21 תספורות חמודות של האונה לקיץ הזה

האם אתה חושב לשנות את השיער שלך בזמן הקיץ? יש כל כך הרבה סגנונות שאפשר לבחור מהם, אין פלא שכולם צריכים קצת השראה לשיער. אנשים רבים נוטים לחכות עד שהם רואים תסרוקת שהם אוהבים לפני שהם מזמינים את תור השיער שלהם. אנו חושבים שתסרוקת השנה, (או שאגיד שנים) היא תסרוקת מהממת לבחירה. זה נקרא בשם lob. כלומר במילים אחרות, הוא בוב ארוך. אתה יכול לעצב את האונה איך שאתה אוהב. גלי, תלתלים, ישר, למעלה, חצי למעלה חצי למטה, מלוטש או מבולגן. רק בגלל שיש לך בוב ארוך, זה לא עוצר את כל אפשרויות הסטיילינג שאתה יכול לקבל. עדיין יש לך ביטחון לקשור את השיער לאחור.

הבאנו לכם 21 תספורות לוב תרופה שתחשבו עליהן.

1. בוב ארוך זוויתי עם שכבות

האונה הזוויתית היא מוזרה, חמודה ומהנה. הוספת שכבות לאונה תגרום לשיער שלך להרגיש סמיך יותר ויהיה לו יותר נפח. הסגנון הזוויתי פופולרי בקרב ידוענים רבים והוא מועדף בכל רחבי העולם.

בוב ארוך זוויתי עם שכבות

מָקוֹר: @erikrharris

2. לוב ברונט + מסגרות פנים עם מסגרת פנים Balayage

אתה לא צריך להיות בלונדיני, ראש אדום או ורדרד כדי להסתפר. אם יש לך שיער ברונטית, האונה נראית טוב כמו שיער בצבע שונה. ערבוב balayage עם האונה נראה מדהים. לאחר הדגשת מסגרות פנים תדגיש את הפנים שלך.

בוב ארוך ברונטית עם דגשי שוקולד באלאייג '

מָקוֹר: pinterest.com

3. בוב בלונדיני ארוך ומבולגן

אנחנו אוהבים את טרנד השיער המבולגן! שיער מבולגן עדיין במגמה ולכן המראה הישר מהמיטה הוא חובה, במיוחד כשאנחנו יכולים להתחמק מזה! כל בחורה אוהבת שיער מבולגן, נכון? בעל שיער מבולגן פירושו שאתה לא צריך לדאוג לגביו כל דקה ביום, פשוט תעזוב אותו.

תסרוקת בלונדינית ארוכה בלונדינית מבולגנת

מָקוֹר: @hairbysabrie

4. תספורת בוב ארוכה וישרה

זה צורח אלגנטי וסגנון. בוב ארוך וזוויתי יראה את העצבנות והסגנון שלך. יש לך את הנוחות של הגדילים הארוכים יותר מלפנים עם גב קצת יותר קצר.

תסרוקת בוב ארוכה וישרה

מָקוֹר: @clencuts

5. תספורת אונה לשיער סמיך + דגשים בלונדיני Balayage

אם אתה רוצה תסרוקת סקסית, טבעית למראה, זה אולי זה בשבילך. תסרוקת אונה היא כיף ואפשר לעצב אותה בכל כך הרבה דרכים. שיער סמיך נראה נהדר בסגנון בוב ארוך והוספת הדגשים הבלונדיניים הבלונדיניים היא הדובדבן שבקצפת. הדגשים של balayage נראים טבעיים ומוסיפים נופך נוסף של סגנון.

תסרוקת בוב בלונדינית של דבש בלונדינית לעבה

מָקוֹר: @theresebybangs

6. ברונטית, ישר אונה

אונה חלקה וישרה נראית אלגנטית ומתוחכמת. סגנון זה מושלם לכל אירוע. זה יכול להיות זוהר וגם נהדר כסגנון סיבתי.

תספורת בוב ארוכה ישר ברונטית

מָקוֹר: @camilacoelho

7. תסרוקת בלוב Ombre Lob

מישהו אמר אומברה? אל תשלול את סגנון האומברה. אומברה עדיין הולך חזק חבר’ה! האוברה האונרה והבלונדינית נראות מושלמות יחד. עם כל המגמות החדשות שמתרחשות, נראה שאנשים שוכחים את האומברה אבל אנחנו כאן כדי להזכיר לך.

תסרוקת בלונד גלי Ombre ארוך בוב

מָקוֹר: @mlchairstylist

8. גולשים קצוצים, שכבתיים + קרמל באלאייג ‘

התספורת והסגנון הזה מיועדים לאופנתיות. יש כל כך הרבה טרנדים שמתרחשים כרגע, זה לא ייאמן להיות כזה מגניב! לכו ברחוב בבעלותכם עם ילדה בסגנון זה! יש לך את האונה הפרועה והשכבה עם הדגשים בקרמל קרמל, מה עוד אתה יכול לבקש?!

תספורת בוב ארוכה מרובדת עם נקודות עיקריות בקרמל

מָקוֹר: @kenpavessalon

9. חתך באונה עם פוני

בא לך לקבל פוני עם האונה שלך? היינו ממליצים עליו! בחירה באונה קלאסית ובעלת פוני, נראית נצחית ומסוגננת. אם זו הפעם הראשונה שאת סובלת מפוני ואתה עצבני, נסה לקבל פוני ארוך יותר למקרה שתרצה לקשור את שיערך לאחור. אתה יכול לקבל את הטוב משני העולמות עם תסרוקת זו. המפץ יראה את עיניך ותמיד תוכל לעצב אותו בכל כך הרבה דרכים. אם בא לך להסיר את הפוני מהפנים, נסה לקצץ אותו בעזרת סיכות בובי. אם אתה מעצב את השיער שלך כל יום או משהו אחר, לא תשתעמם מהתסרוקת שלך.

תספורת בוב ארוכה עם פוני

מָקוֹר: @cabelocurto

10. לוב מתולתל ומרקם עם דגשים של Balayage

הוספת תלתלים תגביר את המנעולים שלך. אם השיער שלך מרגיש רפוי וחסר חיים, נסה לסלסול אותו. אונה מתולתלת ומרקמת נראית מהממת וכל כך ילדותית. הדגשות Balayage יוסיפו את המגע המיוחד שאף טכניקת הדגשה אחרת לא תוכל לבצע.

תסרוקת בוב ארוכה עם מרקם מתולתל עם דגשים של Balayage

מָקוֹר: @rickymoica