41 רעיונות איפור מדהימים לעיניים חומות

31. איפור עיניים כחולות נועזות

הרעיון הבא שלנו הוא יפה וכחול. העיניים מעושנות עם אניה שחורה והמראה הסתיים בצללית כחולה בהירה. אנחנו אוהבים את כחול הגלאם המשמש כי הוא גורם לעיניים להתבלט באמת, הוא מתאים באופן מושלם לצבע העיניים החום. תוכל לצפות במוצרים המשמשים ליצירת הלוק בדף למטה.

איפור עיניים כחולות נועזות

מָקוֹר: @audreystylesxo

32. נצנוץ ורוד זהב ורוד

לאחר מכן, יש לנו רעיון זהב גלאם להראות לך. העיניים זהובות נוצצות במכסה העליון ויש להן הבזק של צבע ירוק על קו הריסים התחתון. זהו שילוב צבעים מדהים ונראה סופר מסוגנן. עיניים כאלו יהיו מושלמות לעונת החגים ולאירועים מיוחדים אחרים הקרובים.

ורד זהב נצנצים ורעיון איפור עיניים ירוקות

מָקוֹר: @dianamaria_mua

33. גווני ארד עם אייליינר

גווני ברונזה נראים מדהים עם עיניים חומות. רעיון האיפור הזה מראה כיצד ללבוש את הגוונים האלה בסגנון! העיניים בעלות תערובת יפה של צבע בעפעף ובקו הריסים התחתון. יש גם קפיצה של אניה שחורה עם קו כסף דק ממש מעל. זה מראה כל כך אופנתי וזוהר. צור מחדש את איפור העיניים הזה או נסה רק אניה שחורה במקום שתי הקווים.

איפור עיניים מברונזה מאט עם אייליינר

מָקוֹר: @dianamaria_mua

34. איפור עיניים גלאם ורוד

הרעיון הבא שלנו הוא מראה ורוד ויפה. לשם כך, העיניים כוללות צללית ורודה עדינה עם תערובת של גוונים כהים יותר. יש גם אבק של נצנצים בפינה הפנימית של העין. זהו מראה גלאם המתאים לחמימות העיניים החומות. אתה יכול לראות את כל המוצרים המשמשים פלוס לצפות בתמונה בעמוד למטה.

איפור עיניים גלאם ורוד

מָקוֹר: @salma_khanbeauty

35. אייליינר שחור עם ניצוץ שחור

מחפשים איפור אופנתי שידהים? אז זה בשבילך. לעיניים אלה יש צללים עדינים על העפעף עם קפיצה יפה של אייליינר. המראה מסתיים בטאטת צל שחור נוצץ על קו הריסים התחתון. המראה השחור הזה מחמיא לעיניים חומות בצורה מושלמת, הוא יהיה נהדר לאירוע מיוחד כמו מסיבה.

אייליינר שחור עם ניצוץ שחור

מָקוֹר: @shivangi.11

36. איפור עיניים מזהב וסגול

לאחר מכן, יש לנו מבט גלאם נוסף. רעיון זה כולל עין מעושנת בזהב מסנוור על העפעף העליון עם נצנצים סגולים על קו הריסים התחתון. הזהב והסגול נראים יפה ביחד. איפור עיניים כזה יהיה מושלם לבילוי לילי או לאירוע אחר שבו תרצה להרשים. אתה יכול לשחזר את המראה הזה או לנסות צבע אחר על קו הריסים התחתון.

איפור עיניים זהב וסגול

מָקוֹר: @salma_khanbeauty

37. איפור עיניים בצבע טורקיז

תראו מהמם עם איפור עיניים כזה! בעיניים אלה יש צללית טורקיז מדהימה עם נצנצים ואייליינר שחור עז. זהו רעיון מהמם שיאיר את המראה שלך. Nomad Cosmetics Berlin Underground Palette ו- Eye Kandy Cosmetics in Smitten שימשו ליצירת העיניים המהממות האלה. אתה יכול לצפות בשאר המוצרים המשמשים ולבדוק ציור בעמוד למטה.

לוק איפור עיניים בצבע טורקיז

מָקוֹר: @rubina_muartistry

38. ריסים זוהרים

אם אתה באמת רוצה שהעיניים החומות היפות שלך יבלטו, שקול להרכיב ריסים מהממים כמו אלה! כפי שאתה יכול לראות, איפור העיניים פשוט ומסוגנן. העיניים באמת אומרות גלאם בגלל הריסים. זהו מראה מהמם שיתאים לכולם. אתה יכול לקנות את הריסים בדף למטה.

ריסים זוהרים

מָקוֹר: @weetheartlashes

39. עיני זהב נוצצות נוצצות

אוהבים את איפור העיניים הנוצץ? ואז בדוק את המבט הבא. העיניים כוללות צל ורוד עם גוונים כהים לכיוון הפינות החיצוניות של העיניים. יש זרוע נועזת של אייליינר ונוצץ נוצץ גם בזוויות הפנימיות של העיניים. זהו מראה מהמם והוא יהיה מושלם לאירוע מיוחד.

עיני זהב נוצצות נוצצות

מָקוֹר: @salma_khanbeauty

40. רעיון פשוט לאיפור עיניים

אם כל רעיונות האיפור הנועזים לא בשבילך, עליך לבדוק את המראה הבא שלנו. לעיניים יש צל חום אופנתי על העפעף עם קליק אייליינר שחור. זהו רעיון איפור פשוט ומאוד מסוגנן שיתאים לכולם. אתה יכול להתאפר ככה בכל מקום מהיום ועד הלילה.

רעיון פשוט לאיפור עיניים

מָקוֹר: @salma_khanbeauty

41. אייליינר סגול תוסס

הבא יש לנו עוד רעיון תוסס שיגרום לך לעיניים חומות לצוץ. במקום האייליינר השחור הקלאסי מראה האיפור הזה כולל קפיצה תוססת. יש גם טאטא של אייליינר לבן על קו הריסים התחתון שיגרום לעיניים שלך להיראות גדולות יותר. זהו מראה מגניב ואופנתי המושלם לימים בהם תרצו ליהנות ולהתבלט. לוח Morphe 35V שימש ליצירת מראה זה ותוכל לצפות במוצרים האחרים המשמשים בעמוד למטה.

אייליינר סגול תוסס

מָקוֹר: @shivangi.11

יש כל כך הרבה דרכים שבהן אתה יכול לנדנד את תיק האיפור שלך כשיש לך עיניים חומות, חבל לתת להזדמנויות האלה להתבזבז. נהיה יצירתיים בעזרת כמה טיפים וטריקים מועילים שלמדת כאן. אנחנו לא יכולים לחכות לראות מה אתה מצליח להמציא!