31 רעיונות מגניבים של Balayage לשיער קצר

21. דגשים קדמיים, בלונדיניים

אם אתה רוצה באמת למסגר את הפנים שלך בגוון הבלונדיני היפה הזה, עליך להביא את המבט לכיוון קדמת הפנים שלך, כמו גם לקצות השיער שלך. כפי שאתה יכול לראות כאן, עיקר שיערה הוא אותו גוון בלונדיני כהה טבעי אך החזית והקצוות תופסים את האור בצורה נפלאה, ויוצרים זוהר ממש יפה לפנים..

שיער קצר בלונדיני Balayage שיער

מָקוֹר: @cabelocurto

22. הבהרה נפלאה של קרמל

אם את בדרך כלל בחורה ברונטית כהה ואתה רוצה ללכת לאור, אבל פשוט לא בהיר מדי, עליך בהחלט לשקול להוסיף גוונים של בלונדיניות קרמל ודבש, קרוב יותר לספקטרום החום, כדי לעזור לתת לסגנון ממד חדש לגמרי. זהו טריק מסודר במיוחד לבעלי שיער דק נוצות. זה עוזר לגרום לשיער שלך להראות עבה יותר!

דגשים של קרמל באלאייג 'לבוב

מָקוֹר: @mikaatbhc

23. בלייג ‘בז’ ובלונד בלונד כסוף

הכסף היה כל הזעם בשנה האחרונה או אם אתה גדל או דוהה שלך, היינו בהחלט ממליצים להשאיר את קצוות שיערך בגוון בלונדיני כסוף יפהפה תוך הוספת הבלונדינית בז ‘לחלק העליון כדי להביא את הבלייאז’ אל חַיִים. כאשר השורשים שלך יצמחו, רק רמה נוספת של חיטוב תיזרק לתוך התערובת, מה שהופך אותו לעוד מראה פשוט ורב-תכליתי ותחזוקה נמוכה שאנו חושבים שכדאי בהחלט לסרוק..

בלונדינית בז 'וכסף בלונדינית בלייאג' בוב

מָקוֹר: @קראצ’לה

24. בוב בלונדיני אש +בלונד בלייאג ‘

זה מבט קצר מאוד, מגיע רק באורך הסנטר, אבל יש לו השפעה מקסימלית עם הגוונים הבלונדיניים האפריים שעוברים בו, עדיין בלונדיניים, אך משתמשים בגוונים מעט שונים כדי להחיות את המראה. הצד שסחף פוני ופרידה ממש עוזר להשוויץ במראה, החלקים הבהירים יותר תופסים את האור, וגם הוא סופר חמוד.

בוב בלונדיני אפר עם דגשים בלונדיני Balayage

מָקוֹר: @cabelocurto

25. קרמל מוזהב & הבהרה בלונדינית

ג’ינג’ר, בלונדינית תות, טיפה בצד האדום … איך שלא תרצה לקרוא לזה, אתה אדם מיוחד ונדיר אם יש לך גוון אדום בשיער ואנחנו אומרים שכדאי לחבק אותם. אנחנו אוהבים את האופן שבו אדום ובלונדינית שולבו בחום הטבעי שמתחתיו כדי ליצור מראה עוצר נשימה שרק מתחנן להיטלטל הקיץ..

גולדן קרמל ובלונד בלייאז 'מדגיש בוב

מָקוֹר: @sadiejcre8s

26. Balayage Ombre Lob

‘האונה’ או הארוך-בוב היא למעשה דרך טובה מאוד לשיער קצר אך לא קצר מדי. בנוסף, כפי שאתה יכול לראות באוניית האומברה הזו, זה יכול להיות דיסקרטי, טבעי ויפה בו זמנית, גם כשאין לך אורך בצד כדי שתוכל לשחק עם הרבה גוונים וגוונים של הצבע הבלונדיני שלך. מעט כהה יותר בחלק העליון כדי להפוך את השורשים לקלים יותר כשהם עוברים, הבלונדיניות עוברות דרך האפר והשכבות הקפואות כדי להגיע סוף סוף לבלונדינית פלטינה נפלאה.

Ice Blonde Balayage Ombre Long Bob

מָקוֹר: @bethanyschair

27. דבש בלונדינית

זוהי דרך מצוינת להוסיף מראה טבעי לשיער הצבעוני שלך, המראה הבלונדיני הדבש הזה הדגיש שילב גם גוונים של חום כדי להחזיר את המראה לחיים לחלוטין. אם זה פשוט ופשוט שאתה מחפש, זה הדבר שאליו אתה צריך ללכת, ויש מאה ואחת סיבות מדוע כדאי לך.

דגשים בלונדיני דבש בלייאג 'לשיער קצר

מָקוֹר: @hairluvbytiffany

28. הבהרה של פיקאבו

זה שיש לך גוון מנוגד לא אומר שהוא צריך להיות מודגש ומחוצה לו. זוהי דרך מצוינת להראות עד כמה רעיונות אלה של balayage לשיער קצר יכולים להיות עדינים אם אתה משחק נכון את הקלפים שלך. עיקר הצביעה הוגבל לשכבות מסגרות הפנים, וגם לקצות השיער שבהן נוספו גוונים בהירים הרבה יותר של בלונדינית. אנחנו אוהבים את זה – נועז ויפה אבל עדין ודיסקרטי בו זמנית. כל מה שאנחנו רוצים מרעיונות הבלייאז ‘שלנו לשיער קצר.

נקודות עיקריות של Peekaboo קרמל באלאייג '

מָקוֹר: @alexkhoeunhair

29. אומרה של ורד זהב

קריסטן סטיוארט היא בעצם מעריצה של המראה הדק של balayage, בדרך כלל עם גוון מנוגד ששונה רק מעט משלה. לפעמים זה גוון בלונדיני אבל לרוב יש לו גוון אדמדם. לא נשקר, אנחנו קצת אובססיביים לגבי זה. אם אתה אוהב את המראה של קריסטן, ואת זה שמראה היופי הזה, אתה צריך ללכת על בוב קצר וקצוץ שהוא נינוח וקמצן אבל עדיין חמוד ונשי בו זמנית. אה, וגם האומברה הזו של ורד זהב לתחתית.

ורד זהב Balayage Ombre לוב בוב

מָקוֹר: @_yodaddyx

30. בוב בלונדיני גלי

באופן אידיאלי, תרצה לשוחח עם מעצב השיער שלך לפני שתלך לקצוץ, לצלם איתך כמה שיותר תמונות של רעיונות לשיער קצר כדי שהוא יוכל לקבל מושג טוב על מה בדיוק אתה מחפש. עבור, ובאמת דבר כך שתגיע לסגנון שאתה באמת אוהב. זו עבודה קשה לנסות להסביר למישהו משהו, תמונות שצריך להוכיח את הנקודה שלך (ככזו) הן תמיד גישה קלה וטובה יותר. אם אתה רוצה מראה כזה, צלם אותו איתך ונסה למצוא תמונות דומות של צבעים וגזרות דומות במקומות כמו אינסטגרם ופינטרסט..

תסרוקת בוב בלונדינית גלי

מָקוֹר: @קאסדרסה

31. צבע בלמיאז ‘

נראה כאילו חמאה לא תימס עם ההמסה הצבעונית המתוקה והמתוקה הזו. אנחנו לא יכולים שלא להודות שאנחנו אובססיביים במאת האחוזים לגזרה הבוטה הזו, מושלמת עם האומברה החומה והבלונדינית היפה הזו שצוירה בעדינות בעבודת יד. זה מראה נועז אבל אם אתה משחק, אנחנו כן. למעשה, אנו מוסיפים גם את זה לרשימה שלנו!

תספורת בוב בוטה של ​​Balayage

מָקוֹר: @hairbyamyz

אנו מקווים שאהבתם את הרעיונות האלה לשיער קצר אך נשמח לראות גם כמה משלכם! אל תשכח לתת לנו מעקב חצוף בכל אחד מדפי המדיה החברתית שלנו, ואם תראה לנו את המועדפים עליך, נצעק לך קצת. אנו רוצים שתשתף בשיחה!