41 דרכים יוקרתיות ללבוש מסמרים ארוכים

31. ציפורניים קיציות

לאחר מכן, יש לנו עוד רעיון קיצי לציפורניים. הציפורניים עירומות עם אומברה צהובה פסטלית. מסמר אחד בכל יד כולל גם אמנות ציפורניים שחורה ואלגנטית. על ידי שימוש בגוון פסטל רך ואמנות ציפורניים יפה, אתה משיג ציפורניים יוקרתיות וצבעוניות. אתה יכול לקנות שבלונות עם כל מיני דוגמאות ודומות לזה, כך שתוכל ליצור כל כך הרבה מראה שונה. ציפורניים כמו יהיו נהדרות לחופשה טרופית.

ציפורניים קצרות

מָקוֹר: @nailsbyandreaes

32. מסמרות שיש ארונות

אם אתה אוהב אמנות ציפורניים משיש, אז אתה צריך לראות את הרעיון הבא. כאן יש לנו מסמרים מדהימים עם שלושה עיצובים שונים. מסמר אחד שחור מאט, אחד נוצץ ובשאר יש אמנות שיש לבנה וכחולה מהממת. זה רעיון כל כך אופנתי. אתה יכול לשחזר את כל הלוק או לנסות רק את השיש והשחור המט.

מסמרים משיש ארוכים

מָקוֹר: @clawedbyasia

33. ציפורניים ורודות בהירות עם ניצוץ סגול

לאחר מכן, יש לנו מבט נוצץ נוסף. חלק מהציפורניים ורודות והשאר בהירות עם אומברה סגולה נוצצת. זהו רעיון בהיר, יפה וקלאסי. אתה יכול לשחזר את המראה הסגול הזה או לבחור בצבע נצנצים לבחירתך. כדי להפוך אותו לעדין יותר, יכול להיות שיש לך רק מסמר נצנוץ אחד.

ציפורניים בצבע ורוד בהיר עם ניצוץ סגול

מָקוֹר: @merlin_nails

34. מסמרים אלגרים קצרים ואלגנטיים

אולי כל אמנות הציפורן הבהירה היא לא בשבילך. אם כן, מדוע שלא תנסו מניקור אופנתי, קלאסי ופשוט כמו זה? כאן יש לנו מסמרים ארוכים קצרים שהם גוון עירום בהיר ואלגנטי. מסמרים כאלה קלים ללבישה, יתאימו לכולם וניתן לענוד אותם לכל אירוע. עם מסמרים כאלה, תמיד תיראה מסוגנן ללא מאמץ.

מסמרים קצרים לארונית עירום עם אבני חן

מָקוֹר: @_allured

35. ציפורניים קצרות עם ציפורניים אופנתיות

הרעיון הבא הוא לנשים האופנתיות שאוהבות ללבוש אומנות ציפורניים נועזת. ציפורניים אלה הן עירום כהה עם נצנצים כסופים ואבני חן. יש גם מסמר מבטא חום כהה. אנחנו אוהבים את אמנות הציפורן היצירתית והייחודית הזו. אתה יכול לשחזר את עיצוב הציפורן הזה בכל שילוב צבעים. אנו חושבים שעיצוב זה מושלם לחורף וחגים.

ציפורני ארונות עירום וכסף נצנצים

מָקוֹר: @ניילוקוקטייל

36. ציפורניים ורודות ומנצנצות

הרעיון הבא הזה הוא יפה, זוהר וחמוד. לרוב הציפורניים עיצוב אומבר ורוד ושניים נוצצים. אחת הציפורניים מכוסה בנצנצים ולציפורן המבטא השנייה יש קצה נוצץ. שילוב הצבעים יפה וזהו עוד מניקור שיהיה מושלם לאירוע מיוחד. שוב, אתה יכול לשחזר את כל הלוק או רק את אחד מעיצוב הציפורניים.

מסמרים ארוכים וורודים ומנצנצים

מָקוֹר: @merlin_nails

37. רעיון ייחודי לציפורניים

אוהבים את הציפורן הייחודית יותר? אם כן, הרעיון הזה יכול להיות מושלם עבורך. לשלוש הציפורניים יש ציפורן כחולה מתכתית ושני הציפורניים הנוספות עירומות עם קצוות כחולים. זהו רעיון נוסף שיהיה מושלם לאביב ולקיץ. אנחנו אוהבים את הצבעים, זהו אחד המראות האהובים עלינו.

רעיון ציפורניים וייחודי

מָקוֹר: @merlin_nails

38. גלאם ציפורניים אומבר צרפתיות

לאחר מכן, יש לנו עוד מראה קלאסי וזוהר. המניקור כולל שלושה עיצובים שונים. שתיים מהציפורניים כוללות אומברה צרפתית, האחת נצנצת זהב והשנייה השנייה שחורה. שילוב הצבעים הזה מהמם וזה באמת אומר אמירה. מניקור כזה ייראה מדהים כל השנה אבל הוא יהיה מושלם לעונת החגים מכיוון שהזהב ואבני החן הופכים אותו לחגיגי למדי..

מסמרות ארונות קצרות צרפתיות של אומברה

מָקוֹר: 60

39. עיצוב ציפורניים מאט שחור

מאט הוא אחד ממראה הציפורניים הפופולריות ביותר. זו לא הפתעה כאשר נוצרים מניקור כזה! כאן יש לנו מסמרים ארוניים קצרים ורובם צבועים במאט שחור. יש גם מסמר מבטא אחד בכל יד והם כוללים אמנות ציפורניים לב יפה. זהו מראה אופנתי וקל ללבוש שיתאים לכולם. אומנות הציפורניים של הלב תהיה מושלמת לאירועים רומנטיים כגון חג האהבה.

ציפורניים מאט שחורות עם ציפורניים לב חמודות

מָקוֹר: @nails.by.catrina

40. עיצוב ציפורניים אלגנטי

רעיון הציפורן הבא כולל מראה אלגנטי נוסף. זהו מניקור נוסף שנראה מסוגנן ללא מאמץ בגלל עיצוב האומברה הצרפתי. אתה יכול ללבוש ציפורניים כאלה לכל אירוע מהעבודה לחתונה. אם אתה רוצה לגזז את הציפורניים, תוכל להוסיף עוד אבני חן.

עיצוב ציפורניים אלגנטי לציפורניים ארוכות

מָקוֹר: 60

41. רעיון לציפורן ורוד נוצץ

אוהבים ציפורניים נוצצות? אם כן, אתה צריך לראות את המניקור הזה. כל הציפורניים הקצרות בצורת ארונית צבועות בוורוד נוצץ. הוורוד כל כך יפה וחמוד ואנחנו אוהבים את הניצוץ כי הוא נותן לציפורניים מראה נוצץ. ציפורניים כאלו יהיו מושלמות למסיבה או רק לימים שבהם אתה רוצה להיראות ולהרגיש זוהר.

מסמרות ארונות קצרות של Ombre Glitter

מָקוֹר: @nailsbyeffi

אנו מקווים שמצאתם ציפורני ארון קצרות לנסות!