43 רעיונות לצבע שיער שחור כחול יפה להעתקה בהקדם האפשרי

שחור כחול הוא צבע שיער סופר מסוגנן. זהו צבע יוצא דופן שנראה שחור אבל יש לו גוון כחול, במיוחד כאשר הוא נמצא באורות שונים. סלבריטאים כמו ריהאנה וקייטי פרי טלטלו גם שחור כחול. אנו חושבים שתאהב את הצבע הזה, אם עדיין לא! אז ריכזנו 43 מתוך הרעיונות היפים ביותר לצבע שיער שחור כחול. תוכלו למצוא תסרוקות כהות, תערובות צבעוניות מסוגננות ועוד. תסתכל, לא תוכל להחליט איזה מהם לנסות קודם!

1. בוב שיער כחול שחור

ראשית, יש לנו את התספורת הכחולה והשחורה האופנתית הזו. הצבע הכחול המשמש כאן כהה מאוד ובעל גוון נייבי. זה רעיון צבע מדהים שיתאים לכולם. אתה יכול לנסות צבע כזה בתסרוקת דומה אבל השחור הכחול הזה יתאים לכל אורכי השיער והסגנונות.

בוב שיער שחור כחול

מָקוֹר: @girrlscout

2. שיער כחול שחור אומברה

מחפשים תסרוקת גלאם? אז זה בשבילך. הסגנון השחור הכחול הזה מבריק ומדהים כל כך. הצבע תואר כקטיפה שחורה כחולה ותוכל לבדוק את המוצרים המשמשים בעמוד המוצג להלן. אתה יכול ללכת על מראה אומברה כזה עם שחור בחלקו העליון ואז כחול בתחתית, או פשוט לקבל את כל השיער בגוון אחד.

שיער כחול שחור אומברה

מָקוֹר: @sydniiee

3. בוב כחול שחור ארוך

רוצה לשנות את השיער שלך לגמרי? לאחר מכן בחר תסרוקת כמו זו. כאן יש לנו בוב שחור כחול ארוך. האונה כל כך חמודה ומסוגננת ותתאים לכולם. גזרה זו היא בחירה מצוינת לשנת 2019. הצבע השחור הכחול הנועז נוצר עם סגול רויאל, כחול רטרו ושחור. תוכל לראות את המוצרים המשמשים בעמוד למטה.

כחול שחור בוב ארוך

מָקוֹר: @makeupbyfrances

4. שיער שחור עם דגשים כחולים

רעיון השיער הבא הוא אחד המראות השחורים והכחולים הנועזים יותר שלנו. התסרוקת כוללת גם בוב אופנתי עם גוונים אפורים, גוונים שחורים כחולים בהירים וכחולים. זוהי תסרוקת המשלבת צבעים רבים ליצירת מראה אחד אופנתי וייחודי. אתה יכול ליצור את זה מחדש או להוסיף עוד שחור כחול. שילוב צבעים כזה יעבוד גם על שיער ארוך.

בוב הפוך עם דגשים כחולים

מָקוֹר: @styled_by_carolynn

5. שיער קצר בלילה

לאחר מכן, יש לנו מראה שחור כחול מדהים. השיער תואר כקיץ הלילה והוא בגוון שחור כחול כהה כהה. זהו רעיון צבע מדהים והוא יתאים לכולם. אתה יכול לצפות בגוונים המשמשים ליצירת צבע אופנתי זה בדף למטה.

שיער קצר בלילה

מָקוֹר: @monarchhairco

6. שיער כחול שחור עדין

התסרוקת הבאה שלנו היא די מתוחכמת. השיער שחור עם הדגשות שחורות כחולות. תסרוקת כזאת מושלמת לנשים שרוצות לנסות שחור כחול אבל חוששות משינוי דרמטי או שמי שלא עושה את השיער שלהן תהיה נועז מדי. זוהי דרך מסוגננת ותחזוקה נמוכה לנסות את הצבע.

שיער כחול עדין בשחור

מָקוֹר: @sadiejcre8s

7. שחור כחול מודגש

אם אתה רוצה מראה נועז וכחול יותר, בדוק את הרעיון הזה. השיער שחור כחול אבל הכחול באמת זורח לאור. לכן, באור נמוך השיער ייראה כהה יותר ובאור בהיר יותר הכחול יהיה גלוי יותר. זהו רעיון שיער אופנתי ומדהים שאנו אוהבים. תערובת הצבעים שבהם נעשה שימוש היא כחול ניאון, כחול כהה וסגול רויאל מבית SoColor Cult.

רעיון צבע שיער שחור כחול מודגש

מָקוֹר: @makeupbyfrances

8. אומברה שחורה עד כחולה

Ombre היא טכניקת צבעים סופר מסוגננת שלא הולכת לשום מקום בקרוב. אז למה שלא תנסו אומברה שחורה כחולה ?! להלן דוגמא אופנתית. השיער מתחיל להיות כהה ואז מתמזג לגוון שחור כחול מדהים. זהו רעיון נהדר נוסף לנשים שרוצות לנסות שחור כחול מכיוון שהצבע יגדל בקלות אם תחליט שזה לא בשבילך.

שיער אומברה שחור עד כחול

מָקוֹר: @astacia_hair

9. שיער שחור עם טיפים כחולים

לאחר מכן, יש לנו מראה שחור כחול שתואר כג’ינס כהה. זהו סגנון נוסף שבו השיער מתחיל להיות שחור והופך בהדרגה לשחור הכחול. זהו שינוי צבע עדין מאוד אך הוא כחול מספיק כדי להבחין בו. זה מושלם לכל מי שרוצה תסרוקת כחולה מעודנת ומסוגננת.

רעיון צבע שיער ג'ינס כהה

מָקוֹר: @hairbynoora

10. שיער שחור כחול עם פוני

מחפשים גזרה אופנתית וצבע מסוגנן? אז זה בשבילך. כאן יש לנו גזרה באורך בינוני עם שוליים מדהימים. השיער נצבע גם בצבע שחור כחול עדין. זהו סגנון מדהים שיהפוך את השיער שלך. אנחנו אוהבים את הרעיון הזה!

שיער שחור כחול עם פוני

מָקוֹר: @aaashleee