43 צללית יפה נראית ליום וערב

11. אייליינר כחול פסטל

הוסף גוון של צבע למראה שלך עם איפור עיניים כזה! כאן יש לנו עפעפיים עירומים עם אייליינר בעל כנף כחולה פסטלית וריסים ארוכים. זהו מראה יפה, אופנתי ובהיר שיתאים לכל אחד. איפור פסטלי כזה יהיה מושלם לאביב. אתה כמובן יכול לשחזר את המראה בכל צבע ותוכל להשתמש גם בגוונים חיים יותר.

מראה איפור אייליינר כחול פסטל

מָקוֹר: @janinamakeup

המוצרים המשמשים: אנסטסיה בוורלי הילס ריבריה פלטת גוונים Cabana, קו החוף, מפרשים, חוף הים, ים תיכוני וכף יד. ריסים של לילי ריסים במילאנו.

12. עין סמוקי חומה שימרית

מראה הצללית הבא שלנו נוצץ ושיקי. העיניים בעלות תערובת צלליות חומות ויפות ויש קטע נוצץ באמצע העפעף. יש גם אייליינר מכונף שחור וריסים ארוכים. זהו רעיון איפור יפה ואלגנטי שיתאים לכולם.

עין סמוקי חומה בוהקת

מָקוֹר: @makeupbyhiildaa

מוצרים בשימוש: Morphe x James Charles Palette Artist, כמו זהב דייזי פיגמנט, ספורה אייליינר שחור נוזלי ו 125 ריסים מ- Aliexpress.

13. מראה צללית נועז ומרהיב

אם אתה אוהב מראה צלליות גלאם, זה בשבילך. עיניים אלה כוללות שילוב של צבעים הכוללים זהב, שחור, לבן, חום ועוד. המראה מסתיים בריסי שווא מדהימים. זהו רעיון מרהיב לצללית והוא מושלם לנשים שאוהבות איפור מרשים ודרמטי. שחזור את המראה בעזרת השפתיים הבהירות, או שאתה יכול ללכת גם על צבע שפתיים כהה יותר.

מראה צללית נועז ומרהיב

מָקוֹר: @danny_make

14. מראה צללית יפהפה עם נצנצים

רעיון האיפור הבא שאנו רוצים לחלוק אתכם הוא אופנתי, אופנתי ומנצנץ. הצללית מתחילה בהירה והיא משתנה בהדרגה לגוון עד שהוא כהה מאוד בזווית החיצונית של העין. מראה זה מסתיים בנצנוצים כסופים וריסים ארוכים. זהו מראה אלגנטי ויפה מאוד שיגרום לך להתבלט מההמון.

מראה צללית יפהפה עם נצנצים

מָקוֹר: @_mariam.makeup

15. הדרכה לאיפור עיניים כסופות

כסף הוא צבע כה אופנתי והרעיון הבא מראה כיצד ללבוש אותו בסטייל. מראה זה כולל תערובת צלליות חומות עם טאטא של כסף מעל הדף. זהו מראה איפור כל כך קל ללבוש והוא יכול להתלבש למעלה או למטה כך שיתאים לכל אירוע. שחזור זה או שאתה יכול ללבוש ריסים נועזים יותר למראה זוהר יותר.

הדרכה לאיפור עיניים כסופות

מָקוֹר: @sylvesterdani

מוצרים בשימוש: אנסטסיה בוורלי הילס סאנסט קוואד, Huda Beauty קונסילר Overachiever בגוון מרשמלו, מסקרה Balm Mad Lash בשחור, ערכת זוהר ABH Aurora Glow ו Huda Beauty False Lashes בג’ייד..

16. רעיון לאיפור גליטר כחול

מוקדם יותר בפוסט חלקנו מראה צללית כחולה נוצצת. אם אהבת את הרעיון הזה, אולי גם אתה תאהב את הרעיון הזה. העיניים האלה קצת יותר נועזות והנצנצים הם יותר אמירות. הצלליות המשמשות כהות ויש טאטא של נצנצים כחולים מעל הדף. המראה הזה אם מסתיים בריסים ארוכים. עיניים כאלה יהיו מושלמות למסיבה או לילה בחוץ.

רעיון לאיפור גליטר כחול

מָקוֹר: @aa.gx

מוצרים בשימוש: Morphe x Jaclyn Hill Palette, Glitters Bulk in Cobalt Crush, Becca Cosmetics Champagne Pop Highlighter ו- Eylure 126 ריסים.

17. עין סמוקי חומה מודגשת עם זהב

לאחר מכן, יש לנו מראה צללית זוהר וקל ללבוש. לעפעף העליון יש תערובת יפה של גוונים חומים ויש גם נגיעה של צבע ברונזה מנצנץ. יש טאטא של צבע לבן על קו הריסים התחתון ואם תנסה את זה בעצמך, זה יגרום לעיניים שלך להיראות גדולות יותר ופתוחות יותר. איפור זה מסתיים בריסים נועזים. איפור כזה יתאים לכולם וניתן ללבוש אותו לכל אירוע.

עין סמוקי חומה מודגשת עם זהב

מָקוֹר: @aa.gx

המוצרים המשמשים: לוח Morphe 35F, Morphe x Jaclyn Hill Palette ו- Linad Beauty Lashes בסגנון לילי.

18. נצנצים כסופים ואייליינר שחור

הרעיון הבא שלנו הוא מראה נוצץ ויפהפה. לעיניים תערובת של צלליות בהירות עם טאטא של נצנצים על החלק העליון. מראה זה מסתיים בהנחת אייליינר שחורה ועם ריסים יפים. זה רעיון כל כך אלגנטי ומהמם. משהו כזה יהיה מושלם ללילה או לאירועים מיוחדים כמו חתונה או נשף.

רעיון איפור אייליינר שחור ונוצץ כסף

מָקוֹר: @chelseasmakeup

מוצרים בשימוש: לוח פנים עשיר מדי עם גוונים זה מעצב, מפואר לזה, הו זה עשיר, עשיר ומלוכלך לארוחת בוקר, סמן סקיצות מול שחור מדי, שחור לוקסי בג’ינה הארורה ופנים מדי טוב יותר ממסקרה סקס..

19. רעיון צלליות ארד

אם אתה אוהב את מראה צללית הברונזה, עליך לבדוק את הרעיון הבא. כאן יש לנו עיני ברונזה יפות עם גוון חום כהה בזווית החיצונית של העין וטון בהיר בזווית הפנימית של העין. זהו מראה חם, נוצץ ומדהים והוא יהיה מושלם לקיץ. כפי שאתה יכול לראות, גווני הברונזה נראים מדהים עם גוון העור הזה אך מראה דומה יתאים לכל אחד.

רעיון צלליות מברונזה

מָקוֹר: @annybeeutee

מוצרים בשימוש: Ace Beaute Grandiose Eyeshadow Palette, The Balm Schwing Liner Liner and Flutter Lashes בסגנון Loveable.

20. איפור עיניים כחולות בהירות

לאחר מכן, יש לנו עוד מראה צללית כחולה לחלוק איתך. לעיניים תערובת עדינה של צללית עם כחול בוהק מעל הדף. מראה האיפור הזה מושלם לעיניים כחולות מכיוון שהוא באמת גורם לצבע העיניים לקפוץ. אתה יכול לשחזר את זה או לנסות גוון אחר של צללית כחולה.

איפור עיניים כחול בהיר

מָקוֹר: @azra_caylana