41 רעיונות מדהימים לצבע שיער אדום כהה

21. בוב קצר אדום כהה

לאחר מכן אנו מסתכלים על הבוב הקצר האדום הכהה הזה, מראה רומנטי נהדר שמתאים למספר צורות פנים וניתן להתאים אותו אפילו כדי לגרום לפנים להיראות דקות יותר אם אתה מקבל את השכבות הנכונות, וגם את האורך. זה שמתחת לאורך הסנטר נהדר להארכת הפנים (אם שלך עגול או מרובע בצורת), והדגשים האדומים נצבעים ביד בצורה כזו המאפשרת מיזוג מושלם..

סגנון בוב קצר אדום כהה

מָקוֹר: @xostylistxo

22. שיער אדום נועז עם פוני

לאחר מכן, יש לנו רעיון לשיער נועז. למראה זה, השיער ארוך ובגוון אדום כהה עשיר. השיער מסיים עם תלתלים ופוני יפה. זהו גזרה וצבע מהממים והפוני באמת בולט כי הם אדומים. שחזור זה או שאתה יכול לנסות פוני קל יותר או מטאטא בצד.

שיער אדום נועז עם פוני

מָקוֹר: @hairbyyanet

23. אומברה שחורה ואדומה כהה

אוהבים ללבוש צבע אומברה אופנתי? אם כן, זה מושלם עבורך. כאן יש לנו אומברה שחורה ואדומה. השיער מתחיל בשחור ומתמזג לאדום כהה ויש גם אדומים בהירים יותר וגווני מגנטה בשיער. Ombre כמו זה מתאים ביותר לנשים עם שיער שחור או חום כהה. ניתן ליצור את האומברה על שיער קצר יותר.

שיער אומברה שחור ואדום כהה

מָקוֹר: @maremaredoeshair

24. שיער אדום נחושת כהה

יש כל כך הרבה גוונים של אדום לנסות. חובה היא הטונים הנחושתיים. אנשים רבים חושבים שאדום נחושת הוא בהיר ונועז אבל יש גם גוונים כהים יותר שלו. זוהי דוגמה יפה. כאן יש לנו שיער ארוך שמתחיל בשחור ואז הצבע מתמזג לאדום כהה ואז לנחושת עשירה. אנחנו אוהבים את הרעיון הזה של צבע שיער וחושבים שהוא יהיה מושלם לסתיו.

שיער אדום נחושת כהה

מָקוֹר: @michelle.zapanta

25. מרלו בוב

אוהבים כוס מרלו וחושבים שצבע היין האדום יפה? אז למה שלא תשחזר אותו על השיער שלך? תקבל תסרוקת מהממת כמו זו. כאן יש לנו בוב אופנתי שצבעו בגוון מרלו. זהו גוון אדום כהה מהמם עם גוונים סגולים והוא עדין יותר מכמה מהאדומים האחרים. צור מחדש את הגזרה והצבע לתסרוקת מסוגננת או השתמש בצבע על כל סוג ואורך שיער.

רעיון תסרוקת מרלו בוב

מָקוֹר: @הצעירים האמריקניים

26. דגשים אדומים כהים עדינים על שיער כהה

מחפשים דרך עדינה יותר ללבוש אדום? אם כן, בדוק את רעיון השיער הזה. כאן יש לנו שיער שחור עם תוספות אדומות נוספות. מכיוון שהאדום כהה, הוא יוצר מראה עדין יותר בהשוואה לצבע אומבר וצבע ראש מלא. לא רק זה, אלא אם תחליט שאדום הוא לא הצבע עבורך, אז הוא יצמח בקלות. אז, זה מושלם עבור נשים המנסות אדום בפעם הראשונה.

דגשים אדומים כהים עדינים לשיער שחור

מָקוֹר: @cherryblossomsalon

27. הצהרת עשיית שיער אדום

אמור הצהרה באדום עם שיער כזה! תסרוקת זו כוללת צבע בסיס כהה עם שילוב של צבע אדום בוהק ואדום כהה. אנו אוהבים את השימוש בגוונים אדומים שונים מכיוון שהם יוצרים תסרוקת נועזת וייחודית. הצבעים המשמשים לסגנון זה הם אלמוגים לוהטים ומג’נטה. זהו רעיון שיער מדהים והוא יגרום לך להתבלט מההמון בסטייל.

הצהרה על שיער אדום

מָקוֹר: @קריסטאלצ’או

28. שיער אדום כהה עם גוונים סגולים

אנו זקוקים לצבע השיער הבא בחיינו! כאן יש לנו גוון אדום עשיר, כהה וחי עם תוספת גוונים סגולים. האדום והסגול פשוט יוצרים צבע שיער מהמם ונועז. אדום מהמם כזה מושלם לסתיו ולחורף. זה יתאים לכולם ולכל התסרוקות. אתה יכול לשחזר את זה או להשתמש בצבע דומה להדגשות או לאומברה למראה עדין יותר.

שיער אדום כהה עם גוונים סגולים

מָקוֹר: @row_house_hair

29. שיער ורד חצות

לאחר מכן, יש לנו צבע מהמם עם שם יפה. שיער זה נצבע בצבע אדום הנקרא ורד חצות. הצבע הוא שילוב של גוונים כולל אדום כהה, סגול וורוד. אדום כזה פשוט וואו והוא מושלם לנשים שאוהבות צבעים עזים יותר. אנו חושבים שצבע דומה ייראה מדהים עם בוב מלוטש, זה יהיה כל כך מגמתי!

שיער ורד חצות

מָקוֹר: @thairairgodmotherr

30. אדום רובי כהה

וואו באדום עם צבע שיער כזה! למראה זה, השיער מתחיל להיות שחור ואז מתמזג לאדום כהה ואז לגוון אדום אודם בהיר יותר. אנחנו אוהבים את זה כי אתה מקבל את הטוב מכל העולם. אתה יכול לשמור על הצבע הטבעי שלך לשיער קל לתחזוקה ללא שורשים. עם שיער כזה אתה מקבל מראה אומברי אופנתי ואתה יכול לנסות את הגוונים הכהים והבהירים יותר של אדום. תסרוקת זו מסמנת את כל הקופסאות והיא תתאים לכולם.

רעיון לשיער אדום רובי כהה

מָקוֹר: @elissawolfe