23 תסרוקות לוהטות של מארלי טוויסט לנסות עכשיו

11. פיתולים ארוכים ואומבריים

אם אתה אוהב פיתולים ארוכים של מארלי, הסגנון הבא הזה הוא בשבילך. סגנון זה כולל פיתולי אומברה שחורים וחומים. שילוב הצבעים מהמם. משהו כזה יהיה נהדר לקיץ או לאירועים מיוחדים הקרובים. אתה יכול ליצור מחדש את זה עם כל שילוב צבעים.

טוויסטים ארוכים של אומברה מארלי

מָקוֹר: @abanaturelle

12. פיתולי ג’מבו

דרך מצוינת להפוך את הטוויסטים שלך למגניבים עוד יותר ולסבול היא לקשט אותם בחוט חוט זהב. הדרך הקלה ביותר לעצב פיתולים שמנמנים בגודל זה היא לחמניה חמודה או קוקו גבוה. השאירו פיתול אחד או שניים כדי להפוך את המראה למדהים עוד יותר.

13. פיתולים במרקם

הסיבה שאנו אוהבים את פיתולי מארלי ברורה – השיער בעל מרקם ונראה טבעי מאוד. כמו כן, פיתולים בני כמה שבועות נראים טוב יותר מצמות בנות כמה שבועות מכיוון שהשיער הטבעי שלך משתלב עם פיתולי מארלי כשהוא צומח. אם אתה מעדיף מראה חלק יותר ונקי יותר, פיתולים הם לא בשבילך.

סגנון מרלי טוויסט בעל מרקם

מָקוֹר: @viyletsol

14. טוויסטים בלונדינית דבש עם קצוות מתולתלים

אם אהבת את הפיתולים הבלונדיניים מקודם הפוסט, אז תאהב את הבחירה הבאה. הוא כולל פיתולים ארוכים ומסודרים בצבע הבלונדיני עם קצוות מתולתלים. משהו כזה ייראה יפה במהלך הקיץ. זהו סגנון מהמם שיאיר את כל הלוק שלך לעונה החדשה. שיער בשימוש: 8 חבילות FreeTress Equal Twist Marley Hair 16 ”בצבעים: OT27 (3 חבילות), T27 (2 חבילות), 27 (3 חבילות).

הדבש בלונדינית מארלי מתפתלת עם קצוות מתולתלים

מָקוֹר: @miccheckk12

15. פיתולי אורך המותניים

אם אתה לא רוצה ראש כבד, פיתולי מארלי הם בשבילך. כן, אתה יכול להשתמש עד 8 חבילות שיער כדי ליצור פיתולים שמנמנים, אבל התוצאה הסופית עדיין סופר קלה ומעמיקה. למראה זה הסטייליסטית נזקקה ל -5 וחבילות שיער מארלי. צפה בהדרכה פה.

סגנון הסרוגה של מארלי טוויסט

מָקוֹר: @whatliesbeneaththeweave

16. דרכים לעצב את הטוויסטים שלך

להלן קצת מידע על דרכים שונות לזעזע את פיתולי מארלי שלך העונה! כפי שאתה יכול לראות, צעיף ראש יכול להוסיף אווירה צבעונית לכל הלוק שלך. אתה יכול לנענע אותו עם קוקו גבוה, לחמנייה גבוהה או פשוט להפוך אותו לטורבן. בחר צעיפים צבעוניים ובהירים כדי לגרום לטוויסטים השחורים שלך לצוץ.

4 דרכים קלות לעצב את הטוויסטים שלך

מָקוֹר: @a.dai.sha

17. טוויסטים קטנים של מארלי

פיתולי מארלי הם הרבה יותר מהירים להוציא מאשר צמות קופסאות, ותמיד תוכל לעשות שימוש חוזר בשיער. להלן דוגמה לפיתולים קטנים של מארלי בגוון חום כהה יפה עם קצות קרמל. הם נראים סופר טבעיים וקלים לעיצוב. מדי פעם, ג’אז אותם עם אזיקי שיער. הסטייליסטית השתמשה ב -6 חבילות של שיער צמה ג’מייקני בצבע T27 כדי להשיג מראה זה. אם אתה רוצה ללמוד איך היא עשתה את הסגנון הזה, הנה YouTube הדרכה.

טוויסטים קטנים של מארלי

מָקוֹר: @kirathelight

18. מארלי טוויסט חצי עדפו

אוהב את המראה של חצי למעלה, חצי למטה? אז הבחירה הבאה היא בשבילך! בסגנון זה יש טוויסטים עבים מאוד של מארלי שעטפו אותם בצורה מסוגננת כדי ליצור מראה ייחודי. תסרוקת כזו תדהים ותעניק לכל הבנות קנאה בסגנון. משהו כזה הוא נהדר לכל אירוע, במיוחד לאירועים. תוכל לשחזר זאת גם עם פיתולים קטנים יותר. לך על הגדולים יותר אם אתה רוצה מראה נועז.

מארלי טוויסט חצי עדפו

מָקוֹר: @abanaturelle

19. צ’ונקי מארלי מתפתל קוקו

לא רק הפיתולים של מארלי נראים מגניבים וקלים לתחזוקה, אלא שהם גם עמידים לאורך זמן. פיתולי מארלי יכולים להימשך עד 5-6 שבועות ועדיין נראים רעננים. אם יש לך שיער שצומח במהירות, צפה שיימשך 3-4 שבועות.

20. מארלי הקטנה מסובבת את Updo

מחפשים משהו מיוחד? אז הבחירה הבאה היא בשבילך. תסרוקת זו כוללת טוויסטים קטנים שעוצבו לעדכון מדהים. תסרוקת כזו נהדרת לאירוע מיוחד כמו חתונה. אתה יכול להשתעשע עם זה ולהתנסות כדי ליצור עדכון טוויסט משלך.

מארלי הקטנה מסובבת את Updo

מָקוֹר: @mztarabelle

21. סגנון פשוט ויפה

בחר בשיער מארלי אם אתה לא רוצה שהמארג שלך ייראה כמו אריגה. מרקם השיער ושיטת הפיתול מאפשרים לאריגה להתמזג בצורה מושלמת עם השיער הטבעי שלך, וליצור סגנון הגנה למראה טבעי.

סגנון פשוט של מארלי טוויסט

מָקוֹר: @kudzai_k

22. טוויסטים בינוניים של מארלי

שיער מארלי אינו יקר, משתלב בצורה מושלמת וקל להתקנה. החליטו על גודל המיקומים לפי צפיפות השיער שלכם. אם השיער שלך בצד הדק יותר, אתה יכול להשתמש בקטעים בינוניים או גדולים. אם יש לך שיער צפוף אז בחר קטעים קטנים יותר עבור פיתולים קטנים עד בינוניים.

טוויסטים בינוניים של מארלי

מָקוֹר: @truessenceblog

23. דרכים לסגנון צמות של מארלי טוויסט

כפי שאתה יכול לראות, אפשרויות הסטיילינג הן אינסופיות. אתה יכול לנדנד את הקוקו הגבוה, הקוקו הנמוך, חצי הקוקו, הלחמנייה הגבוהה, הלחמנייה הנמוכה, לחמניות החלל, חצי הלחמנייה, חצי למעלה-חצי למטה, ואפילו תוכל לצמות אותן. הקפד להצמיד או לשמור את התמונה הזו, כך שתוכל לקבל השראה כשאתה צריך קצת עיצוב סטיילינג. אם אתה מעדיף הדרכת וידאו, תוכל למצוא אחת מהן פה.

דרכים לסגנון צמות מארלי טוויסט

מָקוֹר: @thenotoriouskia

אנו מקווים שקיבלת השראה מתסרוקות הטוויסט של מארלי שלנו.