23 דוגמאות להבהרות שיער שיש להביא למספרת שלך

11. דגמי נחושת כהים אופנתיים

אם אתה אוהב את הדגשים הנחושתיים, עליך לבדוק את הרעיון הבא. למראה זה, השיער חום כהה עם דגשי נחושת תוססים ולוהטים. אנו אוהבים את רעיון השיער הזה מכיוון שהוא מראה עד כמה גוונים אדומים מדהימים כמו אלה יכולים להיראות עם צבעי שיער כהים יותר. תסרוקת חמה כמו זו תהיה מושלמת לסתיו ולחורף.

דגשי נחושת כהים אופנתיים

מָקוֹר: @monarchhairco

12. נקודות עיקריות לברונטיות

לאחר מכן, יש לנו רעיון שיער יפה לברונטיות. השיער בעל צבע טבעי כהה מאוד ונעשה שימוש בגוון חום בהיר יותר בהיר. אנחנו אוהבים את זה כי השיאים עדינים והם באמת מרימים את השיער ונותנים לו חיים חדשים. נקודות עיקריות כמו אלה מושלמות למי שלא רוצה שינוי דרמטי אבל חושב שהשיער שלהן נראה קצת משעמם ועייף.

נקודות עיקריות לברונטיות

מָקוֹר: @alexa.hamilton.hair

13. הבהרה ורודה רכה

צבע אופנתי נוסף שכדאי לך לשקול לנסות הוא ורוד בהיר! כעת, אנו יודעים שחלקכם עשויים לחשוב שוורוד נועז מדי, אך עם הדגשות תוכלו לנסות זאת בצורה מתוחכמת יותר! כאן יש לנו תסרוקת מדהימה עם דגשים ורודים בהירים מאוד. כפי שאתה יכול לראות, השיער נראה סופר מסוגנן והוא לא מוגזם. אתה יכול לנסות ורוד בהיר ואם אתה לא אוהב את זה, אז השיאים יצמחו בקלות. צור מחדש את המראה הזה או שאתה יכול להוסיף פחות ורוד לתסרוקת יותר נמוכה.

הדגשים רכים וורודים בהירים

מָקוֹר: @kellymassiashair

14. דגשים עדינים ומסוגננים

הרעיון הבא שלנו הוא אופנתי ומסוגנן. למראה זה, השיער חום כהה ונוספו דגשים עדינים לשיער. זהו עוד רעיון גולת הכותרת המושלם רק להנאת השיער. מכיוון שהדגשים בהירים, השיער שלך יהיה גם בעל מראה מנשק, כך שהוא יהיה מושלם לקיץ. צור מחדש את התלתלים או שאתה יכול לנסות כל סגנון אופנתי.

דגשים עדינים ומסוגננים

מָקוֹר: @jmalonehair

15. דגשים חמים לשיער כהה

אוהבים את רעיונות השיער עם הדגשים החמים? אם כן, זה מושלם עבורך. השיער בגוון חום יפהפה ונוספו לו נקודות הדבש הכהות. אנו אוהבים את גוון הדבש הזה מכיוון שהוא מחמיא לשיער החום בצורה מושלמת. ישנם גוונים שונים של דבש ואלו מתאימים ביותר לשיער חום ובלונדיני.

נקודות עיקריות חמות לשיער כהה

מָקוֹר: @hairbyamyz

16. הבהרה בלונדינית קייצית

לאחר מכן, יש לנו עוד תסרוקת קיצית להראות לך. השיער כבר בלונדיני אך נוספו נקודות עיקריות בלונדיניות בהירות יותר. על ידי שימוש בלונדינית על בלונדינית, נוצר מראה רב גוונים כך שהשיער הצבעוני נראה טבעי ונישק. שיער כזה מושלם לקיץ והוא ייראה מדהים עם גלי חוף.

הבהרה בלונדינית קייצית

מָקוֹר: @alexa.hamilton.hair

17. רעיון לשיער גלאם

תאיר את הלוק שלך עם תסרוקת כמו זו. השיער כהה עם תוספות חומות בהירות. אנחנו גם אוהבים את הסגנון האמיתי כי הוא כל כך גלי ויפה. שיער כזה הוא אופנתי, מסוגנן ומתאים לכולם. סגנון גלי ייראה מדהים עם שיער מודגש בכל צבע.

רעיון צבעי שיער גלאם

מָקוֹר: @hairbybrii__

18. דגשים נועזים לשיער קצר

מחפש תסרוקת נועזת ויותר אמירה? אם כן, עליך לבדוק את רעיון השיער הבא. כאן יש לנו קיצור דרך אופנתי עם הבהרות אדומות נוספות. האדום הכהה והעשיר פשוט מהמם וזה יגרום לך להתבלט מההמון. שחזור את הגזרה והצבע או נסה את השיאים בשיער ארוך יותר. כך או כך, זה ייראה מהמם.

נקודות עיקריות לשיער קצר

מָקוֹר: @monarchhairco

19. דגשים עדינים לשיער כהה

זה יכול להיות קשה לתת צבעי שיער כמו שחור להרים. כל צבע יבלוט בניגוד לשיער כך שהצבעים יהיו מודגשים. יש לנו פתרון. אם השיער שלך זקוק להרים, תוכל לנסות נקודות עיקריות כמו אלה. השיער נראה שחור והוא מודגש בגוון חום בהיר. מכיוון שהחום לא בהיר בהרבה מהשחור, השיער נימוח וסופר מסוגנן. שיער כזה יראה מדהים על כל אחד.

דגשים עדינים לשיער כהה

מָקוֹר: @hairbybrii__

20. הדגשים אופנתיים

רעיון השיער הבא שלנו כל כך אופנתי ויפה. השיער בגוון חום מהמם ונוספו לו הבהרות בהירות. זה רעיון לשיער קל ומסוגנן. שיער כזה יתאים לכולם ושילוב הצבעים ייראה מדהים על כל גזירת שיער. דגשים דומים ייראו מהממים גם על שיער בלונדיני.

הדגשים חמים אופנתיים לשיער חום

מָקוֹר: @kellymassiashair

21. רעיון להבהרה צבעונית

לאחר מכן, יש לנו תסרוקת מהממת שהיא נועזת וייחודית. למראה זה, השיער צבוע בגוון ורוד בהיר ומודגש באדום וכתום. שילוב הצבעים מדהים ואופנתי. שיער כזה מושלם לנשים שרוצות לעשות מהפך לשיער וזה נהדר למי שאוהב להצהיר. שחזור את המראה או נסה ורוד ורק אחד מהצבעים האחרים.

רעיון להבהרה צבעונית

מָקוֹר: @hairbykacie1

22. נקודות עיקריות על החוף

אם אתה אוהב את התסרוקות החוף, אז אתה צריך לראות את המראה הבא. שני גוונים בלונדיניים שונים שימשו להבהרה בשיער זה. זה יוצר בלונדינית מרובת גוונים וזה גורם לדגשים להיראות טבעיים וקיציים. השיער מעוצב גם לגלים בעלי מרקם. זוהי תסרוקת מדהימה והיא חובה לקיץ.

הבהרה בלונדינית ביץ '

מָקוֹר: @jmalonehair

23. גוונים חומים בהירים

רעיון השיער האחרון שיש לנו להראות לכם הוא יפה ומסוגנן. כאן יש לנו שיער שחור עם דגשים חומים בהירים. הדגשים החומים מחמיאים לשיער השחור בצורה מושלמת. אנחנו אוהבים את שילוב הצבעים הזה ויודעים שזה יתאים לכולם. שיער כזה לעולם לא ייצא מהאופנה והוא ישמור אותך נראה אופנתי לכל אירוע.

הדגשים בצבע חום בהיר

מָקוֹר: @hairbykacie1

אנו מקווים שקיבלת השראה מהתסרוקות המודגשות הללו!