23 סגנונות מזויפים של הסרוגה להשראת המראה הבא שלך

מחפשים תסרוקת הגנה? אז אתה במקום הנכון! ריכזנו עבורכם 23 סגנונות מזויפים סרוגים שאתם צריכים לנסות! יש תסרוקת שמתאימה לכולם. יש לנו צבעים מרהיבים, בובס אופנתי, קוקו, לחמניות ועוד. כל אחד מאלה יעניק לך מראה חדש מסוגנן שיעניק לכולם קנאה בשיער! למה אתה מחכה? תסתכל, לא תוכל להחליט איזו תסרוקת לנסות בשלב הבא.

1. סרוגה Faux לוקס לתוך לחמניה

התסרוקת הראשונה שלנו היא הלחמנייה הגבוהה והיפה הזו. הלוקים שמנמנים ובעלי גוונים מרובים של שחור וחום כהה. אתה יכול ליצור מחדש את הלחמנייה הזו עם לוקוסים קטנים או גדולים יותר בכל צבע שתבחר. בחר תסרוקת דומה לזה אם אתה מחפש משהו אופנתי שיזהר את הלוק שלך.

סרוגה Faux לוקס לתוך לחמניה

מָקוֹר: @queenbeautylounge

2. בלונדיני סרוגה מזויפים

לאחר מכן, יש לנו רעיון לשיער בלונדיני. לוקס הפוקס עוצבו בסגנון אורך בינוני והם בצבע בלונדיני בהיר וקיצי. בלונדינית כזו מושלמת אם אתה רוצה מראה נועז וחדש. אתה יכול לקבל לוק בלונדיני מעוצב בוב, אונה, או להשאיר אותם סופר ארוך.

בלוקס סרוגה מזויפים

מָקוֹר: @דידורריך

3. בודדים, ג’מבו לוקס

אם אתה רוצה שיער שנראה מסוגנן ללא מאמץ, הבחירה הבאה שלנו היא בשבילך. השיער כולל לוקים ארוכים ושמנמנים בסגנון חצי למעלה. זהו תסרוקת מהממת שתתאים לכל אחד. אתה יכול להפוך את השיער נועז יותר על ידי בחירת לוקוסים בגוון אחר. אדום כהה יהיה מהמם!

סגנון פרטני, ג'מבו לוקס

מָקוֹר: @fancy_claws

4. לוקס סרוגים קצרים

לאחר מכן, יש לנו עוד סגנון קצר יותר להראות לך. זה בוב צדדי עם לוקוסים שמנמנים. זה נראה כל כך אופנתי ואופנתי. תסרוקת כזו מושלמת לנשים שרוצות מראה רענן וחדש וזה יתאים לכולם. אתה יכול לשחזר את אותה תסרוקת או לנסות לוקוס או לוקס קטנים יותר בגוון אחר.

לוקס סרוגים קצרים

מָקוֹר: @iamoutragious__

מיקום סטייליסטי: ווסט פילי.

5. לוקס אדום מלאכותי תוסס

צור אמירה עם שיער אדום תוסס כזה! לוקוס הסרוגה מעוצבים מעוצבים בצד והם בגוון אדום ויפה. אם אתה אוהב את הצבע הזה, נסה! אתה תמיד יכול לבחור אדום בהיר או כהה יותר, תלוי מה אתה הכי אוהב. אנחנו אוהבים את רעיון השיער הזה, הוא מושלם לסתיו!

סגנון פו לוקס אדום תוסס

מָקוֹר: @לעזאזל

השיער נעשה על ידי @goddessfauxlocsx (פסדינה/הוליווד, קליפורניה).

6. לוקס סרוגים גלי

יש הרבה מקומות מזויפים שונים. אתה יכול לבחור ארוך, קצר, דק או עבה אבל האם חשבת על גלי? לוקס גלי נראים כל כך אופנתיים ושיקיים. אל תסתמכו רק על המילה שלנו, עיינו ברעיון השיער הזה. השיער מעוצב בצד, הוא באורך בינוני ומנופף להפליא. שיער כזה מהמם ומתאים לכל גברת.

לוקס סרוגים גלי

מָקוֹר: @idlelocs

מיקום סטייליסטי: Ft Lauderdale, FL.

7. לוקס סרוגה פאקס לוקס עם אביזרים

אתה יכול לגזול את הלוק שלך עם אביזרים. כאן יש לנו דוגמא מצוינת. השיער עוצב למקומות ארוכים עם תחתית שיער מתולתל (ידוע גם בשם לוקס האלה). יש גם חבלים, חפתים ומעטפת. אתה יכול לשחזר מראה דומה לזה או לבחור אביזרים משלך שיתאימו לסגנון הייחודי שלך. המראות השונים שאתה יכול ליצור הם אינסופיים.

לוקס סרוגה של לוקס עם אביזרים

מָקוֹר: @lielt_samrawit

השיער נעשה על ידי @shurba_by_samri (מיניאפוליס, מינסוטה).

8. לחמנייה חצי למעלה, חצי למטה

הרעיון הבא שלנו הוא תסרוקת מדהימה של חצי למעלה וחצי למטה. הלוקס ארוכים מאוד והם עטופים בלחמנייה יפה. תסרוקת כזו היא מושלמת אם אתה רוצה מראה זוהר חדש. צור גרסה משלך לרעיון השיער הזה או אולי תשקול לשנות את האורך או להוסיף צבע תוסס. לא משנה מה תבחרו, כל שיער דומה לזה ייראה מדהים.

לחמניה מלאכותית למחצה וחצי למטה

מָקוֹר: @iamoutragious__

מיקום סטייליסטי: ווסט פילי.

9. לוקס בוהמית

לאחר מכן, יש לנו רעיון שיער יפה. השיער עוצב למקומות דקים אך חלק מהשיער מקורסל במקום. הסגנונות השונים מעניקים לשיער מראה סיים אופנתי. אתה יכול לקבל תערובת של לוקים ושיער מתולתל כמו זה, אבל אתה יכול גם לקבל תערובת של לוק חלק וגלי. השילוב של לוקוסים מלאכותיים וגליים ייראה מגניב ומסוגנן. המוצרים המשמשים את הלוק הם: Zury Goddess Braid Deep Curl 2X (18 אינץ ‘, צבע מס’ 4, 8 חבילות) ו- Outre Bohemian Curl (24 אינץ ‘, צבע F4/30, חצי חבילה).

האלה בוהמית פאקס לוקס

מָקוֹר: @pinkvalenciaga_

אם אתה רוצה ללמוד עוד על לוקי מזויף DIY וכיצד להתקין אותם, הנה מדריך YouTube למראה למעלה:

10. אלת נחושת פו לוקס

נחושת היא צבע שיער כל כך פופולרי, במיוחד בסתיו ובחורף. זה מסיבות רבות, אבל אנחנו אוהבים את זה כי זה חם, מסוגנן שיתאים לכולם. להלן דוגמה יפה לתסרוקת נחושת. הלוקים עוצבו בצד והופכים לתלתלים באמצע הדרך. צור מחדש את רעיון השיער הזה או השתמש בצבע הנחושת על כל אחת מתסרוקות הפוק הלוז המסוגננות שלך.

אלת נחושת פו לוקס

מָקוֹר: @lolaomonaija

השיער נעשה על ידי @beautycanbraid (טמפה, פלורידה).