71 תסרוקות מגניבות ואופנתיות באורך בינוני

11. שיער מפוצץ שכבות

אנשים רבים אינם יודעים מהי שיער מתפוצץ. סביר להניח שיש לך טיפול זה בכל פעם שאתה מבקר במספרות שלך אך השתמש במינוח אחר כדי לתאר אותו. זוהי טכניקה המשמשת לייבוש שיערך. השלב הראשון יהיה לשטוף את השיער שלך ולאחר מכן תתבצע שיטת ייבוש עם מייבשי שיער ומברשות שיער. סגנון זה בתצלום בפרט כולל גם חיתוך מרובד.

שיער מפוצץ באורך בינוני

מָקוֹר: @andyjamespaints

12. תספורת באורך בינוני עם פוני צד

שיער באורך בינוני הוא סגנון כה תכליתי. זהו סגנון סקסי באורך בינוני עם פוני צד. זה נראה נהדר, זה כיף ואתה יכול לעצב את השיער שלך עם פוני בדרכים רבות. אם אתה רגיל שאין לך שוליים, הדבר ישנה מיד את המראה והסגנון שלך.

תספורת באורך בינוני עם פוני צד

מָקוֹר: @briciaemilyn

13. שורשים כהים + קרמל Balayage סגנון בינוני

הדבר הגדול ביותר עם הדגשת Balayage הוא שאין חוקים. אתה יכול לבקש מהמספרה שלך להוסיף כמה שיותר או כמה קטעים שתרצה. קח את השורשים הכהים האלה עם הדגשים קרמליים של Balayage. נקודות השיא יכולות להתחיל בכל מקום שתחליטו. זה נראה נפלא! אתה לא צריך לדאוג ללכת למספרות לעתים קרובות עם סגנון זה, זה תחזוקה נמוכה מאוד.

גזרת שיער בינונית קרמל אומברה

מָקוֹר: @chrisweberhair

14. תספורת ברונדית מבולגנת בינונית

שמעת את המילה החדשה … bronde. ברונד היא מילה די חדשה שאנשים רבים משתמשים בה כדי לתאר צבע בין בלונדיני לחום. זה היה רק ​​עניין של זמן עד שמישהו המציא מילה חדשה לצבע הזה! בעל גוון חום עם תסרוקת מבולגנת בינונית, נראה סקסי ומתחדש. שיער מבולגן נמצא במגמה כבר כל כך הרבה זמן ואנחנו לא מתלוננים. זה נראה מדהים ואנחנו אוהבים את זה! לך על תסרוקת כמו זו כדי להראות שאתה מכיר את הטרנדים ואוהב שיער מבולגן.

תספורת ברונדה מבולגנת באורך בינוני

מָקוֹר: @brittanybearmakeup

15. אומברה בלונדינית בז ‘ + גלי רך

אם אתה חושב על תספורת באורך בינוני עם צביעת אומברה, חשוב על צבעים מנוגדים. צבעים מנוגדים הם כל העניין בשיער אומברה. המראה הזה נראה מסודר עם גוונים בז ‘ובלונד. הגלים הרכים יוצרים גימור אלגנטי ומתוחכם. בחירת צבע כהה לשורשים וגוון בהיר יותר לקצות שיערך, נראה פנטסטי. מגמות השיער האלה קיימות כבר זמן מה ואנשים רבים עדיין מטלטלים אותו.

אומברה בלונדינית בז 'על שיער באורך בינוני

מָקוֹר: @hairbykas

16. תסרוקת אדומה כהה

תספורת חדשה היא דבר אחד אבל הוספת צבע חדש היא רמה אחרת לגמרי! אם אתה מרגיש מהפך חדש מאוד, לך על שניהם. תספורת מדהימה באורך בינוני עם שינוי צבע, תגרום לך להרגיש אווירה חדשה וסגנון אחר. שינוי השיער גורם לנו להרגיש רעננים ויכולים לתת לאנשים חיזוק הביטחון. בחירה בצבע כהה יותר היא החלטה קשה למדי. אנשים רבים נוטים לשכוח מהגוונים האדומים הכהים. תראו כמה צבע זה יכול להיראות! האם זה גרם לך לחשוב על בחירת הגוון הזה? אנו חושבים שכן!

תסרוקת אדומה כהה באורך בינוני

מָקוֹר: @butterflyloftsalon

17. ישר, ברונדה אמצע סגנון

בעל תסרוקת וצבע טבעיים למראה, יראה את יופייך הטבעי. אם אתם מחפשים שינוי קיצוני ורוצים סגנון תחזוקה נמוך, אז זה עשוי להיות הסגנון בשבילכם. אולי משעמם לך הגוונים הבלונדיניים הבהירים או הכהים יותר. בחירה בגוון חום תוציא אווירה טבעית. אין צורך בתלתלים, שיער חלק לא מוערך בימים אלה.

רעיון גזור באורך בינוני ישר

מָקוֹר: @lo_wheelelhouse

18. רעיון לגזרה בינונית לשיער עבה

גזרות בינוניות מועדפות על כל סוגי השיער. אם יש לך שיער עבה יותר, קיצוץ בינוני יוסיף נפח נוסף לקצות השיער שלך. זה נראה בריא וחי. תהיה לו הקפצה טבעית מכיוון שהשיער שלך יהיה ממש מתחת לכתפיים שלך והעובי יראה.

רעיון בגזרה בינונית לשיער עבה

מָקוֹר: @hairby.ashleypac

19. עיקרי קרמל באלאייג ‘

אם אתה טבעי כהה שיער, אולי תחשוב על גווני קרמל. גווני קרמל יחממו את השורשים הכהים יותר. Balayage הוא מונח טכניקת צבע מצרפת. זהו מונח המשמש לצביעת שיערך ביד חופשית. המספרה או צבע הצבע יחילו את צבע השיער ביד במקום להשתמש בנייר כסף או כובע.

שיער Balayage באורך בינוני

מָקוֹר: @amieemariehairstudio

20. שכבה, גזירה בלונדינית

לעתים קרובות שכבות יכולות להעניק לשיער דק יותר נפח נוסף. זהו סגנון בלונד מרשים להפליא שנראה יפה. אלה הם הדגשים בלונדיניים עם תספורת באורך בינוני. על ידי ערבוב של כמה גוונים בלונדיניים שונים, תוכל לשפר את הצבעים השונים המוצגים בשכבות.

רעיון תספורת בינונית בלונדינית

מָקוֹר: @hairbyedwin