43 עיצובים הטובים ביותר לציפורני ג’ל להעתקה בשנת 2021

זקוקים להשראת ציפורניים לציפורני הג’ל שלכם? אז הגעת למקום הנכון! מצאנו 43 מעיצובי הציפורניים המדהימים ביותר של ג’ל מאינסטגרם. ציפורני ג’ל מבריקות מכיוון שהן לא רק נראות נפלאות, אלא שהלקים יכולים להישאר ללא שבבים למשך מספר שבועות! אנחנו אוהבים ציפורני ג’ל ויודעים שגם אתה תאהב את הבחירות הטובות ביותר שלנו. יש עיצוב לציפורניים לכולם, החל מנצנצים נוצצים ועד אמנות ציפורניים אופנתית. למה אתה מחכה?! תסתכל!

1. ציפורני ג’ל אופנתיות, תחרה ואדומות

עיצוב ציפורני הג’ל הראשון שיש לנו להראות לכם הוא מראה התחרה האופנתי הזה. עיצוב זה כולל מסמר מאט אדום, עיצוב אדום ונוצץ, מסמר נוצץ שחור ואמנות תחרה שחורה. מסמר האגודל הוא גם שחור מאט. זהו מראה מדהים שיתאים לזמנים שבהם אתה רוצה להרגיש גלאם. אתה יכול ליצור מחדש את התבנית בעזרת סרט ציפורניים. לעיצוב התחרה, אתה יכול לקנות מדבקות ציפורניים או לבדוק כמה הדרכות מקוונות.

ציפורני ג'ל אופנתיות, תחרה ואדומות

מָקוֹר: @merlin_nails

2. ציפורני ג’ל ונוצץ מאט

הוסף כתם צבע אופנתי למראה שלך עם ציפורניים כאלה. מניקור זה כולל שני גוונים סגולים שונים עם שני ציפורניים נוצצות. זהו מראה בהיר וכיפי שיתאים לכל אירוע. הלקים המשמשים את המראה הזה הם Semilac בגווני יין בורדו, סמבה של חצות ורוד דובדבן.

ציפורני ג'ל ונוצץ מאט

מָקוֹר: @joannasnails

3. ציפורני שיק סטילטו שיקיות

לאחר מכן, יש לנו מראה מאט אופנתי. מדובר בציפורני סטילטו בגוון סגול יפהפה. יש גם מסמר מבטא עם גבישים נוצצים קטנים. זהו מניקור אלגנטי שיהיה נהדר לאירוע מיוחד. למראה עדין יותר, אתה יכול לשים גוון סגול דומה על הציפורניים שלך ללא ציפורן מבטא נוצץ.

ציפורניים מאט סטילטו שיק

מָקוֹר: @margaritasnailz

4. ציפורני ג’ל שקופות עם נצנצים

מחפשים ציפורני גלאם שידהו? אז אלה הם בשבילך! כאן יש לנו ציפורני ג’ל ברורות וסטילטו. הציפורניים צלולות ואז יש נוצץ מהמם ונוצץ בערך באמצע הדרך למטה. ציפורניים אלו יהיו מדהימות לאירוע מיוחד כגון מסיבה. אתה יכול להשתמש בכל צבע נצנצים עם ציפורניים שקופות.

עיצוב מסמר ג'ל שקוף עם נצנצים

מָקוֹר: @margaritasnailz

5. ציפורני ג’ל מבריקות, אדומות כהות

הרעיון הבא שלנו הוא מראה אדום כהה יפה. אדום כהה הוא צבע מהמם שלעולם לא יוצא מהאופנה. הציפורניים האלה הן דוגמה מצוינת לכמה שזה יכול להיות מהמם. ציפורני הארון המוצגות כאן ייראו מדהים מהשולחן ועד רחבת הריקודים. כדי לשחזר את המראה, תזדקק ל- ג’ל פוליש Ready to Wear של Luxe Gel Professional.

ציפורני ג'ל מבריקות, אדומות כהות

מָקוֹר: @joannasnails

6. ציפורני ג’ל מסוגננות עם אמנות שבטית

אוהבים ללבוש ציפורניים מסוגננות וצבעים מגניבים? אז אתה צריך לבדוק את הציפורניים האלה. חלק מהציפורניים בצבע ורוד בהיר וישנן שתי ציפורני מבטא. שני ציפורני המבטא הם לבנים ושחורים אך לשניהם עיצובים שבטים שונים. אתה יכול ליצור דוגמאות שבטיות כאלה עם שבלונות ציפורניים שתוכל לקנות באינטרנט. נסה את לוח הצבעים המוצג או בחר בעצמך.

ציפורני ג'ל מסוגננות עם אמנות שבטית

מָקוֹר: @melcisme

7. ציפורני ארונות גליטר ומאט אפור

לאחר מכן, יש לנו רעיון לציפורן זוהר להראות לך. למראה זה, רוב הציפורניים בעיצוב שונה. מסמר אחד הוא כרום אפור, אחר הוא מט, השני הוא מט עם גבישים, ואילו האחרונים הם נוצצים כסופים. זהו מראה אופנתי, אלגנטי ונוצץ ואנחנו אוהבים אותו!

ציפורני ארונות נצנצים ואפור מאט

מָקוֹר: @margaritasnailz

8. ציפורני ג’ל הולוגרפיות

הגבר את המראה שלך עם ציפורניים כאלה! מניקור זה כולל ציפורניים הולוגרפיות כסופות מדהימות. אתה יכול לבדוק את המוצרים המשמשים בדף האמן המוצג להלן, אך ג’ל לשינוי צבע שימש עם אבקה הולוגרפית מעל. זהו מראה סופר מגניב שיהיה מושלם למסיבות, תקופת החגים או רק הימים בהם תרגישו גלאם.

עיצוב מסמר ג'ל הולוגרפי

מָקוֹר: @melimelr

9. ציפורני ג’ל גליטר כחול וזהב

הרעיון הבא שלנו הוא מראה כחול נועז. רוב הציפורניים בצבע כחול כהה וישנן שתי ציפורני מבטא. מסמר מבטא אחד הוא נצנצים מזהב ואילו לשני עיצוב שברון פאנקי. אומנות השברון היא לבן, כחול וזהב. זהו מראה מסוגנן ותוסס. יש הדרכות מקוונות שמראות לך כיצד ליצור את דפוסי השברון. עם תרגול, אתה יכול ליצור מניקור מדהים כמו זה בכל צבע.

ציפורני ג'ל גליטר כחול וזהב

מָקוֹר: @melcisme

10. גלאם, ציפורני ג’ל זהב נצנצים

צריכים ציפורניים לאירוע מיוחד? אז אל תראה יותר, הציפורניים האלה יכולות להיות מושלמות! כאן יש לנו ציפורני ג’ל שהיו מכוסות בנצנצים זהובים מהממים. נצנוץ הזהב הוא סופר גלאם ויתאים לכל אירוע מיוחד ממסיבה ועד בילוי לילי לחתונה. אתה יכול לשחזר את המאני הזה או לנסות להוסיף מסמר מבטא כסוף למראה מתכת מעורב מגניב ואופנתי.

גלאם, ציפורני ג'ל נצנצים זהב

מָקוֹר: @margaritasnailz