23 רעיונות חמודים ופשוטים לציפורני אומברה

מגמות הציפורניים תמיד משתנות והעיצובים האפשריים שתוכלו ליצור הם אינסופיים. מראה מסמר אחד שלעולם לא יוצא מהאופנה הוא אומברה. ציפורני אומברה כוללות שילוב צבעים יפהפה ויש שילוב צבעים שיתאים לכולם. אנחנו אוהבים ציפורניים אומברה וחיברנו 23 מהעיצובים הטובים ביותר. יש אומנות אומברה בשבילך לא משנה אם אתה אוהב גוונים נועזים, מניקור עדין, מסמרים עם אבני חן ועוד. תסתכל כדי לקבל קצת השראה!

1. ציפורני אומברה ורודות

ראשית יש לנו ציפורני אומברה ורודות בהירות אלה. הציפורניים ורודות בהירות ואז משתלבות לגוון ורוד תוסס לכיוון הקצות. יש גם מסמר מבטא מנצנץ יפהפה. זהו רעיון מדהים לציפורניים והוא מושלם לנשים שאוהבות מניקור נועז. Ombre כמו זה יעבוד על כל אורך וצורה של ציפורניים.

ציפורני אומברה ורודות

מָקוֹר: @מסמר_שמש

2. ציפורני מט אומברה

אדום הוא בחירה פופולרית מאוד לציפורניים ועם טכניקת האומברה, תוכלו להגביר את הצבע הקלאסי. הנה לנו דוגמה מהממת לציפורני אומברה אדומות! הציפורניים הן בגוון אדום ויפה ואז משתלבות בדם כהה. הרעיון המסוגנן הזה ייראה מדהים כל השנה אבל הוא יהיה בחירה מצוינת לסתיו ולחורף.

מסמרי אומברה אדומים מאט

מָקוֹר: @superflynails

3. ציפורני אומבר נצנצים

תהרו במראה שלכם עם רעיון הציפורניים הבא שלנו. הציפורניים כוללות אומברה ורוד ולבן עם שני ציפורניים מבטחות. זהו רעיון יפה והוא מושלם לאירועים מיוחדים. אתה יכול לשחזר את הוורוד והלבן או להשתמש בעיצוב זה בצבעים שונים כמו סגול ולבן.

ציפורני אומבר נצנצים

מָקוֹר: @margaritasnailz

4. ציפורני אומברה סגולות מט

אם אתה אוהב מסמרים מודגשים, הרעיון הבא הזה הוא בשבילך. כאן יש לנו ציפורניים ארוכות עם תערובת של סגול תוסס וכהה. אנחנו אוהבים את הגוונים הסגולים האלה ואבני החן הזהובות מסיימות את המניקור להפליא. יש כמה דרכים ללבוש את המראה הזה. אתה יכול ליצור עיצוב דומה לזה, לנסות את הבלנד ללא אבני החן או אפילו לנסות גוונים סגולים בהירים יותר.

ציפורני אומברה סגולות מט

מָקוֹר: @superflynails

5. ציפורני אומברה אלגנטיות וצרפתיות

אולי מסמרים המצהירים הם לא הדבר שלך או שאתה מחפש עיצוב אלגנטי, אם כן, הציפורניים האלה יכולות להיות מושלמות! לציפורניים אלה יש גוון עירום יפה שמתמזג בלבן. זהו שילוב צבעים מדהים וזה נראה כל כך אופנתי. ציפורני אומברה צרפתיות כאלה יתאימו לכל אחד ולכל צורת ואורך הציפורן.

ציפורני Ombre צרפתיות אלגנטיות

מָקוֹר: @מסמר_שמש

6. גליטר אומברה כחול ללבן

לאחר מכן, יש לנו רעיון לציפורן נוצץ! ציפורניים אלה כוללות תערובת כחולה -לבנה בוהקת עם נצנצים למעלה. אנחנו אוהבים את הרעיון הזה כי הוא כל כך יפה ונועז. צור מחדש את המראה הכחול הזה או נסה את העיצוב עם גוונים אחרים כמו ורוד או סגול. אתה יכול אפילו להשתמש באומברה הנוצצת כמסמר מבטא.

ציפורני גליטר אומבר כחול ללבן

מָקוֹר: @margaritasnailz

7. ציפורני אומברה שחורות עד עירומות

תוציא את אפרוח הסלע הפנימי שלך עם מסמרים כאלה! למראה האומברי הזה, הציפורניים שחורות בקצות ולאחר מכן משתלבות בעירום. הציפורניים האלה כל כך אופנתיות ויגרמו לך להתבלט מההמון. כשאתה משחזר את המראה, נסה לשמור על צורת הסטילטו החדה מכיוון שזה באמת מתאים לאומברה הכהה!

ציפורני אומברה שחורות עד עירומות

מָקוֹר: @sheadbeauty

8. מסמרי סטילטו כתומים של אומברה

מחפשים ציפורניים ייחודיות שידהו? אז אתה צריך לבדוק את הרעיון הבא שלנו! כאן יש לנו ציפורני כתום בוהקות עם שני ציפורני מבטא. על מסמר מבטא אחד, יש הדפס נחש אופנתי ושחור ובציפורן השנייה יש אבני חן נוצצות. אנחנו אוהבים את הרעיון הזה, הוא מושלם לנשים שאוהבות להיות נועזות.

מסמרי סטילטו כתומים של אומברה

מָקוֹר: @sheadbeauty

9. ציפורניים עירום לורוד, מאט אמבר

הרעיון הבא שלנו הוא עוד מראה אומבר ורוד. זה כולל תערובת אומברה יפה ורודה עד עירומה. ציפורניים כאלה הן בחירה מצוינת לכל מי שרוצה לנסות גוון תוסס בלי להיות נועז מדי. גווני העירום יעבדו גם עם גוונים אחרים. זה רעיון חמוד שיתאים לכל אורכי הציפורניים והצורות.

עירום לורוד, ציפורני מאומברה מאט

מָקוֹר: @superflynails

10. ציפורני ארונה לאומברה

אומברה לא תמיד צריך להיראות נועז במיוחד. אתה יכול לבחור תערובת עדינה יותר כמו זו. כאן יש לנו גוון סגול רך המתמזג לצבע עירום בהיר. כפי שאתה יכול לראות, התערובת עדינה אך סופר מסוגננת. ישנם גם ציפורני מבטא נוצצות מהממות המופיעות בעיצוב. מסמרים כאלה יהיו בחירה יפה לאירוע מיוחד.

מסמרים ארוניים לאומברה סגולה

מָקוֹר: @margaritasnailz