43 רעיונות אופנתיים לשיער בלונדיני קצר לשנת 2021

השיער שלך משעמם יותר ממעולה? ואז אנחנו באים להצלה! מצאנו 43 רעיונות מדהימים לשיער בלונדיני קצר! בלונדינית היא דרך בהירה ומסוגננת להרים את שיערך וקיצור קצר יעניק חיים חדשים למנעולים שלך. תוכלו למצוא בובים מדהימים, גזרות פיקסיות חמודות, סגנונות קצרים ומגוונים ועוד. למה אתה מחכה, תסתכל כדי למצוא תסרוקת חדשה מהממת!

1. בוב בלונדיני קצר

אנו מתחילים את רשימת התסרוקות היפות שלנו עם בוב גלי זה. הבוב הקצר הוא תערובת של בלונדינית בהירה ופלטינה ובעל גל קל. זהו רעיון שיער מדהים שיש לו מראה זוהר וינטג ‘. שחזור סגנון זה עם גווני בלונדינית דומים או שאתה יכול לבחור בגווני בלונדינית כהים יותר.

בוב בלונדיני קצר, גלי

מָקוֹר: @הבלונדולוג

2. שיער בלונדיני קצר ומבולגן

תן לשיער שלך להרים על ידי ללכת על תסרוקת קצרה וחוףית כמו זה. לשיער יש שורשים כהים ואז משתלב בלונדיני ולבסוף בלונדיני בהיר. על ידי שימוש בגוונים רבים של בלונדינית עם שורשים כהים אתה מקבל מראה טבעי יותר ומנשק. עם שיער כזה אתה יכול להיראות בהיר וקיצי כל השנה!

שיער בלונדיני קצר ומבולגן

מָקוֹר: @jmalonehair

3. בוב סגול ובלונדיני יפה

הרעיון הבא שלנו מראה כיצד להוסיף כתם של צבע מסוגנן לשיער שלך. לבוב הבלונדיני הבהיר הזה יש גוון סגול יפהפה שמתחיל באמצע השיער ומסתיים בקצות. זוהי תסרוקת אופנתית ותוכל לשחזר את המראה הסגול או להוסיף כל גוון תוסס אחר לשיערך.

תספורת בוב סגולה ובלונדינית יפה

מָקוֹר: @corynneylon_hair

4. שיער בלונדיני חם

כשאתה בוחר גוון בלונדיני חדש, אתה לא צריך להיות קל במיוחד. אתה יכול לבחור בלונדיניות חמות יותר כמו בתסרוקת זו. השיער הקצר מאוד חום כהה ובעל נקודות עיקריות של בלונדינית זהובה חמה ובלונדינית בהירה. זהו שילוב צבעים יפה שיכול לשמש בתסרוקת דומה לזה או גם בוב ארוך יותר.

תספורת בוב בלונדינית חמה

מָקוֹר: @hairmeroar

5. בוב בלונדיני ישר

לאחר מכן, יש לנו בוב סופר מסוגנן להראות לך. לבוב זה יש שורשים כהים עם גוונים בלונדיניים בהירים העוברים בשאר השיער. הגזרה בוטה וטרנדית בעוד שהסגנון מלוטש וישר. תכונות אלה יוצרות תסרוקת מודרנית ומדהימה המושלמת לנשים הרוצות מראה רענן ועדכני.

רעיון תספורת בלוב בלונדינית סטרייט

מָקוֹר: @colorbymichael

6. פלטינה Pixie Cut

מחפשים תסרוקת חדשה ונועזת? אז אתה צריך לבדוק את הבחירה הבאה. כאן יש לנו גזרת פיקסי בלונדינית פלטינה. תספורת פיקסי חמודה ואהובה על ידוענים כמו אנה האת’ווי, ג’ניפר לורנס ועוד. לך על מראה פיקסי פלטינה מוצהר או נסה בלונדינית חמה יותר. כך או כך, יהיה לך שיער קצר מסוגנן.

פלטינה בלונדינית Pixie Cut

מָקוֹר: @arrojotribeca

7. חום עד בלונדינית בלאייאג ‘בוב

אם אתה רוצה לנסות בלונדינית אבל לא רוצה ללכת על הכל, אתה יכול לשקול תסרוקת כמו זו. לבוב קצר זה בעל צבע שורש כהה ובאמצע השיער מתחיל בהדרגה להפוך לבלונדיני. הבלונדינית ממשיכה עד שהקצות הן בגוון בהיר. תערובת כזו מסוגננת ומאפשרת להוסיף צבע מבלי להיות דרמטית מדי. אתה יכול לשחזר את המראה הזה גם עם בלונד חם יותר.

חום עד בלונדיני Balayage בוב שיער

מָקוֹר: @corynneylon_hair

8. בוב קצר, בלונדיני בוגר

הרעיון הבא שלנו הוא בוב בוגר אופנתי. בוב מדורג הוא שיער קצר שנחתך בזווית ובגב השיער ישנן שכבות, המעניקות לתסרוקת את צורתה. להלן דוגמה מהממת. אנחנו אוהבים את המראה הזה כי זהו גוון בלונדיני קפוא מסוגנן אשר גורם לתסרוקת המוגמרת להיראות מודרנית. שיער כזה יראה מדהים על כל אחד!

בוב קצר, בלונדיני

מָקוֹר: @cherryblossomsalon

9. תספורת בלונדינית בוב אופנתית

התסרוקת הבאה שיש לנו להראות לכם היא הבוב הקצר והחמוד הזה. לאחד זה יש צבע שורש כהה ואז משתלב בלונדינית רכה ויפה. כפי שאתה יכול לראות, שיער קצר כזה נראה חלקלק וגלי. כשהבוב ישר הוא נראה אלגנטי ואופנתי וכשהוא גלי, הוא נראה מרקם ועצבני. זה מוכיח ששיער קצר יכול להיות תכליתי בדיוק כמו שיער ארוך, אז אל תפחד לספר את השיער!

תספורת בוב בלונדינית אופנתית

מָקוֹר: @jmalonehair

10. שיער בלונדיני קצר וטרנדי

אם אתה אוהב את התסרוקות הקצרות הבוגרות, אולי תאהב גם את רעיון השיער הזה. השיער מרקם ומתולתל. זה הרבה יותר קצר מאחור ואז יותר מלפנים. זהו מראה אופנתי שקל ללבוש ולסגנון. אתה יכול לקבל צבע בלונדיני בהיר כמו בהשתתפות או לבחור בגוון בלונדיני כהה יותר.

רעיון שיער בלונדיני קצר אופנתי

מָקוֹר: @anapembertonhair