63 עיצובים פשוטים אך מושכים את העין

ציפורניים אינן צריכות להיות צבועות בצבעים עזים ואינן צריכות להיות מלאות באבני חן ופרחים כדי להבחין בהן. אתה יכול לקבל עיצובים פשוטים לציפורניים שימשכו את עיניהם של כולם מכיוון שלפעמים פחות הוא יותר. מצאנו 63 עיצובים פשוטים אך מושכים את העין. יש רעיון לציפורניים לכל סגנון ותוכלו לשחזר אותם בעצמכם בבית. תסתכל כדי למצוא את האהוב עליך.

1. ציפורניים קלות עם אבני חן

דרך פשוטה להגביר את כל צבע הציפורן היא באמצעות אבני חן. גבישים קטנים כמו אלה המופיעים יניצוצו ניצוץ עדין ויעניקו למניקור שלכם נופך של זוהר. אתה יכול לבחור כל צבע לק אבל לבחור בגוון בהיר כזה למראה אלגנטי. אבני החן בעלות נמוכה וקלות ליישום.

ציפורניים בהירות עם אבני חן לעיצוב ציפורניים פשוט אך מושך את העין

מָקוֹר: @amur_nails

2. ציפורניים ורודות ונוצצות

לקים נוצצים הם דרך מצוינת לגרום לציפורניים שלך להראות מסוגננות. מסמר מבטא נוצץ יעניק לך מניקור מושך את העין. לציפורניים אלה יש לק ורוד ועיצוב מבטא זהב. שילוב זה חמוד וניתן לשחזר אותו בקלות בבית. כל מה שתצטרכו זה שני לקים דומים. אתה יכול אפילו לבחור שילוב בצבעים אחרים למראה הייחודי שלך.

ציפורניים ורודות ובוהקות לעיצוב ציפורניים פשוט אך מושך את העין

מָקוֹר: @nails_by_emilyz

3. ציפורניים בהירות עם פסים מתכתיים

הרעיון הבא שלנו לעיצוב הציפורניים כולל מסמר מבטא עם רצועות מתכתיות. הרצועות יוצרות מניקור למראה מקצועי ותוכלו ליצור את המראה הזה בבית. כל מה שתצטרכו זה סרט ציפורניים מתכתי, לק וטופ קאוט. אתה מצייר על הלק שלך ונותן לו להתייבש. לאחר מכן חותכים פסים קטנים של קלטת, שמים אותם על הציפורן ברצועות וחותכים את הקצוות. הוסף את המעיל העליון וסיימת! אתה יכול ליצור משהו קליל ואלגנטי כמו זה או משהו תוסס ונועז.

ציפורניים בהירות עם פסים מתכתיים לעיצובי ציפורניים פשוטים אך מושכים את העין

מָקוֹר: @איפור_מניקור_ציפורן

4. ציפורניים מנצנצות

אתה יכול לתת לציפורניים שלך את גורם הוואו על ידי הפיכתן לנצנוץ! לציפורניים אלה יש ניצוץ כסוף עדין ואפשר ליצור משהו כזה בעזרת לק מנצנץ. את הלקים הללו ניתן לרכוש באינטרנט במגוון צבעים. באוסף שלך יכולים להיות לקים שונים ליצירת מראה נוצץ שונה. מסמרים כאלה יתאימו לכל אחד לכל אירוע.

ציפורניים מנצנצות לעיצוב ציפורניים פשוט אך מושך את העין

מָקוֹר: @linh_noheanails_7

5. מניקור צבע רך

כדי ליצור מניקור אלגנטי נסו בקלות להשתמש בצבעי פוליש רכים. מניקור זה השתמש בלק ורוד בהיר ובז ‘ליצירת ציפורניים יפות. עם שני גוונים בלבד אתה יכול פשוט ליצור ציפורניים שיעניקו לכולם קנאה. עיצוב כזה יתאים לכל אורכי הציפורן.

מניקור צבע רך לעיצוב ציפורניים פשוט אך מושך את העין

מָקוֹר: @saya_____ppp

6. נצנצים וכרום

אתה לא צריך להשתמש בצבעים עזים כדי למשוך תשומת לב לציפורניים שלך. אתה יכול ליצור מניקור עירום מסוגנן כמו זה. הוא כולל לק עירום מבריק, לק נצנצים בהיר ולטש כרום. השילוב הזה הוא טרנדי והצהרות. ניתן לשחזר מסמרים כאלה בקלות כל מה שתצטרך הוא שלושה לקים.

נצנצים וכרום לעיצוב ציפורניים פשוט אך מושך את העין

מָקוֹר: @nailsbysiobhangalloway

7. ציפורניים מאטות ונוצצות

ציפורניים מאט הן חובה לשנת 2017. המניקור הבא הזה יצר עיצוב פשוט אך מסוגנן עם לק כחול מאט ונוצץ. מסמרים כאלה ימשכו את תשומת הלב של כולם. כל מה שתצטרכו למני כזה הוא לק מאט וליטוש נצנצים. יכול להיות שיש לך צבע מתחת לנצנצים. בחר כל שילוב צבעים לציפורניים כאלה. אפשרויות העיצוב הן אינסופיות.

ציפורניים מאטות ונוצצות לעיצוב ציפורניים פשוטות אך מושכות את העין

מָקוֹר: @spademanos.fp

8. עיצובים צבעוניים של ציפורני חן

דרך עדינה ופשוטה לג’אז את הציפורניים היא הוספת אבני חן צבעוניות. עיצוב זה השתמש בגביש בצבע שונה על כל מסמר. אבני החן מוסיפות צבע למניקור ניטראלי. אתה יכול להשתמש בכל נצנוצים צבעוניים אבל הקפד להשתמש בלק בצבע בהיר כדי שאבני החן יוכלו לצוץ.

עיצוב פנינים צבעוני לעיצוב ציפורניים פשוט אך מושך את העין

מָקוֹר: @ציפורניים

9. ציפורני גליטר לבנות

לבן הוא צבע רך, אופנתי ואלגנטי. זה אמנם בולט בפני עצמו אבל המניקור הזה הגביר את המשחק על ידי הוספת מסמר מבטא נוצץ לבן. הנוצץ יוצר אמירה אופנתית שעושה מניקור. אתה יכול ליצור את המראה הזה בבית עם לק לבן ולק נצנצים לבן.

10. גלאם נצנצים

אם אתם מחפשים עיצובים של ציפורני גלאם אז הבחירה הבאה יכולה להיות בשבילכם. לציפורניים אלה יש גוון נייטרלי רך על כל הציפורניים שמקבלות אחת. הציפורן השנייה מכוסה בנצנצים זהובים. השימוש בנצנצים על ציפורניים ארוכות יוצר מניקור זוהר. תוכל לשחזר זאת בצבעים דומים, נסה את אורך הציפורן הארוך למראה אופנתי.

Glam Glitter לעיצוב ציפורניים פשוט אך מושך את העין

מָקוֹר: @mznguy3n

“>