23 עדכונים קלועים יפה לשיער שחור

זקוקים לתסרוקת גלאם לאירוע מיוחד או שאולי תרצו לנסות עדכון חדש ומסוגנן? אם כן, זה המקום להיות בו. מצאנו 23 מהעדכונים הקלועים היפים ביותר לשיער שחור. יש רעיון לשיער לכל אירוע ויש משהו לכולם, לא משנה מה הסגנון שלך. תוכלו למצוא לחמניות גלאם, עדכונים קלועים מהודרים, לחמניות זוגיות חמודות ועוד!

1. Updo קלוע בורדו לשיער שחור

התסרוקת הראשונה שיש לנו להראות לך היא העדכון הקלוע והיפה הזה. למראה זה השיער הוא בגוון אדום כהה מדהים והוא עטוף בלחמנייה גבוהה. זוהי תסרוקת מהממת ותיראה מדהים לאירוע מיוחד. אתה יכול לשחזר את המראה הזה או לנסות את העדכון בכל צבע.

בורגונדי קלוע Updo

מָקוֹר: @lolaoj

2. Cornrows לתוך Updo קלוע

לאחר מכן, יש לנו לחמנייה צמודה בלונדינית. השיער לא בלונדיני לגמרי, הוא יותר אומברי. היא רק בלונדינית בערך באמצע השיער. אנו אוהבים את מראה האומברה מכיוון שהוא הופך את הלחמנייה למראה סופר מסוגננת. הלחמנייה יושבת גבוה על הראש ונראית נינוחה אך אופנתית. אתה יכול לשחזר את התסרוקת הזו לכל אירוע ובכל צבע שיער.

Cornrows לתוך Updo קלוע

מָקוֹר: @fancy_claws

3. Updo קלוע עם צמת מרכז

דבר נפלא בלחמניות קלועות הוא שהן רב תכליתיות. יש כל כך הרבה צמות שונות בהן אתה יכול להשתמש, דרכים לעצב את הלחמנייה ועוד. זוהי דוגמה מהממת. כאן יש לנו לחמנייה צמה בה שאר השיער חלק וחלק. יש גם צמה מרכזית מגניבה. זוהי תסרוקת מהממת, אתה יכול לנסות את הלחמנייה הזו עם או בלי הצמה המרכזית.

Updo קלוע עם צמת מרכז

מָקוֹר: @fancy_claws

4. Updo קלוע על שיער טבעי

אם אתה רוצה wow עם updo, בחר משהו כזה. כאן יש לנו שיער טבעי שעוצב לעדכון מדהים, קלוע. יש צמה בחזית שממסגרת את הפנים יפה ויש לחמנייה קלועה מדהימה מאחור. עדכונים קלועים כמו אלה מדהימים לאירוע רשמי או לעונת החגים. אתה יכול אפילו לגז עם כמה אביזרי שיער.

Updo קלוע על שיער טבעי

מָקוֹר: @tasalahq

5. לחמנייה נמוכה עם צמת צד מאובזרת

אם כבר מדברים על אביזרים, הנה דוגמה מצוינת לאופן האבזור של השיער שלך! עדכון זה כולל צמת צד עם לחמניה נמוכה. המראה סיים עם כבל שיער זהב אופנתי. אתה יכול להשתמש בכל כבל צבע לשיער שלך. נסה זהב להיראות גלאם, כסף להיראות מסוגנן או צבע תוסס כדי להשוויץ בסגנון הייחודי שלך.

לחמנייה צמה נמוכה עם צמת צד מאובזרת

מָקוֹר: @londonsbeautii

6. לחמנייה צמה גבוהה

להתבלט מההמון עם התסרוקת הבאה. למראה זה השיער קלוע להפליא ואז עוצב ללחמניה גבוהה. בחזית יש גם שתי צמות רופפות ואחת מאובזרת. עדכונים קלועים מסוג זה יגנבו את אור הזרקורים בכל אירוע. צור מחדש את המראה הזה או נסה דפוס קלוע משלך עם לחמניה.

Cornrows לתוך לחמנייה צמה גבוהה

מָקוֹר: @יופי_שחמט

7. קורנרוז לתפוח

בעת בחירת updo אתה לא צריך את השיער כולו קלוע. אתה יכול לבחור סגנון מתולתל למראה טבעי כמו זה. השיער על הראש קלוע לדפוס אופנתי והשיער בחלקו העליון מתולתל להפליא. זה מושלם לנשים שרוצות אפודו שיק, קל ללבוש, נינוח וכזה שאפשר להתלבש למעלה או למטה.

קורנרוז לתפוח

מָקוֹר: @curlbellaa

8. לחמנית צמה דקה טרנדית

הרעיון הבא שלנו הוא לחמנייה קלועה נוספת. זה כולל הרבה צמות דקות שעוצבו ללחמנייה נמוכה. הצמות מהממות ומלוטשות, ואנחנו אוהבים במיוחד את שתי הצמות המרכזיות. לחמנייה תחתונה עדינה יותר מהגבוהות ומעניקה מראה אלגנטי ונינוח יותר. תסרוקת כזו מושלמת לכל אירוע, מהמשרד ועד רחבת הריקודים.

לחמנית צמה דקה טרנדית

מָקוֹר: @tiphaniemakeup

9. צמות ג’מבו ללחמנייה צמה

אם יש לך אירוע מיוחד שמתקרב ואתה רוצה תסרוקת שתהיה וואו, אז הרעיון הבא הזה יכול להיות בדיוק מה שחיפשת. כאן יש לנו לחמניה בשמיים. הלחמנייה מעוצבת ממש על הראש ולשאר השיער יש דוגמת קלוע סופר מגניבה. זוהי תסרוקת שגורמת לך לשים לב ודורשת תשומת לב. הלחמנייה הזו תראה מדהים על כל אחד ואפשר אפילו לנסות סגנון דומה עם צבע שיער יפה ונועז כמו אדום.

צמות ג'מבו לתוך לחמנייה קלועה

מקורות: @nisaraye

10. קופסאות צמות לתוך עדכון קלוע

רוצה מראה זוהר וחדש לצמות הקופסה שלך? אז העדכון הזה עשוי להיות מושלם עבורך. מראה זה כולל צמות קופסא יפות שעוצבו על הראש ליצירת עדכון מדהים. אנחנו אוהבים את המראה הזה כי הוא יצירתי, אופנתי וייחודי. עדכונים קלועים כאלה הם בחירה מצוינת לנשים שרוצות תסרוקת שגורמת להן להתבלט מהקהל בסטייל! לרעיונות נוספים כיצד לעצב את צמות הקופסה שלך, לחץ כאן.

קופסאות צמות לתוך עדכון קלוע

מָקוֹר: @foxii_roxcii