61 רעיונות איפור יפים בטירוף לנשף

21. איפור עיניים נוצץ ורך לעיניים ירוקות

לחלופין, אפשר לצנן את הדברים במגע עם מראה העין המנצנץ והטבעי יותר, רק תוספת קטנה של גוון אפרסק בהיר לאורך קו הריסים התחתון. תתפלאו עד כמה ההבדל הזה של צבע זעיר בקו הריסים התחתון יכול לשנות את גוון האיפור שלכם, וכשהוא מעורבב כמו שצריך, יכול ממש לרכך כל מראה.

איפור לנשף טבעי לעיניים ירוקות

מָקוֹר: @lilia.iva

המוצרים המשמשים: פלטת רנסנס מודרנית של ABH – טאופ חם (קמט), CoulourPop Cosmetics ‘Nillionaire’ (מכסה) ואייליינר צבע Tarte Clay Paint.

22. איפור עיניים כתומות

נשף הוא אירוע מהנה אז שקול להשתמש בצבעי איפור בהירים. כאן יש לנו מראה איפור יפה וכתום. הגוון הכתום מהמם ותוסס אך הוא גם רך ורומנטי. זהו הרעיון המושלם לכל מי שרוצה להיראות גלאם אך גם להשוויץ בסגנונו הייחודי.

רעיון לאיפור עיניים כתומות לנשף

מָקוֹר: @sameeraxmakeup

מוצרים בשימוש: Huda Beauty אבני חן ‘טופז’ פלטה, קונסילר של Huda Beauty Overachiever, Motives Cosmetics LBD Gel Liner, Benefit Cosmetics Brow Pencil and Brow Gel, Mac Cosmetics Soft Ocher Paint Pot ו- Desio Eyes עדשות.

23. רעיון איפור לנשף אדום רומנטי

הוסף קצת רומנטיקה לאיפור הנשף שלך על ידי בחירת לוח צבעים אדום. לפניכם דוגמה מהממת. העיניים בצבע אדום יפה עם קפיצת אייליינר שחורה והשפתיים בגוון אדום דומה. זהו מראה יפה ומצהיר שבהחלט יגרום לך לגנוב את אור הזרקורים!

רעיון איפור לנשף אדום רומנטי

מָקוֹר: @carolinebeautyinc

מוצרים בשימוש: Makeup Forever Official Ultra HD Foundation, Tarte Cosmetics Shape Tape Concealer, Mac Cosmetics Studio Fix Powder, Guerlain Terracotta Bronzer, Benefit Cosmetics דווקא, עפרונות הגבות שלי (מספר 3 & 5), Anastasia Beverly Hills Gel Brow Clear, Palette Eyeshadow Violet Voss Pro, Aom Cosmetics Extreme Art Pen Eyeliner, The Balm Cosmetics Mr. Write (Now) אייליינר – בריאן (קו מים תחתון), מסקרה Maybelline Colossal Big Shot, Velor Lashes משי רשמי ריסים וצבע שפתיים מאט גירטיקטיק דמייר.

24. גלאם, עיניים נוצצות

נשף הוא הזמן המושלם ללבוש נצנצים! איפור נוצץ מתאים לאירוע המיוחד בצורה מושלמת והוא יזהר את הלוק שלך. ישנן דרכים רבות להוסיף נצנצים לאיפור שלך והרעיון הבא שלנו הוא דוגמה יפה. העיניים מציצות נצנוצים מדהימים עם זרוע אניה שחורה וריסים ארוכים. זהו רעיון אופנתי ואלגנטי שייראה מדהים על כל אחד!

גלאם, עיניים נוצצות לנשף

מָקוֹר: @makeupbybrooktiffany

המוצרים המשמשים: קיילי קוסמטיקה ארד פלטה מורחבת, גן עדן וחנה גליטר בפריז, חלב איפור ג’ל ליינר ולילי ריסים סידני.

25. רעיון לאיפור נשף תוסס

לאחר מכן, יש לנו עוד רעיון תוסס לחלוק איתכם. העיניים בצבע כחול תוסס והשפתיים ורודות בהירות. זהו רעיון מהנה ונועז המושלם לנשים שאוהבות להצהיר הצהרות. גוון תכלת כמו בהשתתפות ייראה מדהים גם בשמלה, כך שתוכל אפילו להתאים את צבע איפור העיניים שלך לשמלה שלך.

רעיון לאיפור נשף תוסס

מָקוֹר: @carolinebeautyinc

מוצרים בשימוש: Eyeris Beauty Athena Lashes, Motives Cosmetics Tiramisu, שוקולד מריר & צלליות קרם טריות (קמט & עצם הגבה), כוח שקוף קל & הגדרת תרסיס, תועלת קוסמטיקה בדיוק עיפרון הגבות שלי & Gimme Brow (מספר 5) & ג’ל גבות מצח, איפור חם צללית ממתקים חמים בעיני בתולת ים, ניקס קוסמטיקה אייליינר ג’ל שחור & אניה נוזלית מאט שחורה, טרטה קוסמטיקה אורות מסקרה ריסים, מסקרה, עירוני דעיכה קוסמטיקה אייליינר גליטר מתכת כבדה ורוזמאטר מאת Jeffree Star Cosmetics.

26. עיניים סמוקי שחורות

אוהב עיניים מעושנות אבל רוצה לזרוח את המראה של הנשף? אז בדוק את איפור העיניים הזה! לעיניים תערובת צבע כהה יפה עם נצנצים מעל הדף. זהו רעיון נוצץ שיגרום לך להיראות כמו אפרוח רוק אלגנטי שמוכן למסיבה.

עיניים סמוקי שחורות

מָקוֹר: @anisaartistry

מוצרים בשימוש: קונט פון עין קאט פון D & פלטת גלימר, סימון Metal Crush, rxy קוסמטיקה נצנצים כוכבים שחורים, מארק ג’ייקובס ביוטי אייס גליטר ג’ל עפרון, ריסים של לילי ריסים אריקה ו Benefit Cosmetics Precious Brow Pencil 4&5.

27. עיני זהב נוצצות ושפתיים סגולות

נצלו את המקסימום מהאירוע המיוחד ובחרו איפור שאולי לא תלבשו בדרך כלל. זה הזמן המושלם לנסות מראה שונה כמו איפור עיניים נוצץ וצבע שפתיים נועז. הנה דוגמא מצוינת. העיניים מכוסות נצנצים זהובים בהינף אייליינר והשפתיים בגוון סגול מהמם. זהו מראה איפור נועז ומסוגנן שיגרום לך להתבלט מההמון.

עיני זהב נוצצות ושפתיים סגולות

מָקוֹר: @rubina_muartistry

מוצרים בשימוש: Huda Beauty Liquid Matte in Material Girl, London Sculpt London & Boost כרית גבות עמוק, אנסטסיה בוורלי הילס פלטת גלאם רכה, Violet Voss Don’t Leaf Me Glitter, Fenty Beauty Flyliner Eyeliner, ilo cosmetics Becka Lashes ו- Doll 10 Beauty HydraLux Smoothing Medium Light.

28. אייליינר כחול מודגש

הרעיון הבא שלנו כולל אייליינר כחול מודגש! לעיניים תערובת צלליות ניטראלית עם הבזק כחול על קו הריסים התחתון. זהו רעיון מהמם מכיוון שאתה נראה אלגנטי אבל יש לו צבעוניות מסוגננת. שחזור את המראה הזה או השתמש באייליינר על קו הריסים התחתון שצבעו תואם את השמלה שלך.

אייליינר כחול מודגש

מָקוֹר: @shivangi.11

מוצרים בשימוש: אנסטסיה בוורלי הילס Dipbrow Pomade בצבע חום כהה, ABH Amrezy Highlighter, Kylie Cosmetics Bronze Extended Palette Eyeshadow Palette (citrine, quartz, hematite, bronzite), Huda Beauty Lashes in Farah, Mac Cosmetics Eye Kohl in Teddy ו- LA Girl Cosmetics Glide Eyeliner בכחול רויאל.

29. רעיון איפור סמיילי אייליינר

אם כל הנצנצים והצבעים הבהירים אינם הדבר שלך, בדוק את רעיון האיפור הזה. כאן יש לנו עיני כנף מעושנות במיוחד! במראה הזה העיניים שלך נראות מעושנות, אופנתיות וייחודיות. זהו מראה פשוט ומדהים שיתאים לכולם. לשלב עם צבע שפתיים עירום או להיות מודגש עם גוון כהה.

רעיון איפור אופנתי לאייליינר

מָקוֹר: @dianamaria_mua

המוצרים המשמשים: כל המוצרים הינם SOSU מאת סוזן ג’קסון וכוללים: לוח אש חם, גוונים: מעושן, קופרלייט, גחלים ועירום, פלטת ערכות סימון, גוון: אבק חד קרן וריסי ווג..

30. פופ של סגול

לאחר מכן, יש לנו עוד רעיון איפור בהיר ויפה. העיניים בעלות תערובת ניטראלית שהופכת לסגולה בהירה ויש גם קפיצת עיניים בצבע סגול כהה. זה רעיון כל כך יצירתי כיוון ששימשו שפתון נוזלי ליצירת הקליפה. מראה סגול כזה יהיה מהמם לנשף, הוא ייראה מדהים גם עם נצנצים כסופים.

רעיון לאיפור עיניים לעיניים כחולות

מָקוֹר: @sameeraxmakeup

מוצרים בשימוש: אנסטסיה בוורלי הילס נורווינה פלטה, שפתון נוזלי ABH בצבע סגול כאייליינר, Eylure Vegas Nay Lashes, Benefit Cosmetic Goof Proof Brow Pencil and Brow Gel..