הזה על כל אורך וצורה של הציפורן. ניתן ליצור את אמנות הציפורן הכחולה בעזרת סרט ציפורניים. צבעו את הציפורניים בעירום, הניחו את הקלטת וצבעו את הכחול בצד אחד של הקלטת.

ציפורניים בעירום בעיצוב כחול אופנתי

מָקוֹר: @chaunlegend

31. ציפורני ארונה כחולות עם נצנצים

זקוקים לעיצוב ציפורן נוצץ ואלגנטי לאירוע מיוחד? ואז תסתכל על זה. חלק מהציפורניים נוצצות, שני ציפורניים בצבע כחול מאט והשניים האחרים כחולים בכרום. זוהי דרך מהממת ללבוש כחול וזה אופנתי וקלאסי. אתה יכול לנסות מראה דומה או לנסות כחול ונוצץ בצורת ציפורן אחרת.

ציפורניים ארונות כחולות עם נצנצים

מָקוֹר: @solinsnaglar

32. ציפורני אומברה כחולות בהירות

רעיון הציפורן הבא כולל עוד דרך יפה ללבוש תכלת. שני ציפורניים עירומות עם טיפים נוצצים. שאר הציפורניים עירומות עם אומברה תכלת. אנחנו אוהבים את שילוב הצבעים הזה, הוא כל כך אופנתי ויפה. אם אתה אוהב את האומברה, נסה את זה אבל אתה יכול גם לבחור את כל הציפורניים עם טיפים נוצצים. זה גם ייראה מהמם.

עיצוב ציפורניים אומבר כחול בהיר

מָקוֹר: @clari_s_nails

33. ציפורניים כחולות רויאל

תנו לציפורניים שלכם מהפך מלכותי עם כחול כזה. כאן יש לנו ציפורניים ארוכות בצורת ארונית וכל ציפורן צבועה בצבע כחול מלכותי עשיר ונועז. הצבע הזה מהמם והוא באמת אומר אמירה. אתה יכול לשמור על הציפורניים הכחולות המלכותיות שלך פשוטות או להוסיף אבני חן או נצנצים. כך או כך הציפורניים שלך ייראו מדהים.

ציפורני ארונות הכחול המלכותי

מָקוֹר: @chaunlegend

34. ציפורניים כחולות כהה מאט

אם אתה אוהב ציפורניים פשוטות יותר, הרעיון הזה יכול להיות מושלם עבורך. רוב הציפורניים כחולות כהות עם גימור מאט. בעוד מסמר אחד בכל יד הוא נוצץ כסוף. הצבעים מחמיאים זה לזה להפליא. ניתן לשחזר בקלות ציפורניים כמו זה ואתה יכול לשחק עם שילובי צבעים שונים.

ציפורניים בצבע כחול מאט

מָקוֹר: @mayras.nails

35. ציפורניים כחולות כהות שיק

אנחנו אוהבים את עיצוב הציפורן הבא הזה! כאן יש לנו מסמרים ארוכים ארוכים הצבועים בכחול עשיר, כהה ומאט. צבע כחול כזה קל ללבישה ומאוד אופנתי. זה מושלם לנשים שרוצות לנסות כחול בלי להיות נועזות מדי. צבע כזה ייראה מדהים על כל אורכי הציפורניים והצורות. זה יתאים גם לכל אירוע.

עיצוב ציפורניים כחול כהה

מָקוֹר: @kessyjones.nails_beauty

36. רעיון לציפורניים קצרות ונוצצות

לאחר מכן, יש לנו רעיון נוסף לנשים עם ציפורניים קצרות. הציפורניים הללו כולן צבועות באותו צבע כחול עז. לכל אחד יש גם טאטא של נצנצים ירוקים מעל. הצבעים הכחולים והירוקים נראים כל כך מסוגננים יחד. אתה יכול לשחזר את זה או להתנסות עם צבעי נצנצים אחרים. נצנצים כחולים כהים או כסופים ייראו נפלאים.

רעיון לציפורניים קצרות ונוצצות

מָקוֹר: @מסמר_שמש

37. ציפורניים כחולות מאט עם ציפורניים יפות

אוהבים ללבוש ציפורניים יפות ושיקיות? אם כן, תסתכל על המאני הזה. כאן יש לנו מסמרים ארוכים. חלקם פשוט כחולים מאט ויש שני מסמרים עם מבטא. לציפורני המבטא יש אמנות שיש לבנה עם עיצוב בוטני יפהפה. זהו רעיון קיצי לציפורניים והוא יתאים לכל אירוע. שחזור זה או שאתה יכול להשתמש בעיצוב פרחים אחר לציפורן המבטא.

ציפורניים כחולות מאט עם ציפורניים יפות

מָקוֹר: @fiina_naillounge

38. ציפורני סטילטו כחולות אייסיים

כל הבלוז הנועז והמלא חיים מהממים אך גם הרכים והקרחים. מני זה מראה כיצד לובשים סגנון כחול בהיר וקרח. אלה מסמרים ארוכים וכל מסמר מעוטר באבני חן או נצנצים. כפי שאתה יכול לראות, הכחול הרך הזה מדהים כל כך. ציפורניים אלו יהיו מושלמות לעונת האביב, החורף והחג.

ציפורני סטילטו כחולות

מָקוֹר: @margaritasnailz

39. ציפורני פרפר כחולות ועורומות

רעיון הציפורן הבא הוא עוד ייחודי. לכל מסמר עיצוב שונה כולל רדיד זהב, קצה כחול ועיצוב פרפר. זה מראה כיצד אתה יכול להשתמש בכחול ובצבעים אחרים כדי ליצור עיצובים מדהימים כל כך. צור מחדש את כל הלוק או פשוט בחר אחת לכל הציפורניים. אתה יכול למצוא הדרכות לאמנות פרפר לציפורניים באינטרנט.

עיצוב פרפר יפה לציפורניים

מָקוֹר: @clari_s_nails

40. ציפורניים כחולות וחיות עם נצנצים

לאחר מכן, יש לנו עיצוב מסמר נוצץ להראות לך. כאן יש לנו מסמרים קצרים וכל אחד מהם צבוע בגוון כחול עז. לכל מסמר יש גם פס נוצץ. אנחנו אוהבים את אמנות הציפורן הנוצצת, היא נראית כל כך אופנתית במיוחד כי הצבע שלה תואם את הכחול. אמנות זו תתאים לכל הציפורניים ותוכלו לנסות עיצוב דומה בכל גוון כחול. הצי היה נראה מהמם.

ציפורניים כחולות וחיות עם נצנצים

מָקוֹר: @margaritasnailz

41. ציפורניים כחולות מאט ארוכות

כמו הצבעים הרכים והתכלים יותר? אם כן, בדוק את הציפורניים האלה. מסמרים אלה בצורת ארונות צבועים בחמישה גוונים כחולים שונים. אנחנו אוהבים את הגוונים הכחולים השונים, הם נראים כל כך אופנתיים. אם אתה רוצה מראה עדין יותר, עיצוב זה הוא בשבילך.

ציפורניים כחולות מאט ארוכות

מָקוֹר: @kessyjones.nails_beauty

42. עיצוב שיש כחול

ציפורני האצבע שלך לא רק נראות מדהים עם צבע כחול, אלא גם ציפורני הבוהן שלך. אל תסתמך רק על המילה שלנו, אתה יכול לראות בעצמך עם המאני-פדי הזה. לציפורני האצבע יש אמנות שיש כחולה ועורומה ואילו ציפורני הבוהן כולן כחולות. למרות שיש להם עיצובים שונים, אצבעות הרגליים והאצבעות מחמיאות זו לזו. שחזור זה או בעל צבע כחול אחיד הן באצבעותיך והן בהונות. זה יהיה מראה נהדר לקיץ ולחופשות.

עיצוב שיש כחול

מָקוֹר: @מסמר_שמש

43. כחול כהה ושחור אומברה

לרעיון הציפורן הבא יש מראה אומבר נוסף. הפעם הציפורניים שחורות לכיוון הקצות ואז מתחלפות לכחול כהה. זהו שילוב צבעים אופנתי ועצבני שיתאים לכולם. אתה יכול לשחזר את זה או שאתה יכול להפוך את האומברה ליותר נועזת על ידי שינוי צבע ברור יותר. כך או כך, הציפורניים שלך ייראו מסוגננות.

ציפורני אומברה כחול כהה ושחור

מָקוֹר: @מסמר_שמש

אנו מקווים שמצאתם עיצוב ציפורניים כחולות ויפות!