31 איפור חתונה יפה מחפש כלות

11. עיניים נוצצות ורודות + שפתיים ורודות

נצנצים יכולים להיות החברים הטובים ביותר של ילדה, במיוחד ביום חתונתה.

מבט איפור חתונה לחתונה בעיניים ורודות

מָקוֹר: @auroramakeup

נצנצים על העיניים, כמו גם על השפתיים שלך, בהחלט יבלטו. מראה האיפור הוא רך ונערה. כפי שאתה יכול לראות, אינך צריך להשתמש בצבעים עזים כדי לנצנץ.

12. קפל חיתוך חום מעושן

הוסף מבט דרמטי על ידי אייליינר מכונף ומראה קמטים חתוך.

מראה חיתוך עיניים לחתוך סמוקי חום

מָקוֹר: @makenziewilder

זהו מראה כבד יותר בהשוואה לאיפור הכלות הסטנדרטי שלך, אך הוא מה שאתה מרגיש בנוח ומיוחד איתו במהלך היום. כל כלה שונה אז אל תדאג אם זה כבד מדי, זה היום שלך ואתה קובע חוקים משלך. קפל החיתוך הזה נראה מושלם בצבע חום.

13. קו ריס תחתון נצנצים

במקום שיהיה נצנוץ על העפעפיים, נסה להוסיף אותו לקו הריסים התחתון שלך.

מראה איפור עיניים לחתונה כסוף נצנצים

מָקוֹר: @makeupbyan

זה ירחיב את העיניים ויגרום לפנים שלך להיראות מלאות חיים. לך פשוט על העפעפיים שלך כך שהמיקוד הוא כולו על הריסים התחתונים.

14. לוק מושלם לכלות עם עיניים כחולות

האם יש לך עיניים כחולות?

איפור לחתונה חפש כלות עם עיניים כחולות

מָקוֹר: @jadeywadey180

כולנו רוצים להשוויץ בעינינו היפות ומראה האיפור הזה אידיאלי לכלות לעתיד עם עיניים כחולות. צבעים רכים וניטרליים עם צבע שפתיים עירום נראים מלאכים. השתמש באייליינר לבן לציפוי קו המים הפנימי, שיאיר את עיניך ויגרום להן להיראות גדולות יותר. זה נצחי ואלגנטי. בעוד כמה שנים, אתה תסתכל אחורה על תמונות החתונה שלך ותשמח שהחלטת על האיפור הזה.

15. שפתיים אדומות

לאחרונה, כלות נוספות בוחרות בשפתיים אדומות סקסיות.

מראה איפור חתונה של שפתיים אדומות

מָקוֹר: @rfadai

זה יכול להיות קשה למצוא שפתון אדום מושלם בזמנים הטובים ביותר, שלא לדבר על החתונה שלנו. אתה צריך להיות בטוח שזה יישאר כל היום, אבל יש כל כך הרבה מותגים שונים, אז אל תדאג. להיות מעריץ של שפתיים אדומות יכול להועיל לחתונה שלך בדרכים רבות. זה יכול להתחבר לנושא שלך וזה יכול להיות מראה בהשראת וינטג ‘. מריחת שפתון אדום יכולה לפעמים להיות מסובכת, לכן התאמן לפני היום הגדול שלך. כדי להבטיח ששפתייך האדומות יחזיקו מעמד כל היום, הקפד למרוח שכבה דקה של פריימר או יסוד על השפתיים לפני שאתה מורח את השפתון שלך ושותה מקשית במהלך היום. לפני שאתה הולך במעבר, בדוק את השיניים שלך כדי לוודא שאין עליהן שפתון! שמור על העפעפיים פשוטים וללא נצנצים. הדגש חייב להישמר על השפתיים האדומות שלך. השתמש באוניית שפתיים אדומה על מנת לגרום לשפתייך להיראות גדולות ומלאות יותר.

16. עיניים נוצצות עם ריסים ארוכים, נפחים

הכל קשור לעיניים.

איפור עיניים לחתונה נוצץ חפש כלות

מָקוֹר: @c_flower

כאשר בעלך לעתיד יסתכל בעיניך, הוא יחשוב שהוא האיש הכי בר מזל בחיים. גרמו לו לבהות בעיניכם הנהדרות על ידי ריסים נוצצים ובעלי נפח. אם אינך מרגיש בנוח עם ריסים מלאכותיים, אולי תוכל לחשוב על הארכת ריסים מספר ימים לפני כן.

17. איפור חפש עיניים חומות

עיניים חומות נראות מדהים עם צללית נצנצים חומה.

איפור לחתונה חפש עיניים חומות

מָקוֹר: @sabellamakeup

הקפד להשתמש בצללית חומה מתחת לעיניך ומעט כתם להוספת אפקט.

18. עיניים נוצצות ורומנטיות

לבישת נצנצים לפסטיבלים ולאירועים אחרים יכולה להיות פשוטה.

איפור חתונה רומנטי חפש כלות

מָקוֹר: @makeupbygisset

לבישת נצנצים לחתונה שלך יכולה להיות סיפור אחר. אתה צריך לחשוב על הצבע, המרקם, האם זה ילווה את השמלה שלך, נושא החתונה שלך ואפילו את צבע השפתיים שלך. המראה הנוצץ והרומנטי הזה ילווה כל שמלה וכל שעליכם לחשוב עליו הוא צבע השפתיים שלכם. לכי עם ליפ גלוס עירום או שפתון מאט עירום.

19. איפור לחתונה חפש ברונטיות

לבישת גוונים המתאימים לשיערנו, חיונית לסגנון שלנו.

איפור לחתונות חפש ברונטיות

מָקוֹר: @makeupby_ev21

אנחנו אוהבים את הסגנון הזה לברונטיות. צללית נוצצת בגוון זה משלימה שיער כהה. עיניים כהות ושיער כהה משתלבות כל כך טוב עם צללית נוצצת.

20. סמוקי גלאם

כשזה מגיע ליום החתונה שלך, כל מה שאתה רוצה הולך.

לוק איפור עיניים לחתונה סמוקי

מָקוֹר: @jessiiistephiii

אם אתה רוצה עיניים מעושנות ביום שלך, יהיו לך עיניים מעושנות. להתחתן הוא צעד גדול ואתה צריך להרגיש את עצמך ונוח כל היום. תסתכל על מבט העיניים המדהים והזוהר הזה. הפנים שלך ייראו מושלמות ומתוחכמות כל היום. אם תחליט לעשות איפור בעצמך כמו שקייט מידלטון עשתה ביום שלה, וודא שאתה מתאמן כמה שיותר לפני היום הגדול שלך. ככל שתתרגלו יותר עיניים מעושנות, כך תרגישו בנוח בבוקר החתונה שלכם. כולנו יודעים מה קורה כשהאיפור שלנו לא הולך לפי התוכנית בלילה, תחשבו איך תרגישו אם זה קרה? אתה צריך לגהץ את כל הקמטים שיש לך לפני כן, כך שאם תתקל בבעיות איפור, תדע מה לעשות והישאר רגוע.