31 עיצובים חמודים בהשראת חורף בהשראת חורף

21. לבן & ציפורניים של איש השלג הכחול

אינסטגרם / badgirlnails

מָקוֹר: @badgirlnails

אפילו ציפורניים קצרות יותר יכולות להשתמש במעט מהפך חגיגי ועיצוב איש השלג הלבן והכחול מראה לך כיצד לעשות זאת. פשוט הקצר את הטיפים הלבנים המושלגים מעט כדי לשמור על הכל בפרופורציות ותוכל להשיג את אותו מראה כמו ציפורניים ארוכות יותר. כמו כן, תבחין שרק ראש איש השלג משמש ולא כל הגוף.

22. פשוט & מניקור אלגנטי

אינסטגרם / גליטר

מָקוֹר: @גליטר

למה לטרוח להפוך את הדברים למסובכים מדי כשאפשר ללכת פשוט ומסוגנן כמו עיצוב אלגנטי לבן זה. הוסף קישוטים לציפורן אחת בלבד ושמור על כל השאר מושתק ופשוט. זו חגיגה מתוחכמת!

23. מניקור הקוטב הצפוני

אינסטגרם / מלוטשים

מָקוֹר: @polishedtwins

אלה למעשה די פשוטים בהתחשב עד כמה הם נראים מסובכים. שמור על הרקע עירום, הוסף כמה טיפים לבנים והוסף מעט נצנצים כסופים. העצים והפינגווינים נמשכים רק באופן גס, כך שזה לא משנה אם כולם נראים קצת אחרת. אם אתה לא אוהב את מה שעשית, אתה תמיד יכול לסלק אותו ולהתחיל מחדש. הרקע נותר עירום זכור!

24. ציפורני לילה חורף

אינסטגרם / פנומנייל

מָקוֹר: @phenomenail

מי אמר שכל הציפורניים שלך צריכות להתאים? השתמש בכל אחד מהם כדי לתאר עוד משהו שאתה אוהב בחורף. פתיתי השלג הנוצצים, אנשי השלג, עצי חג המולד … העומס הנוצץ הוא כמובן אופציונלי!

25. פתית שלג + נקודות

אינסטגרם / ruthsnailart

מָקוֹר: @ruthsnailart

נקודות פולקה בדרך כלל לא נתפסות כחגיגיות, אבל כשמוסיפים אותן לנצנצים ולפתית שלג, הן חגיגיות! זה רק מראה שאתה לא תמיד צריך להשתגע בחגיגיות או בחורף כדי להשיג את עיצוב הציפורן המושלם.

26. מניקור אדום נוצץ

אינסטגרם / מלוטשים

מָקוֹר: @polishedtwins

ציפורניים אדומות הן מצרך מצוין לחורף, במיוחד ככל שהוא מתקרב לחג המולד, ואם שכחת לסיים את הציפורניים, המראה הזה הוא קל להשגה בבית. אם יש לך נצנצים וליטוש אדום, מערבבים אותם יחד. אם יש לך לבן, הוסף את התוספות החורפיות שלך. הוסף מעיל עליון למעלה ואתה כמעט מוכן לצאת לדרך.

אבל הנה טריק אם אתה רוצה לייבש את הציפורניים במהירות רבה … להשרות אותן למשך מספר דקות במים קרירים ברגע שהם עוברים את השלב הדביק והם יתקשו תוך רגע.!

27. עיצוב איש שלג מגניב

אינסטגרם / די מקסים

מָקוֹר: @מקסים

אם אומנות הציפורניים של איש השלג שלך השתבשה, אל תתייאש! פשוט צור במקום איש שלג מומס! איזה רעיון גאוני, ורמאי נהדר כשאתה מסמר את הציפורניים בחיפזון ומקלף את כולם. כולנו עשינו את זה, בנות נכון?

28. מניקור בהשראת סוודר החורף

אינסטגרם / just1nail

מָקוֹר: @just1nail

סיפרנו לך ציפורניים עירומות שהפכו את סוודרים החורף לקטניים יותר וזו נקודה מוכחת שוב עם הציפורניים היפות האלה. הפוך את כולם אותו דבר או שונה, כל אחד מהעיצובים הקלאסיים האלה הוא חורפי, חגיגי ומבריק. סופר פשוט מדי!

29. מסמר מבטא פשוט של איש השלג

אינסטגרם / ציפורניים

מָקוֹר: @nailsbysophiaa

אם אתה רק משחק עם אמנות ציפורניים בפעם הראשונה, או שאתה מחפש משהו פשוט במיוחד שתוכל לעשות מהנוחות של הבית שלך, הקל על עצמך את החיים ופשוט צייר איש שלג או משהו אחר חגיגי באותה מידה. בראש המניקור היוצא שלך. זה בהחלט מנצח להוריד את הלק הישן, לשים פולנית חדשה ואז לחכות שיתייבש. במקום זאת, גע בו, הוסף את קישוט החורף שלך ואתה מוכן לצאת לדרך. זה טיפ נהדר לחיסכון בזמן עבורך. זה לא צריך להיות אדום, זהב, נוצץ או כל דבר אחר כדי להיות חורפי.

30. מניקור חג נוצץ

אינסטגרם / מסמר

מָקוֹר: @manal

המראה הזה הוא ייחודי ומדהים כאחד ואתה יכול להשיג את ציפורני החורף הפשוטות האלה בקלות בעזרת קצת לק זהב, כמה ניצוצות זהב מיותרים והרבה מעיל עליון. תצטרך לעשות זאת בשני חלקים אם אתה רוצה שזה ייראה מעולה. צבעו את הציפורניים בזהב והוסיפו את המעיל העליון. מניחים לייבוש לפני הוספת שכבה של נצנצים ולאחר מכן שכבה עליונה. הוסיפו שכבה נוספת של נצנצים ושכבה עליונה לאחר שהתייבשה, ואולי גם אחת נוספת. השכבות עוזרות ליצור אפקט תלת מימדי יותר עם הנצנצים שלך ושכבות המעיל העליונות יהפכו את פתיתי השלג השחורים למעלה ל’פופ ‘כמו שאתה יכול לראות כאן.

31. פתיתי שלג צבעוניים

אינסטגרם / כותנה

מָקוֹר: @cottonconey

זה נראה מעולה לא? את מסמרים החורף האלה קל מאוד להשיג גם ברגע שיש לך את הידע. צייר את פתיתי השלג שלך עם צבעים מנוגדים ולאחר מכן תפס קוטף שיניים או משהו מחודד ונוקב לא פחות ליצירת ‘כדור’ פולני קטן בסוף כל פתית שלג. זה עוזר לתת את האפקט התלת -ממדי המוגדל, אבל אתה צריך לזכור לתת למראה הזה להתייבש היטב לפני שתנסה לעשות משהו אחר. זכור שלכדור הצבע ייקח יותר זמן להתייבש.

כמה מעיצובי הציפורן החורפיים החמודים האלה הייתם מוכנים לנסות עכשיו אתם יודעים כמה קל להשיג אותם? אני מקווה שקיבלת פרץ של השראה חגיגית כדי לסייע בהתחלת העניינים. למה שלא תשתף אותנו בעיצובים החגיגיים שלך בדף הפייסבוק שלך? נשמח לראות מה תמצא!