45 רעיונות לאיפור זוהר לערב ראש השנה

21. עין סמוקי שחורה

הנה דרך קטנה ונוצצת להחיות לך את העין השוקית השחורה הזו; בדרך כלל תלבשי לילה גדול – זה מגע של זהב, ומגע זהב מאוד מגניב! זו רק תוספת של שורה נוספת של אניה – זה מעל האונייה השחורה שהיית עושה באופן טבעי ביום יום. אתה יכול לעשות את האונייה השחורה דקה יותר ממה שהיית עושה בדרך כלל כדי לפצות על שכבת הציפוי הכסופה הזעירה הזו, או שאתה יכול להפוך אותה לגדולה ונועזת יותר. זה לגמרי תלוי בך.

מראה איפור עיניים שחור דרמטי

מָקוֹר: @sabellamakeup

מוצרים בשימוש: צלליות ABH בודדות בפאדג ‘, מורוקו ונוייר, עיפרון ג’מבו NYX בשעועית שחורה, נצנצים ויולט ווס בגרי וריסי הודה ביוטי ברקל..

22. סמוקי & עיניים נוצצות

ולגבות קטלניות, הדבר הטוב ביותר שאתה יכול לעשות הוא לעצב אותן בצורה מקצועית. אנו יודעים שאנו אמורים לומר זאת, אך ברגע שיש לך את צורת ה- DECENT הבסיסית שנוצרת בתוך גבותיך, קל יותר לשמור עליהן בעצמך בעזרת קצת ציצים ומריטות פה ושם. זו רק תוספת של שורה נוספת של אניה – זה מעל האונייה השחורה שהיית עושה באופן טבעי ביום יום. אתה יכול לעשות את האונייה השחורה דקה יותר ממה שהיית עושה בדרך כלל כדי לפצות על שכבת הציפוי הכסופה הזעירה הזו, או שאתה יכול להפוך אותה לגדולה ונועזת יותר. זה לגמרי תלוי בך.

סמוקי גליטר איפור עיניים חפש ערב ראש השנה

מָקוֹר: @wickedbeautification

המוצרים המשמשים: צלליות עיניים של איפור חנון קוסמטיקה בלאטה, אמריקנו, פגום (קמט), וסטרי עין (מכסה), נצנצים של כוכבים כתושים נוצצים במשאלות שמפניה..

23. איפור נצנצים חפש עיניים כחולות

האם ידעת שאתה יכול בקלות להתאפר עם ירוק כחול? מראה האיפור הנוצץ הזה לעיניים כחולות הוא דרך קלאסית ופשוטה ללבוש את הגוון הנוצץ, הבזק צבע פשוט כדי להחיות אותו, אך מבלי לגרום לו להיראות כאילו אתה לובש יותר מדי צבע. זהו הבזק פשוט של צבע לאורך קו הריסים התחתון, ולמרות שרק מגע קטן, יכול להפוך את העולם לשינוי במראה האיפור שלך. זו מנצחת ברעיונות איפור זוהרים לערב השנה החדשה!

רעיון לאיפור עיניים נוצצות לעיניים כחולות

מָקוֹר: @theamazingworldofj

מוצרים בשימוש: מוטיבים קוסמטיקה דמט פלטה, חול אייליינר גרין קנאה, נצנצים קוסמטיקה מוארת במרגריטה S3.

24. קפל חיתוך כסף

איזה מראה מהמם, וגם פשוט! זהו קפל חיתוך פשוט – הצללה חומה כהה בשקע, וניצוץ כסף בהיר ממש יפה על העפעף עצמו. עם הריסים הנכונים, חלקלק של אניה וכמה שפתיים עירומות, זה המראה היחיד שתזדקק לו לערב ראש השנה הזה.!

איפור עיניים של קאט סילבר קאטר לסילבסטר

מָקוֹר: @roseandben

עיניים: מול הפנים של כוח האיפור בלוח הכאבים, איפור & צמרמורת, מבוקשת (קפל) ויום פרוסט (מכסה).

שפתיים: שפתונים נוזליים של Miso Pretty ו- Queen B מול הפנים.

25. עיניים נוצצות שחורות

הנה אחד שאנו חושבים שאולי פשוט תעלה עליו – עיניים נוצצות שחורות. זה כמו עין מעושנת, אבל עם יותר חומר לזה, וגם עומס שלם יותר נוצץ. שוב, בהתאם ל”כללי העיניים המעושנות “, השפתיים נותרו נייטרליות יחסית עם המראה הזה – העיניים נותנות לך את האומץ שאתה צריך. החדשות הטובות הן שהמראה פשוט במיוחד-מברשת בגוון כתום-חום לשקע, כתם שחור מעל המכסה, ואז הרבה ניצוץ. מה יש לא לאהוב?

רעיון איפור עיניים שחורות דרמטיות לערב ראש השנה

מָקוֹר: @makeupthang

עיניים: פלטת רנסנס מודרנית ABH (סיינה גולמית, תפוז שרוף, טאופ חם & Cyprus Umber), צללית עיניים של Tartelette Palette בפאשניסטה, איפור חנון קוסמטיקה שיזוף/נצנצים רופפים בחומר כהה ועיפרון ליינר עיניים מלא בספקטרום באובסידיאן, נצנצים של Heavy Metal מתכת אורבנית בגלאם רוק.

שפתיים: שפתון מאט נוזלי מהודה ביוטי בפצצה.

26. איפור עיניים זהב זוהר לניו יורק

לאחר מכן, יש לנו רעיון לאיפור זהב וגלאם להראות לכם. לשם כך יש לעיניים תערובת יפה של צללית חומה עם טאטא של זהב לאורך העפעף העליון. המראה מסתיים באייליינר וריסים בגוון שחור וזהב. אנחנו אוהבים את זה מכיוון שזו גרסה נוצצת של האייליינר השחור הקלאסי, המושלם לניו יורק.

איפור עיניים זהב זוהר לניו יורק

מָקוֹר: @alisa.beauty.pro

המוצרים המשמשים: לוח לוח הרנסנס המודרני (Tempera, Realgar, Red Ocher, Cyprus Umber, Primavera), Eye Kandy Cosmetics Lovely Aphrodite, ריסי לילי Ghalichi בסגנון וגאס, Meraki Cosmetics Cybele Loose highlighter ו Sigma Beauty Wicked Gel Liner.

27. רעיון איפור נועז ודרמטי

לאחר מכן, יש לנו מראה איפור נועז ודרמטי. לעיניים תערובת צלליות שחורה וכסופה. יש גם נצנוץ כמו גם קפיצת אייליינר וריסים. המראה שלם עם צבע שפתיים תוסס ואמירה. איפור כזה לנשים שאוהבות להתבלט מההמון.

רעיון איפור נועז ודרמטי

מָקוֹר: @rubina_muartistry

מוצרים בשימוש: פלטת בר שוקולד מול מדי, פלטת Llavaneni Glow Digger, Lycheexo Glitter ב- “Sliver”, The Balm Cosmetics Schwing Black Eyeliner Eyeliner, Ace Beaute ריסים בסגנון “MUA ASHLEY” ו- Lashaholicss Mini Matte ב”שישי בלילה “.

28. איפור עיניים נוצץ מסוגנן

נייבי הוא צבע מהמם לשימוש לאיפור שלך. הרעיון הבא הוא דוגמה יפה ללבוש אותו. כאן יש לנו איפור עיניים שמשתמש בצללית ימית מדהימה ויש גם טאטא של נצנצים. כפי שאתה יכול לראות, הוא מסוגנן, זוהר ועושה אמירות מאוד. זהו מראה המסיבה המושלם של ניו יורק.

איפור עיניים נוצץ מסוגנן

מָקוֹר: @rija_imran

מוצרים בשימוש: Huda Beauty Smokey Pales Palette, Urban Decay Cosmetics “Glam Rock” נצנצים מתכת כבדה וריסים של Eyeris Beauty “Sriracha”.

29. איפור עיניים יפהפה עם נצנצים עדינים

אם אתה לא רוצה להסתדר עם האיפור שלך, אז זה מושלם בשבילך. כאן יש לנו עיניים הכוללות תערובת יפה של צללית עם מבריק וריסים שחורים. היית מתאפרת ככה לכל אירוע אבל הוא סיים עם נצנצים עדינים. זה רק מבריק קצת את האירוע המיוחד. קל ללבוש ומתאים לכולם.

איפור עיניים יפהפה עם נצנצים עדינים

מָקוֹר: @annybeeutee

מוצרים בשימוש: Kylie Cosmetics Sorta Palette Eyeshadow Palette, מהדורה מוגבלת Tarte Cosmetics Double Take Eyeliner בצבע חום.

30. איפור עיניים כסוף נוצץ לעיניים עם כיפה

הבא את הניצוץ לניו יורק עם איפור כזה! איפור עיניים זה כולל קפל גוון של כסף ושחור מבריק עם ריסים ארוכים. זהו מראה איפור אופנתי ואלגנטי המושלם למסיבות. תוכל לשחזר זאת על ידי ביצוע התמונות למטה. אנחנו אוהבים את המראה המסוגנן הזה, אפשר ללבוש את האיפור הזה גם לאחר NYE.

איפור עיניים כסוף נוצץ לעיניים עם כיפה

מָקוֹר: @brandi.x0

מוצרים בשימוש: אנסטסיה בוורלי הילס נואר & ג ‘ינס סמוקי יחיד, ערכת קרם מתאר קלה ABH, תכשיטי עיני כסף Tarte Cosmetics, אנסטסיה בוורלי הילס קרם סילון עמיד למים & ערכת זוהר Moonchild להדגשת העין הפנימית וריסי Huda Beauty Sasha מוערמים בריסי סמנתה.