23 תסרוקות צמה קופסא מושלמות למזג אוויר חם

11. צמות קופסת ג’מבו קצרות

רוצה לנסות משהו חדש ומסוגנן? אז למה לא לבחור צמות קצרות כמו אלה! לתסרוקת זו השיער מעוצב לצמות קופסת ג’מבו בהן מחצית הצמות שחורות והחצי השני בגוון בורדו כהה. על ידי שימוש בצבע עז רק על חצי מהצמות, הוא יוצר מראה ייחודי ומגמתי – מושלם לאביב ולקיץ. אתה יכול לשחזר את זה או להשתמש בכל הצבעים שאתה בוחר.

צמות קופסת ג'מבו קצרות

מָקוֹר: @studio_lipepreto

12. בוב קלוע עם חלק צדדי

הרעיון הבא שלנו הוא עוד בוב שיק ושיק. כאן יש לנו צמות קופסאות שמנמנות בעלות חלק צד ואורך שחולף ממש מעבר לכתפיים. כל אחת מהצמות מסתיימת עם חפת שיער זהב. בוב כזה יתאים לכולם וזה יגרום לכם להיראות גלאם לכל אירוע.

בוב קלוע שחור עם אזיקי שיער זהב

מָקוֹר: @jessbeautydesigner

13. צמות קצרות שחורות וחומות

אוהבים את הרעיונות הצבעוניים של צבע השיער? אז אתה צריך לבדוק את הסגנון הבא. בוב ארוך זה כולל צמות קופסאות בשני צבעים שונים. חלק מהצמות שחורות והאחרות בגוון חום בהיר יפה. שילוב הצבעים מדהים והם מחמיאים זה לזה בצורה מושלמת. צור מחדש את המראה הזה או נסה כל שילוב צבעים.

צמות קופסא קצרות בשחור וחום

מָקוֹר: @lauremakeupart

14. רעיון תסרוקת חמוד

מוקדם יותר בפוסט שיתפנו רעיון לשיער שבו חצי השיער עוצב ללחמנייה. אם אהבת את הרעיון הזה, אולי גם אתה תאהב את הרעיון הזה. תסרוקת זו כוללת חצי עדכון אלגנטי. מחצית מהצמות רופפות והחצי השני מעוצב. היא פשוט תסרוקת יפה וקלה שתערבב את המראה שלך.

רעיון תסרוקת חמודות קופסא קצרות וחמודות

מָקוֹר: @prisellaafia

15. בוב ארוך עם צמות קופסאות דקות

לאחר מכן, יש לנו עוד בוב ארוך שנראה מסוגנן ללא מאמץ. תסרוקת זו כוללת צמות קופסאות קלאסיות באורך שחולף ממש מעבר לכתפיים. זהו רעיון שיער יפה שיתאים לכולם. שמור על זה פשוט או שאתה יכול להוסיף אביזרים לג’אז בשיער. אתה יכול גם לנסות צבע שיער נועז לחודשים החמים הקרובים.

בוב עם צמות קופסאות דקות

מָקוֹר: @tresses_africaine

16. גלאם בוב צמות

רוצה להאיר את המראה שלך? אז סגנון קלוע כזה הוא בדיוק מה שאתה צריך. השיער מעוצב לצמות קופסא יפות עם חלק צדדי. כל צמה מסתיימת גם עם חפת שיער זהב. התסרוקת בפועל די פשוטה, אבל אזיקי הזהב ממש משדרים אותה ומעניקים לה מראה אופנתי. שחזור זה או הוסף חרוזים במקום חפתים לשיער.

גלאם בוב צמות

מָקוֹר: @zumbahairbeauty

17. צמות נחושת

רעיון השיער הבא שלנו הוא כל כך אופנתי! למראה זה, השיער מעוצב לצמות קופסת נחושת עם פרידה במרכז. אנו אוהבים את הצבע המשמש מכיוון שהוא מעניק לתסרוקת המוגמרת מראה מגניב ועצבני. שיער כזה מושלם למי ששעמם לו את השיער ורוצה לנסות משהו חדש.

צמות נחושת בוב ארוכות

מָקוֹר: @kitokobysarah

18. צמות ג’מבו עם חבלים ואביזרים

התסרוקת הבאה שיש לנו להראות לך מושלמת למי שאוהב לאבזר! כאן יש לנו בוב ארוך עם צמות קופסת ג’מבו. הצמות מסתיימות גם עם חבלים, חפתים וקסם ייחודי. זוהי רק דוגמה מדהימה לתסרוקות שתוכלו ליצור בעזרת אביזרים. נסה משהו דומה לזה או נסה להוסיף חרוזים, חפתים וחבלים משלך כדי ליצור צמות קופסא מסוגננות משלך.

צמות קופסת ג'מבו עם חבלים ואביזרים

מָקוֹר: @geneciaunveiled

19. בוב קלוע סופר קצר

אוהב בובס קצר? אז אתה צריך לראות את הסגנון הבא. כאן יש לנו בוב צמת קופסה באורך שיושב ממש מתחת לסנטר. זאת תסרוקת חמודה ואופנתית! צור מחדש את הבוב הזה למראה פשוט או נסה בוב דומה בצבע אחר כדי להעלות את הסגנון. בוב כזה ייראה מדהים על כולם.

בוב קלוע סופר קצר

מָקוֹר: @karinjinsui

20. קופסאות דקים צמות בוב

לאחר מכן, יש לנו עוד רעיון לעדכון לחלוק איתך. בוב הצמה הזה הוא עוד חצי סגנון. מחצית הצמות רופפות והחצי השני מורכב לשתי לחמניות חמודות המכונות גם לחמניות חלל. זוהי תסרוקת יפה וייחודית. משהו כזה יהיה מושלם לקיץ ולאירועים מהנים כמו פסטיבלים.

תיבות דקים צמות בוב

מָקוֹר: @carla_fye

21. סגנון פשוט צמה של קופסא קצרה

מחפש בוב פשוט אך סופר שיק? אז זה בשבילך. כאן יש לנו בוב צמה קצר. הבוב מסוגנן ללא מאמץ והוא ייתן לך מראה זוהר כל יום לכל אירוע. שחזור זה או שאתה יכול לקבל צמות דומות באורך קצר יותר. כך או כך, בוב כזה ייראה מהמם.

סגנון צמה קופסא פשוטה

מָקוֹר: @braidedbytee

22. בוב קלוע קלוש עם חפתים לשיער

הרעיון הבא שלנו מציג סגנון אופנתי נוסף המאובזר עם חפתים לשיער. זהו בוב ארוך עם חלק צד וצמות שמנמנות. הבוב מסתיים באזיקים לשיער זהב. כפי שאתה יכול לראות, זוהי דרך מגניבה וקלה לג’אז בשיערך. שחזור זה או נסה סגנון דומה עם חפתים מסוג אחר.

בוב קלוע צ'אנקי עם חפתים לשיער

מָקוֹר: @zhaanaay

23. צמות קופסת הסרוגה קצרות

רעיון השיער האחרון שיש לנו להראות לכם הוא הסגנון הייחודי והיצירתי הזה. זהו בוב ארוך עם צמות סרוגות שמנמנות והוא מעוצב להפליא עם חבלים, קשרי שיער צבעוניים וחפתים לשיער. אנחנו אוהבים את הגמישות הצבעוניות השונות כי זה נותן לתסרוקת מראה נועז. זוהי דרך קלה להביא את האישיות שלך לשיער שלך. נסה סגנון קלוע כזה או השתמש בקשרי שיער אלסטיים בצבע האהוב עליך.

צמות קופסת סרוגה קצרות

מָקוֹר: @merrymenttv

אנו מקווים שמצאת תסרוקת קלועה קצרה לנסות! למראות קלועים יותר קצרים, הקפד לעיין במאמר הנוסף שלנו כאן.