43 ציפורניים קסומות של חד קרן שמשתלטות על אינסטגרם

אוהבים חד קרן? אז אתה במקום הנכון! מצאנו 43 מציפורני חד הקרן הטובות ביותר. יש כל כך הרבה רעיונות שונים, החל מעיצובי קרן חד קרן יפים ועד מניקור עם צבעים בהשראת היצורים הקסומים. יש משהו שיתאים לכל צורת ואורך הציפורן. תסתכל כדי לראות איך להביא קצת קסם וסגנון לציפורניים שלך.

1. ציפורניים חד -קרן חמודות

רעיון הציפורניים הראשון שעלינו לשתף אתכם הוא עיצוב הציפורניים ‘Born To Be A Unicorn’! לציפורן אחת ורוד מנצנץ, לשנייה יש לבבות וכוכבים, לשנייה יש חד קרן יפה ולציפורן האחרונה יש את המסר שנולד כחד קרן. הציפורניים האלה סופר חמודות ואתה יכול לשחזר את כל הלוק או אולי לנסות רק זוג.

ציפורניים חד -קרן חמודות

מָקוֹר: @kangannynails

2. ציפורני ג’לי בהשראת חד קרן

ציפורני ג’לי היו טרנד גדול השנה. לציפורני הג’לי האלה יש מהפך קסום בהשראת חד קרן. לציפורניים יש שני צבעים לכל אחת ליצירת קשת ויש גם רסיסים מנצנצים, ססגוניים מתחת לצבע. אלה הצהרות מדהימות ומדהימות! אתה יכול גם ליצור משהו כזה גם עם מסמר מבטא קרן חד קרן.

ציפורני ג'לי בהשראת חד קרן

מָקוֹר: @margaritasnailz

3. ורוד & ציפורניים חד קרן שחורות

הרעיון הבא שלנו כולל שילוב של חד קרן ולוכד חלומות. לחלק מהציפורניים לוכדי חלומות צבעוניים, בעוד שלחלקם פנים חד קרן. יש גם כמה ציפורני טפטוף יפות. אנחנו אוהבים את הציפורניים הקסומות והקסומות האלה כי הן יתאימו לכל אחד. השתמש בתמונה זו כהשראה וצור מראה דומה או השתמש בצבעים האהובים עליך.

ציפורני חד קרן ורודות ושחורות

מָקוֹר: @merlin_nails

4. ציפורניים יפות עם קרן חד קרן

אתה יכול ליצור כל כך הרבה מניקור יפה באמצעות מסמר מבטא קרן חד קרן. כאן יש לנו דוגמה סופר חמודה. חלק מהציפורניים בצבע תכלת, חלקן כרום מתכתי סגול בהיר ולבסוף יש לך את קרן חד הקרן המנצנצת. אתה יכול לשחזר את המראה הזה או להשתמש בצבעים ואמנות שונים עם קרן חד קרן לבחירתך.

ציפורניים יפות עם קרן חד קרן

מָקוֹר: @lieve91

5. ציפורני חד קרן גלאם נצנצים

הביאו גליץ, גלאם וקסם לציפורניים שלכם עם הרעיון הבא שלנו. הציפורניים בצבע בהיר אלגנטי עם שני ציפורניים מבטאות. לציפורן מבטא אחת יש נצנצים ופסים לבנים ולציפורן השנייה חד קרן נוצץ. הציפורניים האלה כל כך חמודות ומתאימות לכל אורך וצורה של הציפורן.

ציפורני חד קרן Glam Glitter

מָקוֹר: @beautyzone39

6. ציפורני כרום חד קרן

ניתן להשתמש בכרום ליצירת ציפורני חד קרן מדהימות. אל תסתמכו רק על המילה שלנו, עיינו במניקור הזה! הציפורניים הן כרום בצבע סגול וכחול עם מסמר מבטא כרום לבן בוהק. ישנן גם כמה אבני חן שהוסיפו באמת את המראה המוגמר. צור מחדש עם צבעים ואבני חן דומים או השתמש בצבעים קסומים שונים כדי ליצור עיצוב ייחודי משלך.

ציפורני כרום חד קרן

מָקוֹר: @nailsbykatrins

7. ציפורני חד קרן קשת

צבעי פסטל מושלמים ליצירת ציפורניים בהשראת חד קרן והרעיון הבא שלנו הוא דוגמה יפה. רוב הציפורניים בצבע ורוד בהיר עם שני ציפורניים מבטאות. ציפורני המבטא משתמשים בפסטלים יפים ובנצנצים ליצירת אפקט קשת. צור מחדש משהו כזה או הוסף מסמר מבטא קרן חד קרן. קרן לבנה תתאים למראה הזה בצורה מושלמת.

ציפורני חד קרן קשת

מָקוֹר: @nailz_ann.indigo_

8. עיצוב אמנות הציפורן די חד קרן

לאחר מכן, יש לנו רעיון הכולל אמנות ציפורניים בהשראת רעמת חד קרן. הציפורניים הן בצבע ורוד בהיר עם ציפורן מבטא בוהק כחול פסטל. על אחד הציפורניים, יש לבבות וכוכבים יפים ואילו על השני עיצוב קרן קשת בענן. זהו מניקור סופר חמוד ויפה שיתאים לכולם.

עיצוב ציפורניים די חד קרן

מָקוֹר: @kangannynails

9. ציפורני חד קרן לבנות

מחפשים ציפורניים חמודות ומלאות חיים? אז הרעיון הזה מושלם בשבילך. הציפורניים ורודות וסגולות עם שני ציפורניים מבטאות לבנות. באחד מציפורני המבטא כתוב “אני חד קרן” ואילו השני בעל עיצוב חד קרן די עם כוכבים. צא ליצירת המראה הזה או שנה את הצבעים כך שיתאימו לסגנון שלך.

ציפורניים חד קרן לבנות

מָקוֹר: @cloud_nails

10. ציפורניים שימריות קסומות

אתה לא צריך ללכת על החלק העליון עם הציפורניים החד קרן שלך, אולי לנסות מראה יפה ומנצנץ כמו זה. הציפורניים הקצרות יותר נצבעו בסגול נוצץ בהיר. זהו מראה פשוט אך קסום. צבעי ציפורניים כמו זה יתאימו לכולם וזה ייראה יפה על כל אורך וצורה של ציפורניים.

ציפורניים שימריות קסומות

מָקוֹר: @lettslooks_