45 תסרוקות מפוארות של תשוקה מפוארות

מחפשים תסרוקת חדשה ואופנתית? אז זה המקום להיות בו! מצאנו 45 מתסרוקות הפיתולים של התשוקה המהממות ביותר שתוכל לראות. פיתולי תשוקה הם תסרוקת מרהיבה להפליא שזולה וקל יותר ליצור מחלק מהסגנונות הפופולריים האחרים. אנחנו אוהבים את הרעיון הזה ויודעים שגם אתם תאהבו. תסתכל ותתאהב בתלתלים המדהימים האלה. יש עדכונים, סגנונות ארוכים, רעיונות לשיער קצר ועוד. לא תוכל להחליט איזה מהם לנסות!

1. פיתולי תשוקה קצרים

ראשית, יש לנו את התספורת היפה הזאת למחצה עד חצי למטה. הפיתולים נפרדו בצד וכמחצית מהשיער עוצב. זהו רעיון שיער מדהים שיכול להתלבש או למטה כך שיתאים לכל אירוע. אנו אוהבים גם את אורך הפיתולים, מכיוון שמדובר במראה מסוגנן לאביב ולקיץ. אתה יכול גם לבחור פיתולים ארוכים יותר עם תסרוקת כזו.

סגנון פיתולי תשוקה קצרים

מָקוֹר: @_מְפוּטָר

2. פיתולי תשוקה ארוכים

לאחר מכן, יש לנו פיתולי תשוקה ארוכים להראות לך. אלה פשוט מעוצבים ונראים יפים ללא מאמץ. הטוויסטים נוצרו עם 10 חבילות שיער Freetress Water Wave בארבעה צבעים שונים 1, 1B, 2 ו- 4. תוכל לבדוק כמה טיפים ליצירת מראה זה בעמוד המוצג להלן.

פיתולי תשוקה ארוכים

מָקוֹר: @chi.nwe.okwu

3. פיתולי תשוקה יפים בורגונדי

אם אתה מחפש לשנות את השיער לגמרי, אז תחשוב על שימוש בצבע מסוגנן. צבע אחד שכדאי לקחת בחשבון הוא בורדו. בורגונדי הוא גוון עשיר ויפה שלעולם לא יוצא מהאופנה. הוא יתאים לכולם ומאפשר לך לנסות צבע חדש מבלי להיות מודגש מדי. אתה יכול לנסות בורדו על פיתולים ארוכים כמו אלה או על קצרים יותר.

פיתולי תשוקה יפים בורגונדי

מָקוֹר: @hairstylesbytia_

4. פיתולים לתוך לחמניה גבוהה

הרעיון הבא שלנו הוא חמוד וקל ללבוש! כאן יש לנו לחמניה גבוהה עם טוויסט תשוקה. הפיתולים עוצבו גבוה על הראש ליצירת לחמנייה אופנתית. כמו כן, הקצוות של חלק מהפיתולים הושארו למטה כדי ליצור מראה של פוני. זהו רעיון שיער מדהים שייראה מדהים לקיץ או רק כאשר אתה רוצה שהשיער שלך יראה אבל ייראה מסוגנן.

לחמניות גבוהות של תשוקה

מָקוֹר: @braidsbyaja

5. פיתולי תשוקה באורך בינוני

לאחר מכן, יש לנו פיתולים באורך בינוני. הפיתולים נפרדו בצד והקצוות יושבים סביב הכתף. זהו סגנון יפה ורבגוני. עם שיער כזה אתה מקבל את הטוב משני העולמות. זה מספיק קצר לנשים שרוצות שיער נטול מהומה, אבל מספיק זמן שבו אתה יכול לעצב אותו לחמנייה וסגנונות אחרים. שיער כזה יראה מהמם על כולם.

פיתולי תשוקה באורך בינוני

מָקוֹר: @braidsbyaja

6. פיתולים טרנדיים וארוכים

אם הצמות הארוכות יותר הן הדבר שלך, בדוק את הרעיון הבא. כאן יש לנו צמות אופנתיות באורך המותניים. שיער באורך זה נראה מהמם וזה בהחלט יגרום לך לשים לב! אתה יכול ללבוש את הטוויסטים רופף כמו בהשתתפות או לנסות תסרוקות שונות כמו חצי למעלה, חצי למטה. זהו רעיון שיער מסוגנן שיזהר את הלוק שלך.

טוויסטים טרנדיים וארוכים

מָקוֹר: @hairbymarshon

7. פיתולי צד שטופים

תן נפח לפיתולים שלך על ידי סוחף אותם לצד. אם כל הפיתולים שלך הולכים לצד אחד אתה מקבל תוצאה מוגמרת מסוגננת. זוהי דוגמה מצוינת. כפי שאתה יכול לראות, מהאוזן, כל השיער נסחף. הוא יוצר סגנון חצוף ועז שתוכל ללבוש כל יום.

פיתולי תשוקה בצד

מָקוֹר: @allthingsvirtuous

8. פיתולי תשוקה עם צבע קופרי

לתבל את הפיתולים שלך על ידי הוספת צבע נחושת לשיער שלך. כאן יש לנו פיתולי תשוקה ארוכים עם נחושת חמה המתווספת לקצוות, ויוצרת מראה אומבר. זהו רעיון צבע מדהים והוא יתאים לכל עונות השנה. תוכל לעיין במדריך YouTube למטה כיצד ליצור מחדש את הסגנון הזה.

Ombre Passion טוויסטס עם צבע חבטה

מָקוֹר: @קימברליצ’רל

9. פיתולים ארוכים עם חפתים לשיער

דרך קלה להעלות את השיער שלך היא בעזרת אביזרים. אתה יכול להיות נועז או עדין כמו שאתה אוהב עם חרוזים, חפתים לשיער ועוד. התסרוקת הבאה הזו היא דוגמה מדהימה. פיתולי התשוקה האלו הם פשוטים ומעוצבים בפשטות אך זכו לאבזור עם כמה חפתים מוזהבים. כפי שאתה יכול לראות, זה לא מראה דרמטי אבל האזיקים משפיעים. אתה יכול לשחזר את הסגנון הזה או להוסיף עוד חפתים או חרוזים.

פיתולי תשוקה ארוכים עם חפתים לשיער

מָקוֹר: @damnthatschev

10. פיתולי תשוקה מרובי טונים

דרך נוספת להבליט את פיתולי התשוקה שלך היא על ידי הוספת תערובת של צבע. להלן דוגמה יפה לפיתולי רב טון. כפי שאתה יכול לראות, יש שילוב של גוונים בלונדיניים שעוברים בין הפיתולים. התערובת של בלונדינית בהירה וחמימה מדהימה. אתה יכול לשחזר את המראה הזה או לנסות שילוב צבעים אחר. היה תוסס או עדין הבחירה היא שלך!

פיתולי תשוקה מרובים

מָקוֹר: @avapearl