31 סגנונות Faux Loc לנשים אפרו-אמריקאיות

21. סגנון פשוט לטאטא צד

אינסטגרם / ericanikole

מָקוֹר: @ericanikole

לטאטא אותו, לסובב אותו, להגדיר אותו-זה כל מה שאתה צריך לעשות בשביל הסגנון הפשוט והיפה הזה שסוחף בצד. אם אתה אוהב את עצמות הלחיים שלך או רוצה להראות את הגבות ‘על הנקודה’ שלך, המראה הזה פשוט ללא מאמץ ועושה את העבודה בצורה פנטסטית.

22. Updo אלגנטי

אינסטגרם / idlelocs

מָקוֹר: @idlelocs

ביטול אלגנטי זה כל כך פשוט אך כל כך יפה בו זמנית וזה רק מראה כי לפעמים, צבע השיער הטבעי שלך בסדר גמור. למרות שלוקס נותן לך את האפשרות לשחק עם צבע, זה יכול להיות קצת מפחיד ללכת על משהו בהיר ונועז בפעם הראשונה. הגוון הכהה יותר יהפוך את מעבר הלוקס להרבה יותר דיסקרטי וקל יותר, ואין מה לעצור אותך להיות נועז יותר בהמשך!

23. סגנון בורגונדי + חפתים Loc

אינסטגרם / maryebele_

מָקוֹר: @maryebele_

אולי שמתם לב שנראה שתכשיטי שיער נמצאים בתמונות רבות שאתם רואים כאן ויש סיבה לכך – מדובר בתכשיטים לשיער שלכם! חפתים של Loc הם דרך מצוינת להחיות את הסגנון שלך באופן מיידי! כמה כאלה מפוזרים וממוקמים בחוכמה ואפילו לא תצטרך לעשות שום דבר אחר לשיער שלך. זה כמו להוסיף זוג עגילים – זה פשוט משכלל את המראה.

24. סגנון חצי למעלה, חצי למטה

אינסטגרם / krystalcharlie

מָקוֹר: @krystalcharlie

סגנון חצי-חצי-למטה זה באמת נותן לך הזדמנות לראות עד כמה השיער שלך ממוזג ואם אתה מטפל בו כמו שצריך, גם הוא יהיה במצב טוב. הקפד לישון עם מצנפת למניעת פריסות מוגזמות, ולח היטב כדי למנוע מהם להיות לחוצים מדי. שחק את הקלפים שלך נכון ותשמור היטב על האתרים שלך ואולי רק תמצא שיש לך את התשובה המושלמת לבעיות השיער שלך.

25. שחור & סגנון בורגונדי

אינסטגרם / nichellexkay

מָקוֹר: @nichellexkay

עוד מראה נהדר לנסות הוא אחד המעוצב כאן בצורה מדהימה – כשאתה משחק עם צבע, שחק רק עם החלק התחתון של השיער שלך! אתה יכול לכסות את הצבע כשאתה מוריד את השיער שלך, או בפוני נמוך, אבל כשאתה רוצה להשוויץ בו, אתה יכול לעטוף את הכל גבוה ולהיות גאה לנדנד את מה שיש לך!

26. סגנון חמוד

אינסטגרם / idlelocs

מָקוֹר: @idlelocs

אם אתה מסיר את השיער, אל תפחד לשחק עם רצועות שיער ואביזרים אחרים כדי לעזור להחיות קצת את העניינים. רק על ידי הוספת רצועה פשוטה סביב המצח גורם למראה הזה להיות שונה לגמרי, והחוטים המעוותים בחזית רק מוסיפים את הערעור החמוד. אולי הגיע הזמן שתקנה אביזרי שיער חדשים!

27. לחמניה ענפה

אינסטגרם / עבודת התקשורת

מָקוֹר: @thececenetwork

אם אתה מתקשה ליצור ידע גדול באמת כשאתה עורם את המיקומים שלך גבוה, הנה טיפ קטן עבורך. התחל בהפרדת החלק האחורי במרכז השיער שלך וצור זנב פוני. עטוף את המקומות האלה. בסיום, קח את שארית השיער ועשה אותו הדבר. שילוב הלחמניות / פוני הכפול יעזור לכם לתת לכם יותר אוף!

28. חצי עדפו חמוד

מקור: tumblr.com

מָקוֹר: tumblr.com

חצי ביטול החמוד הזה הוא עוד סופר פשוט לביצוע ועם סגנונות בדיוק כמו זה, ככל שהמראה המוגמר מהיר ועליז יותר, כך ייטב. גם כשאתה בחוץ ללא אחיזה או רצועות, אתה יכול להשתמש במקומות משלך כדי לקשור ולהוציא את השיער מהפנים שלך כשאתה צריך את זה..

29. חום בהיר + סגנון בלונדיני

אינסטגרם / idlelocs

מָקוֹר: @idlelocs

אין שום דבר רע שיש לך שורשים כהים עם הלוקים הבלונדיניים שלך אז אל תפחד לתת לדברים להיות קצת יותר אפלים ממך. אם אתה הולך על לוק לוק, משתלם להיות קצת יותר קצה ושילוב של אור וחושך היא דרך מצוינת לגרום לעצמך לבלוט.

30. אין צורך בסטיילינג

מָקוֹר. tumblr.com

מָקוֹר: tumblr.com

יש כל כך הרבה יתרונות כשיש לך לוקס למקומות שממש לא צריך להיות מעצב כדי להשיג את סגנונות השיער היפים ביותר. זרוק אותו לאחור, סובב אותו, עשה מה שמרגיש טבעי .. או שלא! שאפו למבט שטרם ראיתם.

31. פאב לוקס בוב

אינסטגרם / b3autiful_mel

מָקוֹר: @b3autiful_mel

זה שאתה רוצה לוקוסים לא אומר שאתה צריך ללכת על לוקים ארוכים והבוב הזה מראה לך דרך מצוינת לטלטל את הלוק אפילו כסטייל קצר. המראה הזה ניתן לניהול אפילו יותר מהסגנונות שהראינו לכם בעבר, כך שאם אתם מחפשים דרך לטלטל את האתרים האלה בפעם הראשונה, למה שלא תתחילו בקצרה ותעשו לאורך כל הדרך? בקרוב תמצא אחד שמתאים לך, ואם אתה לא באמת רוצה את האורך אלא את המעשיות, קצר הוא הדרך החכמה יותר ללכת.

Faux locs הופכים במהירות לפופולריים מאוד ועם מספר חומרים וצבעים שונים לבחירה האפשרויות הן אינסופיות. אתה יכול לעשות כמעט כל מה שאתה רוצה עם השיער שלך, עצבני, חמוד, רומנטי ורך או אחרת, ועם האפשרות לשנות את כל הלוק שלך רק על ידי סיבובו בצורה קצת אחרת או הוספת גוון מעט שונה, לוקס מזויפים יכול להיות המושלם פתרון לשיער האפרו-אמריקאי שלך!