61 עיצובים פשוטים לאמנות ציפורניים לפסחא

31. מניקור צרפתי בעיצוב ארנב פסחא

תנו למניקור הצרפתי שלכם טוויסט של חג הפסחא בעיצוב כמו זה. רוב הציפורניים בעלות מראה המניקור הצרפתי הקלאסי והן בצבע עירום עם קצוות לבנים. יש מסמר מבטא אחד שהפך את הקצה הלבן לארנב הפסחא החמוד ביותר. זהו מראה יפה המאפשר לך לשמור על המניקור הרגיל שלך אך הוא חוגג גם את חג הפסחא.

מניקור צרפתי בעיצוב ארנב פסחא

מָקוֹר: @masterova_elina

32. ציפורניים ורודות ורודות בעיצוב ארנב לבן

רוצה לנסות עיצוב חג הפסחא אבל לא אוהב את כל הדוגמאות הנועזות והצבעים התוססים? אם כן, הרעיון הזה יכול להיות בשבילך. הציפורניים צבועות בצבע ורוד בהיר עם שני עיצובים מבטאים. אחד ממסמר המבטא כולל מתאר פשוט של ארנב לבן ולשני דפוס נקודות ורוד. זהו מראה אופנתי ואלגנטי שיתאים לכולם.

ציפורניים ורודות שיק בעיצוב ארנב לבן

מָקוֹר: @agalorynowicz

33. נקודות פסטל ואוזני באני

צבעי פסטל ונקודות מושלמים לאביב. רעיון הציפורן הבא הוא דוגמה יפה ללבוש שני הסגנונות הללו יחד. כל ציפורן צבועה בגוון פסטל אחר עם דפוס לבן על החלק העליון. יש גם מסמר מבטא ארנב חמוד. זהו מניקור מדהים שייראה מדהים לקראת האביב וחג הפסחא. לשחזר את כל הלוק או רק את נקודות הפולקה. אתה יכול לבדוק את הלקים המשמשים בעמוד למטה.

מסמרים פסטליים עם נקודות פולקה ואוזני באני

מָקוֹר: @thenailartspot

34. ציפורני ביצת פסחא חמודות

רעיון הציפורן הבא שעלינו להראות לך לקח השראה מביצים. הציפורניים צבועות בצבעים שונים ובעליהן דפוס ביצים מנומר. יש גם מסמר מבטא אפרוח מקסים. יש הרבה הדרכות מקוונות להראות לך כיצד ליצור את הדפוס המנומר. שחזור את המראה הזה או רק אחד מעיצובי הציפורניים.

ציפורניים חמודות של ביצת פסחא

מָקוֹר: @jilless_thetics

35. ארנבי פסחא, דפוסי ביצים וגזר

לאחר מכן, יש לנו עוד עיצוב גזר וארנב חמוד להראות לכם. שניים מהציפורניים כוללים עיצוב אוזן ארנב, לשניים הבאים יש דפוסי ביצת פסחא והציפורן האחרונה מכוסה בגזר. זהו רעיון מסמר מהנה וייחודי המושלם לחגיגת חג הפסחא. שחזור את המראה הזה או נסה גזר אחד במקום הרבה, ואולי רק סט אחד של אוזני ארנב.

עיצוב חפצי נייל ארנב חמוד לחג הפסחא

מָקוֹר: @thenailartspot

36. מסמרים פשוטים של פסטל לפסחא

עוד צבע יפה שאתה יכול לנסות לחג הפסחא והאביב הוא סגול פסטלי. מניקור זה מראה כיצד ללבוש סגול פסטלי בצורה מושלמת. הציפורניים קצרות ויפות עם שני עיצובים עם מבטא. האחד כולל ארנב לבן והשני בעל דוגמה פרחונית חמודה. זהו רעיון מדהים לציפורן פסחא שיתאים לכולם.

ציפורניים פשוטות לפסטל לפסטל

מָקוֹר: @nailsuponatime

37. רעיון ציפורניים ורוד, שחור ולבן מסוגנן

העניקו לציפורניים שלך מראה ייחודי ומסוגנן על ידי יצירת ארנבים בצבעים שונים. הנה דוגמא מצוינת. הציפורניים צבועות בגוון ורוד יפה ויש גם עיצוב מבטא ארנב בכל יד. ארנב אחד הוא לבן קלאסי אך השני הוא ארנב שחור עם זנב לבן. על ידי שימוש בשחור, הוא יוצר מראה אופנתי ששונה מהשאר.

רעיון ציפורניים מסוג ורוד, שחור ולבן

מָקוֹר @galinaschastlivceva

38. עיצוב נייל פסחא מקסים

אוהבים ציפורני פסחא על נקודות? אם כן, זה בשבילך. כאן יש לנו רעיון צבעוני לציפורניים עם מסגרת של ארנב פסחא ועיצובים של מבטא אפרוח צהוב. זה מראה כל כך חמוד שמתאים לאירוע. אפשר ליצור את נקודות הפולקה בעזרת כלי נקודה וניתן לצבוע ביד את הגוזל והארנב. יש הרבה הדרכות מקוונות שיעזרו לך.

עיצוב נייל פסחא מקסים

מָקוֹר: @_hannahweir_

39. פרח אביב וציפורני ארנב

אם אתה רוצה שהציפורניים שלך ייראו מסוגננות לאחר סיום חג הפסחא, נסה עיצוב כמו זה. רוב הציפורניים כוללות אומנות פסטל אומברה פסטלית וישנן גם שתי ציפורני מבטא. מסמר אחד מכוסה בפרחי אביב ואחד כולל ארנב. למרות שיש ארנב, רעיון הציפורן הזה מושלם לעונת האביב. צור מחדש את המראה הזה או נסה את העיצוב בצבעים שונים.

פרח אביב ומסמרי ארנב

מָקוֹר: @_hannahweir_

40. רעיון מקסים של ארנב וציפורן לב

רעיון הציפורן הבא שעלינו לשתף אתכם הוא פשוט מקסים! הציפורניים כוללות שתי ארנבות עם תבנית לב למעלה, לבבות עם תבנית של ביצת פסחא ושני לבבות קטנים על האצבע הקטנה. עיצוב כזה יהיה מושלם אם אתה משתתף בחתונת פסחא או אם אתה רק רוצה שיהיו לך ציפורני פסחא יצירתיות וייחודיות.

רעיון מקסים של ארנב וציפורן לב

מָקוֹר: @_miriilein