23 הרעיונות הטובים ביותר לשיער אדום קצר שאנו אוהבים לשנת 2019

11. שיער אדום מתולתל קצר

רעיון השיער הבא שעלינו להראות לכם הוא בוב אופנתי ומסוגנן. למראה זה, השיער נחתך לאורך שפוגע רק בכתפיים. זוהי תסרוקת נוספת שמתחילה כהה בשורש לפני שמתמזגת לצבע אדום ויפה. האדום המשמש כאן הוא עדין ונמוך יותר מכמה מהאחרים שהצגנו מכיוון שהוא לא חי במיוחד. זוהי תסרוקת יפה והתלתלים מעניקים לאדום מראה של אלגנטיות.

שיער אדום מתולתל קצר

מָקוֹר: @monarchhairco

12. בוב אדום חי

מרגיש שאתה מעז ורוצה לנסות צבע נועז ותוסס? אז אתה צריך לראות את התסרוקת הבאה! כאן יש לנו בוב אופנתי שצבעו בגוון אדום עז ובהיר. תסרוקת וצבע זה הוא אחד המועדפים כי הוא כל כך ייחודי והצהרות. בוב כזה מושלם לנשים שרוצות להתבלט. אתה יכול גם להשתמש בצבע דומה גם על קיצור דרך אחר.

בוב אדום חי

מָקוֹר: @serahdoeshairahh

13. שיער אדום קצר מסוגנן

אם אתה רוצה חתך קצר מאוד, רעיון השיער הזה יכול להיות מושלם עבורך. השיער קצר מאחור והוא ארוך יותר בחלקו העליון ובצד אחד. החצי התחתון של השיער הוא אדום כהה ואז השיער משתנה לגוון בהיר בחצי העליון. זוהי תסרוקת אופנתית ועצבנית שתראה מדהים על כל אחד. שחזור זה או שאתה יכול להשתמש בגוון אדום אחד על כל השיער שלך.

רעיון שיער אדום קצר מסוגנן

מָקוֹר: @parturikampaamokerttu

14. בוב נחושת שכבתי

אוהבים צבעי נחושת לוהטים? אז בדוק את התסרוקת הזו. כאן יש לנו בוב קצר שצבוע בגוון נחושת בהיר. זוהי תסרוקת אופנתית והיא תתאים לכולם. אנו אוהבים את הצבע מכיוון שהוא קל ללבישה והוא מושלם למי שרוצה לנסות אדום אך בצורה מתוחכמת יותר. יש לו גם מראה טבעי יותר. אתה יכול להשתמש בצבע נחושת כזה על כל שיער שנחתך מבוביות ארוכות לפיקסיות.

תספורת בוב נחושת שכבתית

מָקוֹר: @domdomhair

15. בוב אדום מלוטש

לאחר מכן, יש לנו בוב אדום מלוטש להראות לך. למראה זה, השיער כהה יותר בשורש ולאחר מכן משתנה לגוון אדום ויפה. השיער נחתך בזווית כך שהוא ארוך יותר מאחור וקצר יותר מלפנים. זה מעוצב גם כן. זהו רעיון שיער אופנתי ועצבני ותערובת הצבע מהממת. צור מחדש את הבוב המסוגנן או שאתה יכול ללכת קצת יותר קצר.

רעיון תסרוקת של בוב אדום מלוטש

מָקוֹר: @monarchhairco

16. רעיון שיער אופנתי ורך באדום

התסרוקת הבאה חמודה ומסוגננת. כאן יש לנו עוד קיצור דרך זוויתי. זה שחור בשורש, ואז הוא משתנה לאדום רך ולבסוף השיער הופך לצבע אפרסק ליד הקצוות. אנו אוהבים את תערובת הצבעים הזו מכיוון שהאדום משופע אך עדיין נותן אמירה והתפוז מחמיא לאדום להפליא. זהו רעיון שיער ייחודי המושלם לנשים שרוצות תסרוקת שונה מהשאר.

רעיון שיער אופנתי ורך באדום

מָקוֹר: @shmoakin_hair

17. בוב אדום תוסס

אתה יכול לגזום את התספורות הפשוטות ביותר עם צבע קריר כמו אדום והנה דוגמה מצוינת. תסרוקת זו כוללת גזרת בוב קצרה המעוצבת בגלים. אם התסרוקת הזו לא הייתה אדומה זה היה פשוט בוב קלאסי אבל כפי שאתה יכול לראות, הצבע האדום הבוהק העניק לבוב שכולנו מכירים ואוהבים, מראה אופנתי ועצבני. צור מחדש את הצבע הזה וגזור או בחר גוון אדום אחר.

בוב אדום תוסס

מָקוֹר: @cellardoorhairdesign

18. פיקסי אדומה בהירה

אם אתה חושב לנסות סגנון פיקסי חמוד ואופנתי, עליך לראות את רעיון השיער הבא. תסרוקת זו כוללת גזרת פיקסי אופנתית הצבועה בגוון אדום ייחודי. זהו שיער פשוט עם צבע מדהים. נסה את הצבע הזה וגזור לתסרוקת קלה ללבוש אך נועזת. אתה יכול כמובן ללכת על גוון כהה מאוד אם אתה רוצה להצהיר.

שיער בגוון פיקסי אדום בהיר

מָקוֹר: @the.oliviadanielle

19. בוב אדום נחושת

הרעיון הבא שלנו הוא תסרוקת נחושת נוספת. כאן יש לנו בוב גלי שכהה בשורש ואז הוא משתנה לצבע נחושת תוסס. אנו אוהבים את התסרוקת הזו מכיוון שגוון הנחושת המשמש הוא חי יותר מכמה מהאחרים. זהו צבע שיער מתובל והוא ייראה מדהים על כל קיצור דרך.

רעיון תסרוקת של בוב אדום נחושת

מָקוֹר: @ohlucyy

20. שיער אדום כהה קצר

משעמם לך את השיער וזקוק לשינוי אופנתי? אם כן, רעיון השיער הזה יכול להיות מושלם עבורך. התסרוקת כוללת קיצור דרך חמוד. יש לו בסיס כהה יותר ושורשים עם נקודות עיקריות אדומות כהות. הצבעים המשמשים כמעט מעניקים לשיער מראה שיפוע. זוהי תסרוקת עצבנית וזה בהחלט ייתן לך את מהפך השיער שאתה מחפש.

שיער אדום כהה קצר

מָקוֹר: @shmoakin_hair

21. שיער אומברה אדום קצר

לאחר מכן, יש לנו עוד בוב זוויתי. למראה זה, השיער שחור עם תוספות אומברה אדומות נוספות. לצבע האדום הזה יש גוונים סגולים שמעניקים לשיער מראה בורגונדי סופר מסוגנן. זהו שילוב צבעים מדהים והוא ניתן לשחזר אותו על כל גזירת שיער קצרה. בוב כזה נהדר לנשים שרוצות לנסות שיער קצר בפעם הראשונה מכיוון שהשינוי לא יהיה כל כך דרמטי.

שיער קצר אדום אומברה

מָקוֹר: @kellyawesomesauce

22. אונה זווית מסוגננת

אוהבים את תסרוקות הבוב הארוכות? אז אתה צריך לבדוק את הרעיון הבא לשיער. כאן יש לנו אונה זווית ארוכה יותר מאחור וקצרה מלפנים. השיער צבוע גם בגוון נחושת אדום מסוגנן. אנו אוהבים את הנחושת המשמשת מכיוון שהיא נועזת, אך הצבע האמיתי מופחת יותר, מה שמעניק לו מראה עדין יותר. אתה יכול ללכת גם על בוב קצר יותר.

אונה זווית מסוגננת

מָקוֹר: @bcostahair

23. פיקסי אדומה תוססת

התסרוקת הקצרה האחרונה שיש לנו להראות לך היא פיקסיה חמודה ותוססת. לגזרת הפיקסיה הזו יש חלק צדדי עם פוני סחף בצד. הוא צבוע גם בגוון אדום בהיר ונועז מאוד. זוהי תסרוקת מהממת והיא מושלמת לנשים שרוצות לשנות לגמרי את המראה שלהן. זוהי דרך אופנתית ללבוש הצהרות שהופכות את האדום. צור מחדש תסרוקת זו או בחר גוון אדום אחר.

רעיון התספורת האדום התוסס של פיקסי

מָקוֹר: @beccasuniverse

אנו מקווים שמצאתם השראה מרעיונות השיער האדום הקצר שלנו!