41 מסמרים ארון די עירום שכולם יכולים למשוך

צורת ציפורן הארון מסוגננת ומציגה אמירות. ניתן להשתמש בצורת ציפורן זו בכל צבע ואמנות ציפורניים. עם זאת, צבע אחד שנראה מדהים על ציפורני ארונות הוא עירום. גווני עירום הם אופנתיים והולכים עם הכל, החל מנצנצים ועד אבני חן. אנו חושבים כי השניים הם שילוב חובה ולכן מצאנו 41 מתוך ציפורני הארון העירומות המהממות ביותר. יש עיצוב ציפורניים שמתאים לכולם!

1. ציפורניים לארונית עירום עם נצנצים

אנו הולכים להתחיל את רשימת רעיונות הציפורניים שלנו עם ציפורני הארון האופנתיות האלה. ציפורניים אלו הן גוון קלאסי ופשוט עם נצנצים מזהב ורד. ציפורניים כאלה מושלמות לנשים שרוצות מניקור אופנתי מבלי להיות מוגזמות מדי. זו תהיה בחירה מצוינת עבור כל מי שזקוק לציפורניים שייראו מקצועיות למקומות כמו המשרד ומסוגננות גם בזמנך החופשי.

מסמרי עירום עירום עם נצנצים

מָקוֹר: @customtnails1

2. ציפורניים לארונית עירום וזהב

עירום הוא גוון ניטרלי שיתאים כמעט לכל צבע אחר. שילוב גלאם שתוכל לנסות על הציפורניים שלך הוא עירום וזהב. שני הצבעים מחמיאים לכל אחד יפה והג’אז הזהב מעלה את הצבע העדין. הנה דרך מהממת ללבוש. לכל מסמר עיצוב שונה הכולל קישוטים ונצנצים. צור מחדש את כל הלוק או נסה את אחד העיצובים על כל הציפורניים שלך.

מסמרים לארונית עירום וזהב

מָקוֹר: @sheadbeauty

3. ציפורניים ארוזות מאט עירום עם אבני חן

לאחר מכן, יש לנו קבוצה זוהרת של ציפורניים לחלוק. ציפורני ארונות אלה הם גוון עירום מסוגנן עם עיצוב פנינה נוצץ על כל מסמר. ניתן לרכוש גבישים מסוג זה באינטרנט וקלים ליישום. נסה לשחזר את המראה הזה או להתנסות באבני החן כדי ליצור ציפורניים נוצצות משלך.

ציפורניים ארוזות מאט עירום עם אבני חן

מָקוֹר: @margaritasnailz

4. ציפורניים חמודות לעור עירום עם גימור מאט

הרעיון הבא שלנו הוא כל כך חמוד ומסוגנן! כאן יש לנו מסמרים עירומים בהירים עם שני עיצובים במבטא בכל יד. שניים מהם מכוסים באבני חן ופנינים, באחד יש תוספת של פרחים יפים ובשני קשת יפה. אתה יכול לקנות קשתות ופרחים כאלה באינטרנט, כך שתוכל ליצור ציפורניים מדהימות כמוך בעצמך. נסה את כל המראה או אולי רק קשתות או פרחים ללא קישוטים אחרים.

ציפורניים חמודות לאדום עם גימור מאט

מָקוֹר: @מסמרים

5. ציפורניים בעירום עם קריסטלים וגליטר

רוצה להצהיר עם ניצוץ? אז הציפורניים האלה הן בשבילך. ציפורני הארון העירומות הללו כוללות שני ציפורני מבטא – האחת עם נצנצים מזהב והשנייה בעלת אבני חן מהממות. מניקור נוצץ וזוהר שכזה מושלם עבור בילוי לילה ומסיבות.

ציפורני ארונות עירום עם קריסטלים וגליטר

מָקוֹר: @margaritasnailz

6. ציפורניים אלגנטיות לארוחת עירום

למרות שהצבע העיקרי הוא גוון עירום פשוט, אתה יכול להיות יצירתי באמנות הציפורניים שבה אתה משתמש. להלן דוגמא מצוינת לכך. ציפורניים אלה הן גוון עירום כהה עם שני ציפורני מבטא קריסטל וכמה נצנצים יפים. נצנצים ואבני חן הם דרך קלה לג’אז את הציפורניים המעודנות.

ציפורניים אלגנטיות לארונית

מָקוֹר: @riyathai87

7. ציפורניים לארונית עירום עם כרום וגליטר

טרנד ציפורניים מגניב נוסף הוא כרום. ציפורני כרום הן מודרניות, מסוגננות ומתאימות לכל עיצוב ציפורניים. הנה דוגמא מצוינת. ציפורני הארון העירום כוללות צבע מאט, נצנצים וכרום. כפי שאתה יכול לראות, כל הסגנונות הללו יוצרים יחד מאני מהמם. אתה יכול לשחזר את כל הלוק או לנסות רק את הכרום והלק העירום.

מסמרים לארונית עירום עם כרום וגליטר

מָקוֹר: @margaritasnailz

8. ציפורני הארון מאט עירום

כמו מסמרים מסוגננים הבולטים מההמון? אז הרעיון הזה הוא בשבילך. הציפורניים הללו כולן פשוטות ומעטות למעט מסמר מבטא אחד. לציפורן המבטא יש עיצוב משולש אופנתי שמשתמש בהיר ועירום עם אבני חן. ניתן ליצור עיצוב כזה באמצעות קלטת. אתה יכול למצוא הדרכות מקוונות שיעזרו לך ליצור אמנות כזו. שחזור את כל המראה או בעל עיצוב המבטא על כל הציפורניים.

ציפורני הארון מאט עירום

מָקוֹר: @מסמרים

9. ציפורני ארונות עירום ושיש

אמנות השיש מעולם לא יוצאת מהאופנה והיא עדיין אחד העיצובים הפופולריים ביותר. הנה דרך מצוינת ללבוש שיש באמצעות צבעים עירומים ולבנים. חלק מהציפורניים בגוון עירום בהיר, ואילו אחרות בעיצוב שיש אופנתי. יש המון הדרכות מקוונות שיעזרו לך להשיג את מראה השיש. עיצוב זה מושלם לנשים המעוניינות לנסות את הטרנד בצורה עדינה ושיקית.

מסמרים לארונות עירום ושיש

מָקוֹר: @nailsbynanette

10. ציפורני Ombre עירום

אוהבים ציפורניים אומברה? אז העיצוב הזה הוא בשבילכם! ציפורני הארון העירומות האלה כוללות אומברה ורודה, אבני חן ונצנצים ורודים. אנחנו אוהבים את השילוב העירום והורוד, חליפות עירום מושלמות ורוד באופן מושלם ומנמיכות את הגוון הבהיר בצורה אופנתית וקלאסית. אתה יכול לשחזר את המראה הזה או לנסות כל שילוב אומברה אחר. גם עירום וכחול ייראו מגניבים.

עירום אומברה ציפורניים לארון

מָקוֹר: @margaritasnailz