23 רעיונות לאיפור ליל כל הקדושים יצירתיים וקלים

11. איפור גולגולת מפחיד

לפניכם רעיון גולגולת מפחיד אך פשוט. כל מה שאתה צריך זה צלליות כהות ועיפרון שחור. לאחר ששלטת בקווי הפה ובצורת האף השחורה תוכל להוסיף צבעים או עיצובים אחרים. זוהי תמונה נהדרת שתוכל להשתמש בה כדי לעזור לך ליצור בקלות מראה גולגולת.

איפור גולגולת מפחיד לרעיונות איפור ליל כל הקדושים קלים

מָקוֹר: @fancylashesandlips

12. איפור בובה מצמרר

בובות הן מצמררות שהופכות תחפושת בובה מושלמת להלווין. זה לא רק שהבובות מצמררות מה שהופך אותן לבחירות תחפושות פופולריות, אלא גם כי איפור הבובה פשוט ליצירה. תצטרך רק איפור שכבר יש לך, זה בדיוק איך שאתה מורח את זה שהוא שונה. הדברים העיקריים שתזדקקו להם הם עיניים גדולות למראה ושפתות בובות. יש הרבה הדרכות שיעזרו לך עם אלה. אנחנו אוהבים את רעיון האיפור הקל הזה של ליל כל הקדושים!

איפור בובה מצמרר לרעיונות איפור ליל כל הקדושים קלים

מָקוֹר: @fauxfurandtofu

13. איפור צבאים

איפור צבאים הוא בחירת איפור חמודה עבור ליל כל הקדושים. זה מושלם עבור הבנות שרוצות להתחפש אבל לא רוצות להיות מפחידות או מפחידות. יש כל כך הרבה הדרכות שיעזרו לך לשחזר את המראה. כפי שאתה יכול לראות אתה לא צריך הרבה איפור רק משהו יפה לעיניים שלך עם כתמים לבנים ואף ופה שחור.

איפור צבי חפש ליל כל הקדושים

מָקוֹר: @_בילabella

14. אחות זומבים

זומבים ואחיות הם דמויות ליל כל הקדושים. אז למה לא לשלב בין השניים? זה נותן לך תחפושת מדהימה ומפחידה שקל ליצור. כל מה שתצטרך הוא התלבושת, איפור בהיר לעור שלך, איפור אדום לשפתיים ולעיניים וצלליות עיניים כהות.

אחות זומבים לרעיונות איפור ליל כל הקדושים קלים

מָקוֹר: @misssaydi

15. איפור די קיטי

כמו רעיונות לאיפור החתול? אז אולי תאהב את זה. למראה זה יש אף שחור פשוט וזיפים עם איפור עיניים גלאם. זה מראה קל מאוד לשחזר. זה נהדר אם אתה לא באמת רוצה להתחפש אבל רוצה להצטרף בכיף. כמו כן, רעיון נהדר של הרגע האחרון.

איפור די קיטי לרעיונות איפור ליל כל הקדושים קלים

מָקוֹר: @makeupgeorgie

16. חצי גלאם חצי גולגולת

לפניכם מראה חצי גולגולת ייחודי. אנחנו אוהבים שחציו הוא גולגולת מפחידה וחציו הוא מראה איפור גלאם. עם איפור כזה אתה מקבל את הטוב משני העולמות. אתה נראה יפה ומפחיד. דבר כזה יהיה פשוט לשחזר. אתה יכול לבדוק הדרכות איפור גולגולת באינטרנט.

חצי גלאם חצי גולגולת לרעיונות קלים לאיפור ליל כל הקדושים

מָקוֹר: @glowbygonzo

17. סיוט לפני חג המולד סאלי

הסיוט לפני חג המולד הוא סרט איקוני של ליל כל הקדושים. אחת הדמויות האהובות ביותר היא סאלי. הבחירה הבאה שלנו מראה לך כיצד ליצור בקלות מראה של סאלי לקראת ליל כל הקדושים. הדבר היחיד שאולי תצטרך לתרגל הוא התפרים. יש הרבה הדרכות זמינות לתפרים.

סיוט לפני חג המולד סאלי לרעיונות קלים לאיפור ליל כל הקדושים

מָקוֹר: @muah.caroline

18. איפור ליל כל הקדושים סדוק

הנה עוד חצי וחצי מבט. זה כולל פנים לבנות שיוצרות מראה רוח רפאים מצד אחד ומראה איפור יפה מצד שני. לפנים יש גם מתאר סדוק סביב האיפור הרגיל. משהו כזה הוא יצירתי, ייחודי ופשוט לשחזור. אתה יכול להשתמש בכל צבעי האיפור בשביל זה.

איפור פנים סדוק לרעיונות איפור ליל כל הקדושים קלים

מָקוֹר: @rosangelamccann

19. איפור בתולת ים

הבא ברשימה שלנו הוא מראה איפור בת ים מיסטי. זה משתמש בצבעים בהירים מדהימים עם נצנצים. איפור כזה נראה קשה לשחזר אבל זה לא. אתה יכול לרכוש סטנסיל בתולת ים ליצירת המראה בקנה מידה. אז כל מה שתצטרך לעשות הוא לבחור את הצבעים שלך. השתמש בתמונה זו כהשראה.

איפור בתולת ים לרעיונות איפור ליל כל הקדושים קלים

מָקוֹר: @ _קימברון

20. ניתוחים פלסטיים השתבשו

הבחירה הבאה שלנו היא ייחודית ויצירתית. ניתוח, רופאים ואחיות הם בחירות פופולריות של ליל כל הקדושים והטוויסט הזה עושה את זה שונה. אתה תתבלט מההמון והתלבושת קלה יחסית ליצירה.

רעיון לאיפור ליל כל הקדושים בכירורגיה פלסטית

מָקוֹר: @dr.alexv_

21. אייליינר קורי עכביש

לאחר מכן, יש לנו רעיון איפור חמוד וקל להלווין. זה רק קורי עכביש מצוירים בזווית העיניים שאליהם יעבור קליק אייליינר. זהו איפור עדין ופשוט של ליל כל הקדושים. אתה יכול ללבוש את זה ככה או עם איפור כהה ומצמרר אחר.

איילינר קורי עכביש לרעיונות איפור ליל כל הקדושים קלים

מָקוֹר: @taylordoesart

22. איפור גולגולת פשוט

כמו הרעיונות הפשוטים של הגולגולת? אז אולי תאהב את זה. לאיפור זה יש איפור עיניים כהה ויפה עם פה גולגולת. אתה יכול להשתמש באיפור גלאם שהיית לובש למסיבה ופשוט להוסיף בפה הגולגולת. כך תוכל להיראות יפה ומפחיד בו זמנית. יש הרבה הדרכות לגולגולת הזמינות באינטרנט.

איפור גולגולת פשוט לרעיונות איפור ליל כל הקדושים קלים

מָקוֹר: @tonya_peck

23. איפור ליל כל הקדושים של חתול קל

אחרון ברשימה שלנו זה מראה איפור החתולים היפה הזה. זה פשוט מאוד. יהיה עליך ללבוש את איפור העיניים הרגיל שלך עם אף שחור וזיפים. הוסף כמה אוזניים ואתה יכול ללכת. דבר כזה הוא זול ופשוט. זה יהיה נהדר גם כתלבושת של הרגע האחרון.

איפור ליל כל הקדושים לחתול קל לרעיונות איפור ליל כל הקדושים קל

מָקוֹר: @taylarleebeauty

אנו מקווים שקיבלת השראה מרעיונות האיפור הקלים שלנו להלווין!