23 רעיונות הציפורניים האחרונים בהשראת חורף

11. פתית שלג, פולקה דוט וציפורני נצנצים

רוצה ציפורניים בהשראת חורף שיאמרו הצהרה? אז הציפורניים האלה יכולות להיות בשבילך. כל ציפורן שונה ובעלת מראה נועז. מסמר אחד הוא על כל נצנוץ אדום, מסמר אחד בעל עיצוב פשוט של פייר אייל, לשני יש נקודות פולק ולציפורן לאחר מכן עיצוב פתיתי שלג שחור. בעזרת תרגול תוכל ליצור אותם מחדש. אתה יכול גם לבחור עיצוב אחד ולצבוע אותו על כל הציפורניים.

ציפורני פולקה דוט פתיתי שלג

מָקוֹר: @just1nail

12. ציפורניים בהשראת חורף

רעיון הציפורן הבא שלנו נראה כאילו ניתן להציג אותו בכרטיס חג המולד. זה כמו סצנת חורף יפה. כל מסמר כולל חלק אחר של הסצנה. שני מסמרים כוללים בתים חמודים, מסמר אחד כולל כנסייה והשני כולל עץ חג המולד. ציפורניים כאלה יהיו מושלמות לעונת חג המולד.

ציפורניים בהשראת חורף

מָקוֹר: @ruthsnailart

13. ציפורניים של האי היפה והנצנצים

כמו תבנית האי היפה? אז הציפורניים האלה יכולות להיות בשבילך. ציפורניים אלה כוללות מסמר אחד בעיצוב פייר אייל בשחור ולבן, שני מסמרים בורדו וציפורן אחת נוצצת כסופה. כל העיצובים הללו יוצרים מניקור מסוגנן אחד. תוכל לשחזר את המראה הזה בצבעים שונים.

עיצוב פייר אייל ונוצץ נצנצים

מָקוֹר: @nailsbysophiaa

14. ציפורני חורף בצבע שחור, נצנצים ופתית שלג

רוצה להוסיף קצת זוהר למראה החורף שלך? אז אתה צריך לבדוק את הציפורניים האלה. לציפורניים עיצוב פתיתי שלג ורוד ושחור מדהים עם מסמר נצנוץ אחד ומסמר שחור אחד. כסף ושחור הם שילוב זוהר ולכן מתאים באופן מושלם לעיצוב פתית השלג.

ציפורני חורף בצבע ורוד ושחור גליטר פתיתי שלג

מָקוֹר: @glittr

15. שלג כחול בהיר וציפורני פתית שלג

במהלך עונת החורף הגוונים הקפואים הופכים להיות חובה. רעיון הציפורן הבא כולל תכלת עם עיצוב פתיתי שלג לבן. השילוב של הלבן והכחול יוצר מראה קפוא ומושלג המושלם לחורף. תצטרך יד יציבה ומברשת ציפורניים דקה לעיצוב זה, אך ניתן ליצור אותה בקלות בבית.

שלג תכלת וציפורני פתית שלג

מָקוֹר: @gabbysnailart

16. עיצוב ציפורניים חמוד של חורף

אהבתם את דפוסי החורף והאי פייר? אז רעיון הציפורן הבא הזה הוא בשבילכם! ציפורניים אלה כוללות שני ציפורניים בדוגמת, ציפורן אחת ורודה בהירה וציפורן לבנה אחת עם פתית שלג. עם מסמרים כאלה אתה יכול לתת ליצירתיות שלך לזרוח. אתה יכול ליצור דפוס כזה עם צורות משלך כדי להפוך אותו לייחודי.

עיצוב ציפורניים חמוד וחמוד

מָקוֹר: @just1nail

17. עיצוב ורוד, פתיתי שלג וציפורן נצנצים

תראה יפה בוורוד בחורף הזה עם עיצוב הציפורניים הבא שלנו. כל הציפורניים נצבעו בוורוד בהיר עם עיצוב פתיתי שלג לבן מעל החלק העליון. הציפורניים הסתיימו עם זילוף נצנצים. ציפורניים כאלו יהיו מושלמות לאירוע מיוחד כגון תאריך לילה.

עיצוב מסמר פתיתי שלג ורוד ולבן

מָקוֹר: @celinedoesnails

18. מסמרים בדוגמת אי בהיר ואדום

כמו סוודרים לחג המולד? אז אתה רעיון הציפורן הבא שלנו בשבילך. ציפורניים אלה כוללות דוגמת אי בהיר אדום ולבן. דפוס זה נראה כאילו הוא ישר מסוודר חג המולד. ציפורניים כאלה חמודות, מהנות וייראו נהדר לעונה החגיגית. אנחנו אוהבים את הציפורניים בהשראת החורף האלה!

מסמרים בדוגמת האי ההוגן באדום ולבן

מָקוֹר: @סיני

19. ציפורני פתיתי שלג חורף

הרעיון הבא משתמש בגווני חורף בהירים כהשראה. לשני מסמרים יש לק נצנצים כסוף ולשניים עיצוב פתיתי שלג. למרות שאיננו יכולים לראות את האגודל אנו חושבים שהנצנצים הכסוף יראו נהדר על ציפורן האגודל. ציפורני פתית השלג כוללות פתיתי שלג לבנים עם הבזקים ססגוניים מתחתיהם. אנחנו אוהבים את מראה החורף הנוצץ הזה.

ציפורני פתיתי שלג חורף

מָקוֹר: @justagirlandhernails

20. ציפורני פתית שלג אומברה

ציפורני אומברה הן אופנתיות במיוחד. ציפורניים אלה משתמשות באומברה כחול לבן ליצירת ציפורני חורף יפות. יכול להיות שיש לך רק את עיצוב האומברה, אבל אתה יכול להגביר אותו על ידי הוספת כמה פתיתי שלג כאלה. פתיתי השלג חמודים מאוד וכוללים אבני חן קטנות. יש הרבה הדרכות לפתיתי שלג באינטרנט שיעזרו לך לקבל את המראה.

ציפורני פתית שלג אומברה

מָקוֹר: @just1nail

21. פתיתי שלג בלינג ומסמרי נצנצים

הוסף קצת בלינג למראה שלך עם ציפורניים בהשראת חורף כמו אלה. הציפורניים כוללות סגול תוסס עם לק מבריק בחלקו העליון ומסמר מבטא עם פתית שלג נוצצת. אתה יכול לשחזר את המראה עם צבעים דומים פשוט נסה להשיג את פתית השלג התלת מימדית. פתיתי שלג כאלה אפשר לרכוש באינטרנט.

פתית שלג בלינג ומסמרי נצנצים

מָקוֹר: @karissabianco

22. ציפורני חורף ורודות למדי

ורוד בהיר הוא צבע שלעולם לא יוצא מהאופנה. הציפורניים הבאות מראות כיצד אתה יכול ללבוש את הצבע האלגנטי בחורף. שתיים מהציפורניים הן הוורוד הרך עם נצנצים מעל הדף ויש שני ציפורניים מבטא. לציפורני המבטא יש פתית שלג ועיצוב עץ. אתה יכול לשחזר משהו כזה עם סטנסיל ויכול להיות גם שעצי חג המולד או פתיתי שלג.

ציפורני חורף ורודות למדי

מָקוֹר: @judyrox

23. ציפורני צי ופתיתי שלג

אחרון ברשימה שלנו הם הציפורניים הצי אלה. חיל הים יהיה בחירת צבעים מדהימה לחורף, כך שתוכל ללבוש כפי שהוא או להוסיף פתיתי שלג כמו אלה. פתיתי שלג מושלמים לחורף. אנחנו אוהבים את שילוב הצי והלבן זה נראה מאוד אופנתי ומסוגנן.

ציפורני פתית שלג של חיל הים

מָקוֹר: @goodmorningnails

אנו מקווים שמצאת כמה רעיונות מהציפורניים בהשראת החורף שלנו.