41 ציפורני יום הולדת סופר חמודות שאת חייבת לנסות

31. מני אופנתי לחגיגות יום הולדת

לאחר מכן, יש לנו עוד מאני מסוגנן המושלם ליום הולדת. הפעם יש לנו מסמרים ארוכים. לכל הציפורניים עיצוב שונה כולל עצות צרפתיות, אומברה צרפתית ואפילו צבע קסום מרובה טונים. אנחנו אוהבים את הצבע הזה כי הוא נראה כאילו הוא נראה על בת ים או חד קרן. זהו פשוט מני אופנתי ויפה המשקף את האירוע המיוחד.

מני אופנתי לחגיגות יום הולדת

מָקוֹר: @merlin_nails

32. ציפורניים מהממות וגלאם

רעיון הציפורן הבא הוא עוד אחד מהמם וזוהר! ציפורניים אלה כוללות עיצובים שונים כולל אומברה, אבני חן והרבה פאייטים בצורות שונות כגון פרפרים. זהו מני מדהים והוא מושלם לנסיכת יום הולדת! אנחנו באמת אוהבים איך מסמר אחד הוא בצורת סטילטו מכיוון שהוא נותן למני יתרון אופנתי.

ציפורניים מהממות וגלאם

מָקוֹר: @riyathai87

33. נרות וניצוצות

אוהבים ציפורניים חמודות לעוגה? אם כן, בדוק זאת. כאן יש לנו ציפורניים קצרות ורובן מכוסות בנצנוץ ורוד למדי. יש גם מסמר מבטא אחד שהוא לבן עם נרות יום הולדת צבעוניים! זהו מאני מהנה ונועז שיתאים לכולם. אתה יכול לצייר נרות דומים ביד ויש הדרכות מקוונות.

נרות וניצוצות

מָקוֹר: @artisticnailsandmakeup

34. מני אופנתי עם ראשי תיבות וגיל

לאחר מכן, יש לנו עוד אחד מרעיונות הציפורניים האהובים עלינו. זה כל כך אופנתי וכיפי. כל מסמר הוא ורוד בוהק עם אמנות לבנה. האמנות כוללת ראשי תיבות באנגלית ישנה עם המספרים 21 לגיל ויש אפילו להבות וכוכבים. זהו רעיון מדהים לציפורניים ואמנות ציפורן להבה היא חובה כרגע. אתה יכול לשחזר את זה בכל גיל.

טרנדי מאני עם ראשי תיבות וגיל

מָקוֹר: @lucyjanesbeauty

35. ציפורניים עם כוכבים צבעוניים

היה כוכב ביום ההולדת שלך עם עיצוב ציפורניים כמו זה. כאן יש לנו ציפורניים ארוכות עירום. כל אחת מעוטרת גם בכוכבים בהירים וצבעוניים בגוונים שונים כמו ורוד, צהוב, כחול וסגול. זהו מאני מהנה והצהרה. אתה יכול לשחזר את זה בעצמך עם כמה צבעים מרהיבים ושבלונות מסמר כוכבים שניתן לרכוש באינטרנט.

כוכבים צבעוניים

מָקוֹר: @sheadbeauty

36. יום הולדת שמח לך

הרעיון הבא לציפורן הוא עוד אחד עם הודעת יום הולדת שמח. הפעם הציפורניים כחולות וכוללות ציפורניים שונות כגון בלונים, עוגה והודעה ליום הולדת שמח לך. זהו עיצוב ציפורניים מהנה ונועז שאומר לכולם שזה יום ההולדת שלך. אתה יכול לשחזר את זה או להשתמש בכל עיצוב בלון ועוגה.

יום הולדת שמח לך

מָקוֹר: @this_is_my_nails

37. מאני יום הולדת מהנה ואופנתי עם השנה

ישנן דרכים שונות בהן תוכל להוסיף את גילך לציפורני יום ההולדת שלך. אתה יכול לקבל את המספר האמיתי או שתנסה משהו כזה ותקבל את השנה שבה נולדת! כאן יש לנו מסמרים ברורים. יד אחת מציגה אמנות לב ורודה עם אבני חן והיד השנייה מאייתת את 1999. זה מאני מהנה וזה יאפשר לכולם לנחש את גילכם.

מאני יום הולדת מהנה ואופנתי עם השנה

מָקוֹר: @qt3.14 ציפורניים

38. ציפורניים נוצצות עם מספר

לאחר מכן, יש לנו עוד ציפורני יום הולדת עם מספר. הפעם הציפורניים כולן ורודות בהירות עם אומבר נצנצים צבעוניים. יש גם מסמר על מבטא הכולל מספר נוצץ במקום אומברה. זהו עיצוב יפה, נועז ונוצץ אשר מושלם ליום הולדת. אתה יכול לשחזר את המראה הזה עם כל מספר.

ציפורניים נוצצות עם מספר

מָקוֹר: @kt_tk1

39. אמנות ציפורניים בלון חמודה

אוהבים בלונים וצבעים עזים? אם כן, זה מושלם עבורך. כאן יש לנו מסמרים סגולים ומסמר מבטא כסף. כל מסמר מעוטר באמנות שונה כגון בלונים, חבטות ועוד. זה מראה כיפי ויפה. המאני נוצר עם Depend Cosmetic Rachel יצאה מהמטוס, Big Night Out מאת H&M, יום הולדת שמח -02 צלחת הטבעה של MoYo- לונדון והחתמת לקים של מניולוגיה בגוונים Ducky, Prancing Pink and טורקיז.

אמנות ציפורן בלון חמודה

מָקוֹר: @this_is_my_nails

40. ציפורני עוגה ופינוק בתלת מימד

אם אתה אוהב את עוגת יום ההולדת שלך ואת הפינוקים המתוקים כמו סופגניות, אז זה בשבילך! המאני הזה כולל ציפורני ארונות ארוכות וכל אחת בצבע סגול בהיר. לא רק זה, אלא שהציפורניים מעוטרות גם בפרוסות עוגה בתלת מימד, סופגניות ואבני חן. זהו מני מדהים המושלם לחגיגות יום הולדת. אתה יכול למצוא הדרכות רבות באינטרנט לאמנות תלת מימד בדיוק ככה.

ציפורני עוגה ותכשיטים תלת מימדיים

מָקוֹר: @trishricci_doesnails

41. עיצוב ציפורניים נוצץ עם אבני חן

קח את הבלנג ליום ההולדת שלך עם מני כמו זה. למראה זה, כל ציפורן מעוטרת בהמון אבני חן נוצצות בצורות ובגדלים שונים! זהו מראה כה זוהר, מסנוור ואמירה. תוכל למצוא הדרכה לעיצוב מני זה בעמוד של הציפורן על ידי לחיצה על הקישור למטה.

נוצץ. עיצוב נוצץ

מָקוֹר: @nailsbycambria

אנו מקווים שקיבלת השראה מציפורני יום ההולדת האלה!