31 תסרוקות טוויסט סרוגות מהממות

21. פיתולי חום וקרמל

כאשר אתה מוסיף תוספים, מדוע שלא תבחר בצבעים שונים? אתה לא צריך להיות בהיר כמו בלוז, סגול או אדום כדי להצהיר, המראה המשולב החום והקרמל הזה יפה.

סגנון טוויסט הסרוגה חום וקרמל

מָקוֹר: @lovemeilanimakeup

זה משחק פשוט מאוד עם גוונים וגוונים, אבל כזה שעובד לתת לך שיפוע טבעי של צבע שמחזיק את הסגנון בחיים.

22. תסרוקת מגן יפה

אם אתה לא חושב שאתה צריך פגישת ייעוץ עם הסטייליסטית שלך לפני שתותקן תסרוקות הטוויסט הסרוגות שלך, אתה טועה. זה תוספת אופציונלית עבור חלק אבל יש דברים שצריך לדון בהם.

תסרוקת הגנה שחורה

מָקוֹר: @yomilewa

הסטייליסטית שלך תציץ כדי לוודא שהשיער שלך חזק ובריא מספיק כדי להתמודד עם פיתולי הסרוגה, כמו גם לחשב כמה שיער תצטרך כדי לסיים את המראה, וכמה זמן ייקח גם לך. אם יש לך רעיון למבט, תוכל לצלם כך ששניכם נמצאים באותו דף.

23. רעיונות סטיילינג חמודים

זוכרים שאמרנו על אביזרי השיער? ובכן, בשילוב עם המגוון הרחב של הסגנונות שאתה יכול להשיג עם תסרוקות הטוויסט הסרוגות שלך, אביזרי שיער כגון סרטים וחפתים לשיער יכולים להפוך לגמרי את המראה.

רעיונות סטיילינג לסבבי סרוגה

מָקוֹר: @natural_teen

זוהי תסרוקת אחת המעוצבת בדרכים שונות, כך שתוכל להרגיש כמה דרכים יש לאן השיער שלך!

24. אורך בינוני, פיתולי ג’מבו

אולי שמעת את הביטוי ‘לך גדול או לך הביתה’ אבל במקרה של תסרוקות הטוויסט הסרוגות האלה, אתה יכול פשוט להתעלם ממנו לחלוטין.

פיתולי ג'מבו הסרוגה באורך בינוני

מָקוֹר: @twistsdaily

זה שיש לך מסת אורך שנוספת לשיער שלך, לא אומר שאתה צריך לעשות את זה. לפעמים לתסרוקות באורך בינוני יש את ההשפעה הגדולה ביותר, במיוחד בשיא הקיץ כשכל השיער הזה פשוט מכביד עליך.

25. פיתולים שחורים עם פופ של כחול

זוכרים שאמרנו על צבע? ובכן, מה אתה חושב על הבזק הכחול הנועז הזה העובר בין הפיתולים? אנחנו אוהבים את זה, ואנחנו חושבים שאולי גם אתה.

פיתולי סרוגה שחורים עם פופ של כחול

מָקוֹר: @kersti.pitre

קווצת הצצה, רק הגדיל האחד, בצבע יכולה להפוך את העולם לשינוי במראה שלך. אם זו הפעם הראשונה שלך, שחק מסביב – הוסף תחילה צבעונית אחת בהתחלה, ועבוד בדרך שלך אם תרצה מאוחר יותר.

26. פיתולי ג’מבו הוואנה ממבו

לפי הדיווחים, פיתולי הממבו של הוואנה מהירים הרבה יותר מהר מאשר סוגים אחרים של צמות ופיתולים, אחת הסיבות לכך שהם הפכו פופולריים יותר ויותר.

סרוגי הוואנה ממבו פיתולים

מָקוֹר: @kiitana

לא רק שהדברים האלה נראים נהדר, אלא שפיתולי הממבו דורשים פחות מתח בהתקנה, כלומר זה נותן לקרקפת שלך קצת הפסקה. למה שלא תחשוב על אלה אם מיצית תסרוקות טוויסט סרוגות אחרות או שפשוט התחשק לך משהו חדש.

27. לחמניה חצי עדפו

פיתולים שמנמנים נראים נהדר כשהם נזרקים לחמנייה כזו, בין אם אתה הולך על כל השיער או רק על חצי השיער, בדיוק כפי שאתה יכול לראות.

לחמניות סרוגה לחמניות חצי עדפו

מָקוֹר: @bydoubleu

בתוספת אחיזה, זהו מבט שיכול לקחת אותך בקלות מיום במשרד ועד לילה בעיר. רק וודא שיש לך תיק אחסון בתיק למקרי חירום.

28. פיתולים וצד מגולח

סוג השיער והמותג שבו אתה משתמש ישפיעו על אופן ההסתכלות של המראה, במיוחד עבור תסרוקות טוויסט הסרוגה, גם אם הן נחשבות לסגנון קל לשימוש..

תסרוקת פיתולי סרוגה מגולחים

מָקוֹר: @natural_teen

אם אתה יכול להרשות לעצמך, תשקיע כמה דולרים נוספים על שיער איכותי יותר מכיוון שהמראה שלך יודה לך על כך. זה בדיוק כמו שאומרים – אתה באמת מקבל את מה שאתה משלם עבורו.

29. סגנון חפתים בסגנון טוויסט

כשאתה הולך לישון בלילה, אם אתה לא רוצה שהמראה שלך יסתיים מקורזל ולא מאולף, הקפד לשים צעיף משי על העשיה שלך. הסיבה לכך היא למנוע מהשיער שלך להיגרר מסביב לכרית שלך, לגרום לחיכוך ולמשוך שיער או לגרום לו להישבר ולהתעוות..

תסרוקת כסף טוויסט חפתים

מָקוֹר: @court_court_court

אותו צעיף משי יכול לשמש גם לזרוק את הראש בימים שבהם אין לך זמן להמציא מראה נפלא כל כך מבחינה טכנית, צעיף משי הוא הכרח מובהק.

30. ג’מבו פיתולים חצי עדפו

תסרוקות טוויסט הסרוגה נחשבות קלות מספיק כדי לעשות את עצמך בבית, אבל בפעם הראשונה שאתה עושה אותן, אל תצפה שהן יפות!

תסרוקת צמות הסרוגה של ג'מבו

מָקוֹר: @braidsgang

זה דורש הרבה עבודה וקצת תרגול כדי לקבל את כל הפיתולים של אותו המתח והצפיפות, ובהתחלה אתה עשוי לגלות כי שלך אינו אחיד כפי שהיית רוצה. זה לוקח זמן וקצת תרגול, אבל אתה תגיע לשם. יש הרבה הדרכות YouTube שתוכל לעקוב אחריהן.

31. פיתולי הסרוגה של ממבו

ולסיום, אל תפחד לתת לפיתולים שלך להיות מעט לא מבוצעים, בדיוק כמו פיתולי הסרוגה של ממבו, עם חפתי השיער שאנחנו ממשיכים לספר לך עליהם.

פיתולי הסרוגה ממבו שנפרמו

מָקוֹר: @imadamejay

לפעמים קצת לא יכול להיות בדיוק ‘הכמות’ הנכונה לסיום מבט. אל תדאג כל כך שהתמונה שלך נראית מושלמת.

הבאנו לך 31 מתסרוקות הטוויסט הסרוגות היפות ביותר שלדעתנו אתה הולך לאהוב, אבל זכור שיש כל כך הרבה דרכים לערבב את זה כך שהסגנון הזה הוא שלך. אנחנו לא יכולים לחכות לראות מה אתה מעלה – הקפד לחזור וליידע אותנו!