23 הרעיונות הטובים ביותר לאיפור ליל כל הקדושים

11. איפור בהשראת פרנקנשטיין

עיצוב האיפור הבא שלנו נוצר בהשראת פרנקנשטיין. היא השתמשה בתפרים הירוקים והשחורים הקלאסיים אבל נתנה לזה טוויסט עם האיפור היפה. אנחנו אוהבים את הרעיון הזה כיוון שזהו דמיון חדש לדמות ליל כל הקדושים הפופולרית. דבר כזה יהיה די פשוט לשחזר אליו.

איפור בהשראת פרנקנשטיין לרעיונות האיפור הטובים ביותר של ליל כל הקדושים

מָקוֹר: @jadedeacon

12. איפור ממתקים יצירתיים

מחפשים רעיונות לאיפור ליל כל הקדושים שהם יותר פינוק מאשר טריק? אז רעיון האיפור הבא יכול להיות בשבילך. האמן יצר מראה ממתק מהנה וייחודי. יש לה איפור גלאם בצד אחד וממתק מהנה מצד שני. תוכל ליצור זאת מחדש על ידי שימוש בכל אחד מהממתקים האהובים עליך.

איפור ממתקים יצירתי לרעיונות האיפור הטובים ביותר של ליל כל הקדושים

מָקוֹר: @withlove.nadia

13. איפור ליל כל הקדושים המכשפה

תפרים הם טכניקת איפור מצוינת ללמוד. אתה יכול להשתמש בתפרים למגוון מראה כולל פרנקנשטיין, רוחות רפאים, זומבים ועוד. מאפרת זו השתמשה בתפרים ליצירת מראה של מכשפות ליל כל הקדושים. זהו רעיון איפור נוסף שבו אתה יכול להיראות גלאם ומפחיד.

איפור ליל כל הקדושים למכשפות לרעיונות הטובים ביותר לאיפור ליל כל הקדושים

מָקוֹר: @יקר.פאי

14. איפור צבאים

רעיונות לאיפור צבי ליל כל הקדושים הם בדרך כלל חמודים, אך הבחירה הבאה מראה שאיפור צבאים יכול להיראות מפחיד. היא השתמשה בצבעים בהירים מאוד על עיניה ושפתיה והוסיפה כמה אבני חן נוצצות. המראה הסתיים במגעים בעיניים כהות ובקרניים. אתה יכול להשיג אנשי קשר המכסים את כל העין וכפי שאתה יכול לראות אלה יוצרים איפור מושלם עבור ליל כל הקדושים.

איפור צבאים לרעיונות האיפור הטובים ביותר של ליל כל הקדושים

מָקוֹר: @promisetamang

15. ליצן ליל כל הקדושים

לאחר מכן, יש לנו איפור ליצן שהוא מפחיד וחמוד כאחד. ליצן בעל מראה שלד ומשתמש באיפור כהה. על השפתיים והאף יש נצנצים אדומים מה שהופך את המראה ליפה. יש הרבה הדרכות מקוונות שיעזרו לך ליצור את ליצן השלד.

ליצן ליל כל הקדושים לרעיונות האיפור הטובים ביותר של ליל כל הקדושים

מָקוֹר: @יקר.פאי

16. איפור פנינה יפה

רוצים רעיונות לאיפור ליל כל הקדושים שהם יפים ויצירתיים? אז הבחירה הבאה היא בשבילך. אמן זה יצר איפור גלאם וסיים אותו עם פנינים. היא השתמשה בהרבה פנינים שיוצרות מראה תחפושות ייחודי. אתה יכול ליצור את זה מחדש עם אבני חן או פנינים. אם רצית מראה כהה יותר לקראת ליל כל הקדושים אז השתמש באיפור כהה יותר.

איפור פנינה יפה לרעיונות האיפור הטובים ביותר של ליל כל הקדושים

מָקוֹר: @withlove.nadia

17. איפור כרטיסים מפחיד

הבחירה הבאה שלנו יוצרת איפור מחריד עם כרטיס משחק. איפור כזה הוא מאוד פופולרי לקראת ליל כל הקדושים ולכן הוא יהיה בחירה מצוינת למסיבה. יש הרבה הדרכות מקוונות שיעזרו לך להדביק את הכרטיס ויש הרבה מראה שונה שאתה יכול ליצור.

איפור כרטיסים מפחיד לרעיונות האיפור הטובים ביותר של ליל כל הקדושים

מָקוֹר: @stenss

18. ליצן IT מפחיד

פניוויס חוזר. הליצן המפחיד מהספר IT שוחזר לסרט חדש. הבחירה הבאה מראה כיצד אתה יכול לעצב את המראה האימתני שלו ליל כל הקדושים הזה. איפור כזה ייקח קצת מאמץ אבל זה יהיה להיט בכל מסיבה אז יהיה שווה את זה! אנשי הקשר הם חובה עבור התחפושת.

ליצן מפחיד של רעיונות האיפור הטובים ביותר לקראת ליל כל הקדושים

מָקוֹר: @venomtoyaveins

19. איפור גולגולת הסוכר

גולגלות סוכר הן מראה איפור פופולרי מאוד. אתה יכול להיראות מפחיד לקראת ליל כל הקדושים אבל יפה. הבחירה הבאה שלנו היא דוגמה יפה לאופן יצירת איפור גולגולת סוכר. יש הרבה הדרכות שיעזרו לך בדפוסים המורכבים. אתה יכול להשתמש בכל לוח צבעים אך הקפד לסיים את המראה בעזרת סרט פרחוני.

איפור גולגולת סוכר לרעיונות הטובים ביותר לאיפור ליל כל הקדושים

מָקוֹר: @veeutifulmakeupphotography

20. איפור וונדר וומן

כמו גיבורי על? אז הבחירה הבאה היא בשבילך. אמן זה יצר ספר קומיקס מראה וונדר וומן. כל מה שתצטרכו הוא צבע הפנים או האיפור בצבעים המוצגים ולהעתיק את העיצוב. זה מראה פשוט אבל זה ייראה מדהים במסיבת ליל כל הקדושים.

איפור וונדר וומן לרעיונות האיפור הטובים ביותר של ליל כל הקדושים

מָקוֹר: @withlove.nadia

21. איפור בובה מצמרר

בובות מצמררות ולכן איפור בובות מושלם עבור ליל כל הקדושים. הבחירה הבאה מראה כיצד ניתן ליצור מראה בובה פשוט אך מפחיד. המפתח הוא באמצעות איפור כהה יותר ליצירת תכונות דומות לבובות. השתמש בתמונה זו כהשראה, תוכל לשחזר את המראה הזה באמצעות כל צבעי האיפור שרצית.

איפור בובה מצמרר לרעיונות האיפור הטובים ביותר של ליל כל הקדושים

מָקוֹר: @wink818

22. ליצן גולגולת קריסטל

אהבתם את האיפור של ליצן השלד מקודם הפוסט? אז תאהב את הרעיון הבא הזה. הוא כולל ליצן כהה ואיפור שלד. האמן השתמש בקריסטלים ליצירת שיני שלד. רעיון ייחודי זה יוצר מראה זוהר, מצמרר ויצירתי. אנחנו אוהבים את הרעיון הזה, זה יהיה בחירה מצוינת למסיבות.

ליצן גולגולת קריסטל לרעיונות הטובים ביותר לאיפור ליל כל הקדושים

מָקוֹר: @ויקברוקה

23. איפור אריה פרא

אחרון ברשימה שלנו הוא איפור אריות הבר הזה. איפור כזה נהדר לכל מי שרוצה להצטרף ולהתחפש אבל לא רוצה להיראות מפחיד מדי. כדי ליצור את המראה הזה תזדקקו לצבעי איפור אדמתיים עם שחור ולבן לתכונות. מראה פשוט אך חמוד שכולם יאהבו.

איפור אריה הבר לרעיונות האיפור הטובים ביותר של ליל כל הקדושים

מָקוֹר: @withlove.nadia

אנו מקווים שקיבלת השראה מרעיונות האיפור שלנו ליל כל הקדושים!