25 רעיונות ייחודיים לאיפור ליל כל הקדושים לנסות

11. רעיון איפור קיטי נבל

הבחירה הבאה שלנו כוללת איפור בהשראת חתולים. אמן זה יצר מראה של קיטי נבל. אנחנו אוהבים את הרעיון הזה מכיוון שהוא משלב ליל כל הקדושים, זוהר והוא גם יפה מאוד וזה שילוב ייחודי. תוכל לשחזר מראה דומה באמצעות צבעים דומים או שאתה יכול להיות יצירתי וליצור מראה קיטי משלך בלוח צבעים אחר..

רעיון לאיפור קיטי נבל לרעיונות איפור ליל כל הקדושים הייחודיים לנסות

מָקוֹר: @twistinbangs

12. איפור חצי גולגולת

כמו העיצובים של חצי וחצי? אז אולי תאהב את הרעיון הבא הזה. האיפור הזה הוא חצי שלד וחצי גלאם של ליל כל הקדושים. איפור כזה נותן לך חופש מכיוון שאינך מוגבל לעיצוב גולגולת בלבד. אתה יכול גם להיראות יפה ולזוג למסיבה. יש הרבה הדרכות מקוונות שיעזרו לך ליצור עיצוב שלד ייחודי.

חצי איפור גולגולת לרעיונות ייחודיים לאיפור ליל כל הקדושים שכדאי לנסות

מָקוֹר: @ciaciaxo

13. להעלות 2 איפור בהשראה

אם אתה רוצה ליצור מראה מחריד של ליל כל הקדושים הזה, עליך להסתכל על הבחירה הבאה שלנו. שני אלה קיבלו השראה מהסרט The Conjuring 2 ליצירת תלבושות מפחידות. הם לבושים כנזירת השדים מהסרט. האיפור יכול להיות פשוט לשחזור רק תצטרך צבע פנים לבן ואיפור שחור סביב העיניים ועל השפתיים. סיימו עם עדשות מגע. אתה יכול להכין את התלבושת או לרכוש אותה באינטרנט.

להעלות 2 איפור בהשראת רעיונות ייחודיים לאיפור ליל כל הקדושים

מָקוֹר: @venomtoyaveins

14. איפור נמר

טיילו בצד הפראי של ליל כל הקדושים הזה ותלבשו איפור נמר. איפור חיות כזה הוא בחירת תחפושות מהנה וניתן ללבוש אותו על ידי כל אחד. איפור זה מפורט מאוד ונוצר עם צבעי גוף Mehron Makeup Paradise בשחור, לבן, ורוד בהיר, מנגו וקורל. תוכל לשחזר מראה פשוט יותר רק עם הפסים והתכונות השחורות.

איפור נמר לרעיונות איפור ליל כל הקדושים הייחודיים לנסות

מָקוֹר: @withlove.nadia

15. ריק מריק ומורטי

אם אתם מחפשים איפור ליל כל הקדושים ייחודי ומהנה אז הבחירה הבאה שלנו היא בשבילכם. האיפור הזה לקח השראה ממופע האנימציה ריק ומורטי. האמנית השתמשה בטכניקת אשליה כדי לגרום לכל פניה להיראות כמו קריקטורה. כל מה שתצטרכו הוא צבע פנים בצבעים דומים וכמה כישורי ציור. זה עלול לקחת תרגול אבל זה יהיה שווה את זה.

ריק מריק ומורטי לרעיונות ייחודיים לאיפור ליל כל הקדושים

מָקוֹר: @twistinbangs

16. גולגולת מלכת הסתיו

היו המלכה בכל מסיבת ליל כל הקדושים עם רעיון האיפור הבא שלנו. אמן זה קיבל השראה מהסתיו ליצור שלד עם צבעי סתיו חמים. אנחנו אוהבים את האיפור הזה מכיוון שאתה יכול להיות מפחיד וזוהר כאחד. תוכל לשחזר אותו בדיוק כך או להוסיף תכונות משלך.

גולגולת מלכת הסתיו לרעיונות ייחודיים לאיפור ליל כל הקדושים

מָקוֹר: @jess_blends

17. גולגולת גלאם

כמו משולבת הגלאם והשלד? אז הרעיון הבא הוא בשבילך. זהו רעיון איפור פשוט אך יעיל. כדי ליצור אותו תזדקק לאנסטסיה בוורלי הילס השחור יהלום, כמהין, צלליות שוקולד חם וגליטר שחור ולשפתיים מהרון איפור צבע שחור והצל כמהין של אנסטסיה בוורלי הילס או מוצרים דומים לו..

גולגולת גלאם לרעיונות איפור ליל כל הקדושים הייחודיים לנסות

מָקוֹר: @withlove.nadia

18. רעיונות לאיפור אריאל והפלונטר

רוצה להתחפש עם מישהו אחר ליל כל הקדושים הזה? ואז מה דעתך על יצירת איפור אריאל ופלונדר כמו שני אלה. אריאל והמפלצת הם החברים הכי טובים בסרט בת הים הקטנה. זהו רעיון חמוד שיהווה להיט בכל מסיבה.

רעיונות לאיפור אריאל ושפוף לרעיונות איפור ליל כל הקדושים הייחודיים לנסות

מָקוֹר: @venomtoyaveins

19. איפור משחקי הכס ווקר ווקר

לפניכם רעיון איפור נוסף למעריצי משחקי הכס. זו נוצרה בהשראת ההולכים הלבנים. איפור כזה הוא מודגש ומצהיר אמירות. כולם ישימו לב כשאתה נכנס לחדר. כדי לשחזר את המראה פשוט תזדקק לצבע שחור ולבן ועדשות מגע. תוכל גם ליצור עיני אשליה באמצעות צבע כחול כמו האמן הזה.

משחקי הכס איפור ווקר לבן לרעיונות ייחודיים לאיפור ליל כל הקדושים

מָקוֹר: @withlove.nadia

20. איפור ליל כל הקדושים תוסס וייחודי

מחפשים איפור ליל כל הקדושים צבעוני וייחודי? אז עיצוב השלד הזה יכול להיות בשבילך. במקום השחור -לבן הקלאסי אמן זה הוסיף בפסים תוססים. ברגע שאתה שולט בטכניקת איפור השלד תוכל להוסיף פסים בכל הצבעים האהובים עליך. יש הדרכות שלד מקוונות שיעזרו לך לקבל את המראה.

איפור תוסס של גולגולת לרעיונות ייחודיים לאיפור ליל כל הקדושים

מָקוֹר: @jayblissy

21. איפור בהשראת במבי

לאחר מכן, יש לנו רעיון איפור חמוד בהשראת הצבי במבי. איפור כזה יהווה להיט בכל מסיבה. הוא נוצר עם מקל יסוד של Makeup Forever Ultra HD, צלליות ב- 734, 400, 744, צבע גוף לבן ולעיניים צלליות Makeup Forever ב- 734, 744, עם עיפרון ג’מבו של NYX Cosmetics בחלב. אתה יכול להשתמש באלה או בצבעים כאלה.

איפור בהשראת במבי לרעיונות ייחודיים לאיפור ליל כל הקדושים

מָקוֹר: @withlove.nadia

22. עיצוב גולגולת נצנצים

גולגלות לא ממש נחשבות יפות אולם האיפור הזה עשוי לשנות את דעתך. אמן זה השתמש בשילוב של איפור השלד הקלאסי בתוספת גוונים ורודים ונוצצים. הוורוד והנצנצים מבריקים את האיפור והופכים אותו למושלם למסיבה.

עיצוב גולגולת נצנצים לרעיונות ייחודיים לאיפור ליל כל הקדושים

מָקוֹר: @real.alterface

23. איפור חמוד בהשראת פרנקנשטיין

פרנקנשטיין לא חייב להיות מפחיד וירוק. אתה יכול ליצור משהו כזה כדי להפוך את דמותו של פרנקנשטיין ליפה וחמוד. ישנן מספר דרכים ללבוש את האיפור הזה אתה יכול לעשות משהו דומה או להשתמש בו כהשראה לעיצוב הייחודי שלך.

איפור חמוד בהשראת פרנקנשטיין לרעיונות ייחודיים לאיפור ליל כל הקדושים

מָקוֹר: @venomtoyaveins

24. איפור חצי שלד צבעוני

הוסף צבעי פסטל מרהיבים לעיצוב השלד שלך ליצירת איפור ליל כל הקדושים ייחודי כמו זה. האמן הזה יצר איפור שהוא חמוד וקצת מצמרר אליו. אנחנו אוהבים את הרעיון היצירתי הזה. אתה יכול לקבל חצי עיצוב או עיצוב גולגולת מלאה.

איפור חצי שלד צבעוני לרעיונות איפור ליל כל הקדושים הייחודיים לנסות

מָקוֹר: @withlove.nadia

25. ליצן נצנצים

אחרון ברשימה שלנו הוא איפור הליצן הזה. אנשים רבים יתלבשו כליצנים לקראת ליל כל הקדושים, אך אתה יכול להפוך את שלך לשונה משל כולם. על עיצוב זה, היא הוסיפה תכונות ייחודיות כגון ריסים נוצות. תוכל להוסיף כל אחת מהתכונות שלך כדי ליצור מראה ליצן משלך.

ליצן נצנצים לרעיונות ייחודיים לאיפור ליל כל הקדושים

מָקוֹר: @ciaciaxo

אנו מקווים שקיבלת השראה מרעיונות האיפור הייחודיים שלנו להלווין!