43 דרכים מדהימות ללבוש ציפורניים כחולות לתינוק

21. ציפורני סטילטו בצבע כחול וזהב נוצץ

רעיון הציפורן הבא הוא מודגש, אמירה וזה יגרום לך להתבלט מההמון. כאן יש לנו ציפורני סטילטו ארוכות ולכל מסמר עיצוב שונה. חלק מהציפורניים זהובות, חלקן כחולות והציפורניים מעוטרות גם באבני חן ונוצצים. הכחול והזהב הם שילוב כזה של צבעי זוהר. ציפורניים כאלו ידהמו ויאירו את הלוק שלך לכל אירוע.

ציפורני סטילטו בצבע כחול וזהב נוצץ

מָקוֹר: @margaritasnailz

22. רעיון לציפורן כחולה קייצית

רעיון הציפורן הבא הוא עוד אחד האהובים עלינו. הציפורניים ארוכות וצורות ארונות וכל אחת צבועה בגוון תכלת. כמה מסמרים מעוטרים באבני חן ויש שני מסמרים עם מבטא עם אמנות שיש לבן. אנו אוהבים את אפקט השיש הלבן על הצבע הכחול מכיוון שהוא מזכיר לנו בריכת שחייה או האוקיינוס. זהו מראה מאוד קיצי ומהנה שיהיה מושלם לעונת הקיץ.

רעיון לציפורן כחולה קייצית

מָקוֹר: @ציפורניים

23. ציפורניים עם עצות כחולות בהירות

רעיון הציפורן האחרון שיש לנו להראות לכם הוא בהיר וייחודי. כאן יש לנו מסמרים עירומים עם טיפים כחולים ותוססים לתינוק. יש גם מסמר מבטא אחד בעיצוב מסוגנן. זהו מראה חמוד וקל ללבוש. צור מחדש את המניקור או שאתה יכול לצבוע את כל הציפורניים שלך בעירום עם עצות כחולות. אתה יכול אפילו לבחור בטון פסטלי יותר מאשר בכחול הבהיר.

ציפורניים עם עצות כחולות בהירות

מָקוֹר: @sheadbeauty

24. ציפורניים כחולות מאט בייבי קצרות

לאחר מכן, יש לנו עיצוב חמוד ורוד לתינוק. אז בשביל זה, ביד אחת יש ציפורניים כחולות לתינוק ובשנייה יש ורוד פסטל. שני הצבעים מאטים ונראים כל כך יפים ואופנתיים. אתה יכול לשחזר את המראה הכחול והורוד הזה על כל אורך וצורה. ניתן להשתמש גם בצבעים מבריקים.

ציפורניים כחולות מאט בייבי קצרות

מָקוֹר: @מסמר_שמש

25. עיצוב ציפורניים נוצץ עם אבני חן

עיצוב הציפורן הבא הוא אחד המועדפים עלינו! שלוש מהציפורניים כחולות בייבי ואילו מסמר המבטא לבן נוצץ. אחת הציפורניים הכחולות מעוטרת גם באבני חן. זהו מני יפה, בהיר ונשי שיהיה מושלם לאירוע מיוחד.

ציפורני ארונות כחולות לתינוק כחולות עם אבני חן

מָקוֹר: @nailsbyemmak

26. ציפורניים מהממות ונוצצות

אם אתה אוהב את הציפורניים שלך מסנוורות ונותנות אמירות, אז זה בשבילך! כאן יש לנו ציפורני אומברה כחולות עירומות ותינוקות. כל ציפורן מעוטרת גם באבני חן בכל הצורות, הגדלים והצבעים השונים. זהו מני סופר גלאם שיגרום לציפורניים שלך להתבלט! אתה יכול לקנות אבני חן כאלה ברשת ולהדביק אותן בעזרת דבק ציפורניים. נסה את מראה האומברה או הדבק את אבני החן על כל הציפורניים הכחולות.

ציפורניים מאט מאט עם אבני חן

מָקוֹר: @philglamournails

27. מני שיש כחול

המאני הזה פשוט מדהים. הציפורניים ארוכות וצורתן ארונית. לכולם יש צבע כחול תינוקי מאט אך מסמר אחד בכל יד בעל עיצוב מבטא. עיצוב המבטא כולל אמנות שיש כחולה עם אבני חן ברורות נוספות היוצרות אווירה גיאודית. זהו מני ייחודי ונועז והוא נהדר למי שאוהב אומנות ציפורניים ייחודית.

מני שיש כחול

מָקוֹר: @fiina_naillounge

28. ציפורניים נועזות של כחול בייבי כחול

רק בגלל שכחול התינוק הוא גוון כחול רך, זה לא אומר שהוא לא יכול להיות נועז ובולט. אתה יכול לבחור ציפורניים כאלה! הציפורניים ארוכות עם צורת סטילטו. כל ציפורן צבועה בפוליש כחול תינוקות חי עם אפקט כרום. הצבע נראה מדהים והכרום רק מעניק לציפורניים את המגע האחרון הטרנדי. ציפורניים כאלה ידהדו. אתה יכול גם לנסות את המאני עם כחול מאט או מבריק.

ציפורני סטילטו כחולות לתינוק

מָקוֹר: @margaritasnailz

29. גלאם ואמנות ציפורניים כחולות

אנחנו כל כך אוהבים את רעיון הציפורן הבא הזה! שוב, יש לנו את צורת הארון המדהימה הזו. לרוב הציפורניים עיצוב שונה מאומברה כחולה לתינוקות ועד פאייטים ונוצצים. כל העיצובים השונים נראים מהממים יחד והאמנות השונה נותנת למני את גורם הוואו. צור מחדש את כל הלוק או השתמש בעיצוב אחד או שניים על כל הציפורניים. כך או כך, הם ייראו מדהים.

ציפורניים שקופות וכחולות

מָקוֹר: @christinas_nailz

30. ציפורניים כחולות ייחודיות עם מסמר מבטא פלמינגו

רעיון הציפורן הבא הוא כל כך חמוד וייחודי! כל הציפורניים הקצרות, פרט לאחת, צבועות בגוון כחול תינוק רך ויפה. בעוד שלציפורן המבטא יש דפוס פלמינגו מדהים. הפלמינגו נראים כל כך קיץ וכיפי עם הצבע הכחול הבהיר. נסה מראה דומה או נסה אומנות פלמינגו משלך. אתה יכול לצייר פלמינגו ביד או לקנות מדבקות לציפורניים באינטרנט.

ציפורניים כחולות ייחודיות עם מסמר מבטא פלמינגו

מָקוֹר: @מסמר_שמש