63 עיצובים יפים לציפורניים לציפורניים אקריליות קצרות

אוהבים ציפורני גלאם ואומנות ציפורניים מסוגננת אבל לא את אורכי הציפורן הארוכים? אז זה המקום להיות בו! מצאנו 63 ציפורניים אקריליות די קצרות להשראת המניקור הבא שלך. עיצובים אלה מסמרים יעניקו לכם את המראה האופנתי שרציתם לנסות אך גם קל ללבוש אותם. יש רעיון לציפורניים לכולם בין אם אתה אוהב ציפורניים מודגשות, הדפס בעלי חיים או מניקור שיקי ועדין. לא תוכל להחליט איזה מהם לנסות קודם!

1. ציפורניים אקריליות קצרות מנמר

קודם כל יש לנו את הציפורניים האופנתיות האלה. כפי שאתם אולי כבר יודעים, הדפס הנמר חזר! עכשיו, רבים מכם אולי לא חושבים שהדפס נמר כשיק אבל הציפורניים האלה ישנו את זה! הדפס הנמר כאן משתמש בגוונים חמים היוצרים דפוס מדהים, בעוד שהציפורניים האחרות בצבע בהיר עם פנינים. באמצעות פנינים וצבעים רכים, אתה מוריד את הנמר ומעניק לו מראה יוקרתי יותר. הדפסת נמר פשוטה למדי וניתן למצוא הדרכות מקוונות.

ציפורניים אקריליות קצרות מנמר

מָקוֹר: @ana0m

2. ציפורניים אקריליות סגולות ונוצצות

סגול הוא אחד הצבעים המסוגננים ביותר של השנה. אז הציפורניים הבאות הן חובה. מסמרים קצרים אלה הם גוון סגול תוסס עם שני ציפורניים מבטא. ציפורני המבטא כוללות נצנצים כסופים. שחזור את הלוק הזה למניקור גלאם או השאר את הנצנצים ונסה רק צבע סגול כמו זה.

ציפורניים אקריליות נוצצות סגולות וכסופות

מָקוֹר: @nikishina.nail.studio

3. מסמרי שיש אקריליים קצרים

השיש הוא טרנד ציפורניים אופנתי והנה דרך מדהימה להוספת עיצוב שיש לציפורניים הקצרות שלך. חלק מהציפורניים הן רק בצבע אחד כמו אפור ועירום. ישנם שני עיצובים עם מבטא הכוללים נצנצים כסופים ומסמר שיש אחד. אתה יכול לשחזר מראה כזה או להתנסות כדי ליצור מניקור שיש משלך. יש הדרכות מקוונות שיעזרו לך.

מסמרי שיש אקריליים קצרים

מָקוֹר: @מסמר_שמש

4. ציפורני חתונה אקריליות קצרות

אוהבים את המניקור הצרפתי הקלאסי? אז הציפורניים האלה הן בשבילך. למראה הצרפתי הזה יש מעט מהפך. הציפורניים הקצרות כוללות את הצבע העירום והטיפים הלבנים אך בתוספת אמנות מבטא. ישנם שני מסמרים עם מבטא – לאחד עיצוב קריסטל משולש ולציפורן אחת יש אבני חן בכל רחביו. זוהי דרך טובה להגביר את המראה המסורתי. צור מחדש את המאני הזה או נסה עיצובים נוצצים משלך. עיצוב הציפורן הזה מושלם לכל הכלות לעתיד.

ציפורניים קצרות לחתונה באקריליק

מָקוֹר: @מסמר_שמש

5. ציפורניים מאט אלגנטיות, שחורות

שחור מט הוא כל כך אופנתי ואלגנטי! תסתכל על הציפורניים האלה ותראה בעצמך. כאן יש לנו מסמרים קצרים יותר הכוללים שחור מאט עם מסמר מבטא אחד. מסמר המבטא הוא ורוד רך ויפה עם אמנות פרחונית. זהו מראה מסוגנן להפליא שיתאים לכל אירוע מהמשרד ועד לילות בחוץ. אתה יכול לנסות ליצור גרסה משלך למראה זה או לנסות רק שחור מט לבד.

ציפורניים אקריליות בצבע שחור אלגנטי

מָקוֹר: @tior_nails

6. מסמרים אקריליים עירומים פשוטים

מחפשים עיצוב ציפורן אקרילי קצר שהוא מסוגנן אך קל ללבישה? ואז בדוק את הציפורניים האלה. הציפורניים בצבע עירום יפהפה. צבע בהיר כזה יתאים לכל בגד ולכל אירוע. זה פשוט מניקור יפה ואלגנטי שייראה מדהים בכל פעם. אתה יכול לבדוק את הלק המשומש ולגלות כיצד לרכוש אותו בדף האמן המוצג להלן. כמו כן, אתה תמיד יכול לשדרג את העיצוב עם כמה אבני חן מבטא.

ציפורניים אקריליות פשוטות בעירום

מָקוֹר: @nailz_ann.indigo_

7. ציפורניים אקריליות קצרות להפליא

הרעיון הבא לציפורן האקרילית הקצרה שלנו הוא פאנקי וייחודי! רוב הציפורניים בגוון בהיר עם שני ציפורניים מבטאות. על מסמר מבטא אחד יש ניצוצות כסופים ולשני נוצץ עם דוגמה שחורה. ציפורניים מסובכות כמו זה ייקח קצת תרגול אבל התוצאה הסופית תהיה שווה את זה. צור מחדש את המראה הזה או נסה ליצור דפוס נוצץ משלך. עיצוב זה יהיה בחירה מצוינת לערב ראש השנה, נכון?

ציפורניים אקריליות קצרות להפליא

מָקוֹר: @nikishina.nail.studio

8. ציפורניים בצבע ורוד בהיר

לאחר מכן, יש לנו רעיון די מסמר להראות לך. חלק מהציפורניים בגוון ורוד בהיר והאחרות לבנות בעיצוב פס נוצץ. הציפורניים הלבנות מסתיימות עם קריסטלים. זהו רעיון מסמר חמוד ואלגנטי. אתה יכול ליצור פסים מסודרים על ידי שימוש בקלטת כמדריך, אתה יכול לבדוק הדרכות שונות באינטרנט.

ציפורניים אקריליות בצבע ורוד בהיר ולבן

מָקוֹר: @tior_nails

9. ציפורניים ורודות תוססות

הוסף גוון של צבע למראה שלך עם ציפורניים כאלה! הציפורניים הקצרות המופיעות כאן הן בגוון ורוד תוסס. אנחנו אוהבים את הצבע הבהיר, הבהיר והכיפי הזה. הוא מושלם לנשים שרוצות לנסות משהו אחר ורוצות שהמניקור שלהן יהיה נועז. אתה משתמש בצבע דומה לזה כדי לשחזר את המראה או להוסיף קצת נצנצים לסט של ציפורניים.

ציפורניים אקריליות ורודות תוססות

מָקוֹר: @מסמר_שמש

10. ציפורניים יפות עם מסמר מבטא פרח

הרעיון הבא לציפורן האקרילית הקצרה שלנו הוא יפה ושיקי. מדובר בציפורני ארונות קצרות בצבע בהיר עם מסמר מבטא פרחוני בכל יד. אמנות הפרחים הנהוגה כאן כה עדינה ואלגנטית. כדי ליצור את המראה בבית, אתה יכול לקנות מדבקות ציפורניים יפות שיעניקו לך עיצוב דומה.

ציפורניים די ורודות בהירות עם מסמר מבטא פרח

מָקוֹר: @מסמרים