23 עדכוני חתונה מדהימים לכלות ואורחים

האם אתה הולך להנשא? אולי את שושבינה או קיבלת הזמנה לחתונה? אם כן, אנחנו כאן כדי לעזור בשיער שלך! מצאנו 23 עדכוני חתונה מדהימים המושלמים ליום המיוחד. תוכלו למצוא מראות כלה יפים, תסרוקות קלועות יפה, קוקו אלגנטי ועוד. יש משהו לכולם, לא תוכל להחליט איזה ללבוש!

1. עדכון חתונה עם רעלה

תסרוקת החתונה הראשונה שיש לנו להראות לכם היא העדכון הקלאסי הזה. למראה זה השיער מעוצב להפליא ללחמנייה נמוכה עם אביזר שיער מהמם. העדכון מסתיים עם רעלה. שחזר זאת למראה כלות אלגנטי ומסורתי. אתה יכול גם להשתמש בלחמנייה לשיער שושבינות, פשוט הסר את הצעיף ובחר אביזרי שיער שונים.

עדכון חתונה עם רעלה

מָקוֹר: @תרבות שיער כללית

2. אלגנטי, גבוה Updo

תרגישי כמו נסיכה ביום הגדול שלך עם שיער כזה! השיער מעוצב באפלו גבוה עם תלתלים יפים. זוהי תסרוקת אלגנטית מאוד שתדהים את כל מי שרואה את זה. סיימי את המראה עם כמה אביזרי שיער כמו פנינים, אבני חן, פרחים, נזר או רעלה.

אלגנטי, לחמניה גבוהה Updo לכלות

מָקוֹר: @hairicome_

3. Updo קלוע עם טיארה

אם כבר מדברים על נזר, הנה דרך יפה ללבוש אחת. תסרוקת זו כוללת צמת כתר המסתיימת בעדכון נמוך מאחור, יש גם שיער רופף בחלק הקדמי. זוהי תסרוקת רומנטית ואלגנטית שתראה מדהים בכל חתונה. אתה יכול לשחזר את זה עם כל נזר. השיער יהיה נהדר גם לשושבינות, אולי רק בלי האביזר.

Updo קלוע עם נזר לכלות

מָקוֹר: @hairandmakeupbysteph

4. Updo פרחוני מבולגן

פרחים הם דרך יפה לאבזר לחתונה, בין אם את הכלה, השושבינה או אורחת. כאן יש לנו עדכון מסולסל מדהים עם תוספת פרחים ורודים ולבנים. צור מחדש את המראה הזה אם אתה הכלה. אולי נסה פרחים בצבעים שונים עבור שושבינות. אם אתם אורחים, בחרו בצבע אחר ואולי הוסיפו רק פרח אחד או שניים.

עדכון חתונה מבולגן ופרחוני

מָקוֹר: @tabitth

5. עדכון חתונה אלגנטי לשיער ארוך

לאחר מכן, יש לנו לחמנייה אופנתית. השיער רגוע למדי עם שיער רופף בחזית והלחמנייה מעוצבת גבוה מאוד על הראש. זהו עדכון מהמם שניתן ללבוש את הכלה, שושבינות או אורחים. אתה יכול לג’אז עם אביזרים. עדכון כזה יהיה מושלם לחתונת קיץ או חוף ים.

עדכון חתונה אלגנטי לשיער ארוך

מָקוֹר: @marie_studio

6. צמה ללחמנייה נמוכה

צמות אולי לא נראות כמו תסרוקת רשמית לאירוע מיוחד אבל הרעיון הזה ישתנה ברגע שתראה את העדכון הזה. שיער זה קלוע להפליא בחלק האחורי של הראש והפך לחמנייה בסוף. זוהי תסרוקת אלגנטית ורומנטית מכיוון שהצמה רופפת. צמה כזו יכולה ללבוש כל מי שמשתתף בחתונה. זה יכול להיות זוהר עם אביזרים מדי.

צמה לתוך לחמניה נמוכה

מָקוֹר: @tonyastylist

7. Boho Updo קלוע לכלות

האם אתה כלה עם חתונה בנושא בוהו? זוהי תסרוקת יפה שתוכל לנסות. השיער רופף מאוד וכולל כתר צמה בזנב דגים. זהו סגנון לחמנייה נמוך עם אביזר זהב מדהים. תסרוקת כזו תראה מדהים עם פרחים.

Boho Updo קלוע לכלות

מָקוֹר: @סטיללה

8. עדכון חתונה וינטאג ‘

לרעיון הבא שלנו יש אווירת זוהר וינטאג ‘. לשיער יש לחמנייה קלועה מהממת עם אביזר שיער יפה. אתה יכול לקנות אביזרים כמו זה או שאתה יכול אפילו להשתמש בשרשרת. יש הרבה הדרכות ורעיונות ברשת, כך שתוכלו ליצור לחמנייה מהממת כמו זו עם שרשרת ייחודית ושיקית. שיער כזה יתאים לכל חתונה.

עדכון חתונה וינטג 'לכלות

מָקוֹר: @lalasupdos

9. לחמנייה גבוהה די מאובזרת

אם אהבת את הלחמנייה האופנתית שהצגנו קודם לכן, תסרוקת זו היא בשבילך. בשביל זה השיער שוב עוצב גבוה על הראש עם שיער רופף בחזית. ההבדל הוא אביזרי הגלאם. כפי שאתה יכול לראות, אביזרי שיער כמו זה באמת זוהרים במראה. זוהי גם התסרוקת המושלמת עבור השושבינות או האורחים.

לחמניה גבוהה, מאובזרת

מָקוֹר: @tonyastylist

10. קוקו מהמם עם פנינים

לאחר מכן, יש לנו קוקו שנראה היישר מאגדה. השיער עוצב להפליא לקוקו מנופף. יש גם מחרוזות של פנינים גדולות וקטנות שזורות בשיער. זוהי תסרוקת מהממת שתדהים! אתה יכול ליצור מחדש את הקוקו או לנסות פנינים כאלה על עדכון אחר כמו צמות או לחמנייה.

קוקו מהמם עם פנינים

מָקוֹר: @elstilespb