31 הדגשת רעיונות להדגשת Balayage כעת

21. שיער אדום כהה +נקודות עיקריות זהובות

אדום ובלונדיני הם שני צבעים שנשים לא מאוד נועזות או אמיצות מספיק כדי לזרוק יחד אבל כפי שאתה יכול לראות כאן, כאשר עושים זאת בצורה הנכונה, שיער אדום כהה עם הדגשות זהובות יכול לעבוד בצורה מבריקה, כל עוד אתה מתאים את הגזרה ו צבע שיתאים לך. כאן ייכנס המשחק של מעצב השיער שלך.

שיער אדום כהה עם דגשים זהובים של Balayage

מָקוֹר: @cassiealvord

אם אתה רוצה ללכת עם צבע שאולי לא בהכרח עובד עם גוון העור שלך, למשל בלונדינית בהירה באמת שעשויה להשאיר אותך נראה ‘שטוף’, תוכל לשמור את גוון הצבע הבהיר הזה לקצות השיער, שיער שלא יסגר את פניך. השארת צבעים כהים יותר או טבעיים יותר המסגרים את ראשך פירושה שהמראה אינו קיצוני מדי ונותן לך את ההזדמנות לשחק עם הרבה יותר גוונים.

22. הדגשות שוקולד קרמל

אין דבר טוב יותר לקיץ ממראה בוהו חופי ואתה יכול להשיג זאת בצורה מושלמת על ידי הדגשת בלונדינית חוף וקרמל באלאג ‘לשיער בלונדיני, חום או מלוכלך/כהה..

נקודות עיקריות בשוקולד קרמל באלאייג '

מָקוֹר: @jandrewserna

הוסף כמה גלים חופים עם תרסיס מלח ותראה מבט המועדף על התינוקת ויקטוריה’ס סיקרטס, לילי אולדרידג ‘..

23. גולת הכותרת Golden Balayage

טרנד השיער האחרון בימינו הוא התלתלים החמודים והקופצניים האלה, ובנוסף שהם נשיים ויפים למראה, הם גם אלגנטיים, קלאסיים ומתוחכמים. זה מראה שאתה יכול ללבוש ביום או בלילה, ואתה יכול להתלבש או למטה בקלות עם האביזרים הנכונים של רצועת שיער או כמה אחיזה לזרוק לתערובת..

גולת הכותרת Golden Balayage

מָקוֹר: @off7thsalon

כשאתה משחק עם השיער שלך הרבה, תמיד כדאי לנסות ולהקפיד על שימוש מינימלי בעיצוב מחומם למינימום אך אנו יודעים שלא תמיד תוכל להבטיח זאת. אם אתה הולך להשתמש בכלים מחוממים רק וודא שאתה מגן על השיער שלך, השתמש במוצר להגנה על חום כדי להבטיח שהשיער שלך יראה מבריק ומבריק למשך זמן רב ככל האפשר.

24. נקודות עיקריות של בלונד קרמל לשיער חום כהה

לנשים שרוצות ללכת עד הבלונד עד הסוף אבל לא רוצות להתייחס לשיער יותר מדי בבת אחת, הדגשים הבלונדיניים הקרמליים האלה לשיער חום כהה הם נקודה מצוינת באמצע הדרך.

קרמל בלונד Balayage הדגשים לשיער כהה

מָקוֹר: @hairluvbytiffany

עם כל כך הרבה שילובי צבעים מדהימים להתנסות בהם קודם כל, מדוע שתרצה לדלג על השלבים בין לבין? אם יש לך שיער כהה ורוצה להבהיר יותר, עשה זאת בסגנון balayage, והלך לגוונים בהירים יותר לאורך זמן.

25. גלי קרמל

מה עם הבנות שאוהבות להיות ברונטית ולא רוצות להחשיך? אתה עדיין יכול להתנסות ברעיונות אלה להדגיש balayage אבל אתה רק צריך לזרוק צבעים שונים לתוך התערובת. כפי שאתה יכול לראות כאן, אין הרבה דרכים לבלונדינית אבל הדגשים הקלים מעט יותר עדיין עוזרים להוסיף עומק לשיער.

נקודות עיקריות של קרמל באלאייג '

מָקוֹר: @paintedhair

אם זה היה שיער חלק, עם צבע אחד בלבד, זה לא היה נראה עבה או עסיסי כמו שזה נראה כאן. נקודות השיא האלה נהדרות לזיוף ‘אומף’!

26. דגשי ברונזה

אתה יכול לבחור בין גווני בלונד אפר לגווני זהב נחושת, אך תצטרך להפוך את בחירתך לתלות בסוג העור שלך.

דגשי Bronzey Balayage לשיער ארוך

מָקוֹר: @lemastyyles

אם אתה הולך על מראה אפר אבל יש לך כבר עור קצת אפרפר, חיוור ולבן, אתה עלול למצוא את עבודת הצבע החדשה שלך משאירה אותך נראה יותר שטוף על החוף ולא חוף מותק.

27. נקודות עיקריות של בלונד נחושת וזהוב

אם אתה מתלבט בין balayage או ombre, אתה תמיד יכול לשלב בין השניים, שלמעשה רבים מרעיונות ההדגשה החמים של balayage עושים זאת למעשה.

נקודות עיקריות של נחושת וזהב בלונדינית

מָקוֹר: @hairluvbytiffany

Ombre הוא דהייה הדרגתית, בדרך כלל מחושך לאור, ובדיוק כמו מראה balayage, ניתן לעשות זאת בצורה בולטת ונועזת או מעודנת ודיסקרטית..

Balayage יש את אותם היתרונות להציע אבל מציעה גישה הרבה יותר טבעית לצביעת שיער והחדשות הטובות עוד יותר הן שלפעמים, עם רעיונות להדגשת balayage, אין צורך אפילו להלבין כדי להבהיר את השיער. הכל תלוי בצבעים שבהם אתה משתמש אך balayage הוא בדרך כלל העיצוב הסלחני יותר.

28. הבהרה של מוקה + טון קרח

אם אתה מודאג מרוב גוון בהיר ובולשי בהדגשות הבלונדיניות החדשות שלך, בהחלט כדאי להציץ בגישה מעט קרחת יותר. קל יותר ללבוש גווני קרח ואפר מבלונדים מאשר גוונים צהובים בהירים יותר, במיוחד כאשר אתה מערבב אותם עם החומים הכהים וצבעי המוקה שיש לך כאן.

גולת הכותרת של מוקה וגוון קרח

מָקוֹר: @constancerobbins

זה שאתה הולך להיות בלונדיני לא אומר שאתה צריך להיות בלונדיני בהיר. יש הרבה גוונים לבחירה, הכל קשור לבחור איזה מהם מתאים לך.

29. נקודות עיקריות בלונדיניות בקרמל ובז ‘

אם אתה רוצה מראה שונה מאוד מהמראה הרגיל שלך, אך אינך רוצה לצאת מתיבת הצבעים שאתה רגיל אליהם, balayage הוא הרעיון הנכון עבורך..

גולת הכותרת בליימה בלונד קרמל ובז '

מָקוֹר: @paintedhair

הטכניקה עצמה למעשה מציעה שליטה רבה יותר על היכן שוכבים החלקים הבהירים של שיערך, למרות היותו עיצוב צבוע ביד, ובגלל זה, שינויי הצבע יכולים להיות הדרגתיים יותר כמו גם תהליך הצמיחה מחדש..

30. הבהרה של שוקולד קל

עם עבודות צבע רגילות להדגשת נייר כסף, בדרך כלל היית מצפה לחזור למספרה כל שישה עד שמונה שבועות בערך כדי לקבל הכל נוגע..

הדגשות שוקולד קלות Balayage

מָקוֹר: @jandrewserna

עם מראה ההדגשה של balayage, אינך צריך להקפיד על שגרת הפגישות שלך ובמקרים רבים אתה יכול לברוח מהשארתו במשך שמונה, עשרה שבועות ובמקרים מסוימים, יותר לפני שאתה צריך לצבוע דברים מחדש..

31. שיער חום כהה +הדגשות קרמל

למרות שמדובר במראה המושלם ביותר במספרה כדי להשיג את תערובת הצבע הטבעית שאתה כל כך רוצה, תוכל לנסות את עבודת הצבע בבית עם ערכות שיא של Balayage שנרכשו בחנויות תרופות מקומיות..

שיער חום כהה וגולת הכותרת בקרמל

מָקוֹר: @יופי_עליון

תרצה להתרכז באורכים התחתונים והארוכים של השיער, בעבודה עם השכבות הטבעיות (או בשכבות שחותכות על ידי מעצב השיער שלך) וזה כנראה הטוב ביותר אם יש לך חבר ביד. זה לא מראה שתשיג בקלות במיוחד אם אתה טיימר ראשון לעולם צבע השיער בבית. זה לא אומר שאתה לא יכול לנסות, אבל תמיד התחל עם משהו עדין ודיסקרטי למקרה ש…

יש כל כך הרבה דרכים ללבוש את הטרנד החם ביותר של 2016, אבל אנו מקווים שרעיונות ההדגשה היפים של balayage נתנו לך המון השראה לשיער! קח את הצילומים האלה למספרה שלך ובדוק אם הם לא מצליחים למצוא מראה חדש ויפה בשבילך לסלע באביב ובקיץ. הגיע הזמן לשינוי שיער!