21 תסרוקות יפות שנסחפו בצד לנשף

11. צמת זנב דגים מבולגנת לקוקו צדדי

הסגנון המבולגן הארוך והזורם הזה יגרום לראשים להסתובב.

צמת זנב דג לתסרוקת קוקו צדדית

מָקוֹר: @stephanie_danielle

אנו יודעים כי צמות זנב דגים עשויות להימשך זמן רב לצמות. כשיש לך שיער ארוך, זה די זמן רב וכאשר אתה מתכונן לנשף, הזמן יקר. עם זאת בחשבון, מדוע שלא תהיה לכם צמת זנב הדגים המבולגנת הזו, הזורמת לקוקו. זנב הדג עוצר ממש מתחת לאוזן ואז תוכל לקבל קוקו גלי ארוך. כדי ליצור את צמת זנב הדגים ייקח לא יותר מחמש דקות, לקשור אותה עם רצועה כדי לאבטח אותה במקום ואז לעטוף את שיערך סביב הלהקה כדי להסתיר אותה. ודא שיש לך את הגובה על הראש. אל תאחז בשיערך חזק אחרת תאבד את המעלית.

12. שיער מבולגן ומתולתל עם פרחים

האווירה הבוהו הזו מדבקת!

תסרוקת מתולתלת עם פרחים לנשף

מָקוֹר: @hair_by_zolotaya

תיזהרו חבר’ה, התסרוקת הזאת נראית מדהים. האם אתה חובב בוהו סודי? האם אתה אוהב את מראה שיער החוף? זה מאוד נשי ואולטרה ילדותי. זה מבולגן, יש לו תלתלים ואתה יכול לחבר אותו עם רצועת פרחים חמודה כדי להוסיף את הסגנון שלך.

13. צמה דג זנב דג

בעל שיער עבה יהיה לטובתך כאשר אתה בוחר בצמת זנב דגים.

תסרוקת נשף דג זנב פיש

מָקוֹר: @מפוחדת

הצמה השמנמנה הזו נראית מרהיבה ותוכלו למזג עוד זנב דגים שמגיע מקצה הראש עם הטוויסט הנוסף הזה.

14. שיער גדול ומפותל בצד

שיער מעוות כל כך קל לביצוע.

שיער מתולתל גדול לצד עם פרחים

מָקוֹר: @hair_by_zolotaya

שיער מעוות גדול זה נסחף בצד ונראה טוב כמו צמה. למען האמת, בנות רבות רוצות תסרוקת פשוטה אך יעילה לנשף, כיוון שרבות נוטות לעשות את השיער שלהן. אם אתה יכול לחסוך זמן על השיער שלך, יש לך יותר זמן להתאפר! כולם יכולים לסובב את השיער, אבל לא כולם יכולים לצמות. הסגנון המדהים הזה יכול להתחרות בכל הצמות שיש בחוץ, אז קח אותו ותתחיל להתפתל.

15. צמה מבולגנת ומושכת

לצמת משיכה מבולגנת יש סגנון משלה.

שיער קלוע למשוך לנשף

מָקוֹר: @hair_by_zolotaya

זה נראה כל כך מפורט ומורכב אבל זה פשוט כמו קוקו! לקשור את שיערך בקוקו לטאטא בצד; הוסף סרט שיער כמה סנטימטרים למטה. לאחר מכן צור חור בקטע 2 אינץ ‘והגיע דרך הפער, מושך בשיער שלך מלמטה. המשך לבצע אותו תהליך עד שתגיע לסוף. נסה את זה היום ותראה בעצמך.

16. קוקו צד פשוט

האם אתה לא מרגיש את הצמות?

תסרוקת קוקו פשוטה לצד

מָקוֹר: @hbsrevolution

אולי אתה רוצה שהשמלה שלך תהיה מוקד הערב. אם כן, תסרוקת פשוטה ויוצאת דופן זו תתאים לצרכיך. שמור על הקפצה בשיערך וקשור לקוקו. כרוך בכמה גדילים וסיימת! כמה זה היה מהיר וקל? עכשיו אתה יכול לחשוב להיכנס לכניסה שלך!

17. צמה הולנדית מבולגנת לצמת זנב דג הדוקה

צמה הולנדית מבולגנת, שנופלת בזנב דגים-פשוטה אך מפילה את הלסת.

צמת זנב דג צד הדוק לנשף

מָקוֹר: @מפוחדת

צמות הדגים והצמות ההולנדיות נראות אופנתיות במיוחד אם הן מעורבות יחד. זה נהדר מכיוון שהוא מבולגן אז אל תדאג לכמה גדילים שיפלו. זנב הדגים נשמר די חזק ולכן אין צורך למשוך בקצוות, מה שיחסוך לכם זמן. לאחר שסיימת את זנב הדגים שלך, השאר אותו כפי שהוא. הוסף פרח או תסרוקת עלים להשלמת שתי הצמות.

18. גדול & שיער סוחף צד

זה הנשף שלך אז למה שלא תלך בגדול?

תסרוקת צמת צד ענקית

מָקוֹר: @hair_by_zolotaya

שיער גדול בולט וגורם לך להרגיש מיידית כמו נסיכה. בעל שיער נפח נראה נהדר ומשחרר את הדיווה הפנימית שלך! השיער הנסחף הזה על הצד ייראה מדהים עם כל סגנון לבוש.

19. סרט קלוע

מי צריך אביזרי שיער?

תסרוקת סרט זנב דג קלוע

מָקוֹר: @hair_by_zolotaya

כשאתה מתנדנד עם תסרוקת קלועה שחולפת על הראש שלך, זה נראה כמו סרט שיער אז אין צורך להוסיף שום דבר. השיער שלך מדבר בעד עצמו. זה יאהב על אנשים רבים.

20. תסרוקת קלועה חמודה

צמות צרפתיות וצמת זנב דגים נראות כל כך חמודות.

תסרוקת נשף קלוע לשיער ארוך

מָקוֹר: @hair_by_zolotaya

התחל בקליעת השיער שלך הצידה. לאחר שתסיים עם הצמות הקטנות יותר, תוכל להתחיל בצמת זנב הדגים הארוכה והיפה שלך. הצמות הקטנות יתמזגו לתוך זנב הדגים הארוך שלך שנראה שמימי. וודא שיש לך כמה סטנדים רופפים שתלויים כלפי מטה אשר יסגרו את פניך ויראו סופר ילדותיים. אל תשכח לסלסל ​​את החוטים הקדמיים כדי לסיים את המראה.

21. צמה הולנדית גדולה לצמת זנב דגים

תסתכל על תמהיל הצמות הבלתי יאומן הזה.

צמת זנב דגים שטופה בצד רופף

מָקוֹר: @habitsalon

צמה הולנדית גדולה נופלת בצורה חלקה לצמת זנב דגים שטופת צד. ייתכן שתצטרך לבקש מחבר שיעזור לך עם הצמת הגב, מכיוון שלא תוכל לראות מה קורה. שוב, ניתן ליצור סגנון זה בצורה מסודרת או מבולגנת. זה יהיה תלוי באווירה שאליה אתה הולך. אם יש לך שמלה פשוטה ושיקית, אולי תרצה להסתבך עם השיער שלך. התמונה היא מראה מסודר עם כמה קווצות שמעצבות את הפנים. אם אתה חדש בזנב הדגים או בצמה הולנדית, או אפילו בשניהם, כדאי שתתאמן על תסרוקת זו מכיוון שהיא יכולה להיות די מסובכת. תרגול עושה מושלם וזה בהחלט יהיה שווה את זה.