23 דרכים חדשות ללבוש קוקו לארוג

קוקטיילים מוערכים מאוד. לעתים קרובות ניתן להתעלם מאלה במיוחד כאשר מדובר בתסרוקות לאירועים מיוחדים. זה עומד להשתנות. מצאנו 23 רעיונות מדהימים לארוג קוקו שיראו עד כמה זנבות הקוקו היפים והמסוגננים יכולים להיות. יש לנו מראה קלוע, קוקו צד מסוגנן ועוד. לא משנה מה הסגנון שלך, יש לך קוקו בשבילך.

1. קוקו של Weave Weave

ברצוננו להתחיל בקוקו הבועה הזה. קוקו בועה הוא תסרוקת מסוגננת, מגניבה ויצירתית שתתאים לכל אחד. אתה יכול למצוא הדרכות מקוונות שיעזרו לך לשחזר את המראה, אך בדרך כלל זה כרוך בהצבת קשרי שיער עד השיער לאורך הקוקו. נסה את כל התסרוקת או אולי רק את הקוקו בלי הצמות.

תסרוקת קוקו סוס קוקו

מָקוֹר: @magicfingersstudio

2. קוקו מתולתל עם צמות וחפתים

מחפשים תסרוקת גלאם? אז הרעיון הזה הוא בשבילך. קוקו זה כולל שיער מתולתל יפה עם צמות משולשות אופנתיות ושתי צמות רופפות בחזית. הצמות מאובזרות גם עם אזיקי שיער זהב ועוד. אנחנו אוהבים את הקוקו הזה, התלתלים מהממים! צור מחדש מראה דומה לזה או נסה עיצוב צמה אחר.

זנב קוקו מתולתל עם צמות וחפתים

מָקוֹר: @יופי מהמם

3. קוקו נמוך מלוטש

לאחר מכן, יש לנו קוקו אופנתי. זה מלוטש, ישר ומסוגנן. יש גם עטיפת שיער יפה שבה עניבת השיער תהיה. תסרוקת כזו קלה ללבישה ותעניק לך מראה אלגנטי. אתה יכול ליצור מחדש קוקו כזה בכל צבע. כמו כן, נסה אורך שיער אחר או סגנון אריגה עבור קוקו יפה וקצר יותר.

קוקו נמוך ומלוטש לנשים שחורות

מָקוֹר: @hair2serveyou

4. קוקו קלוע עם וויב

קוקו קלוע נראה מדהים, להלן דוגמה מהממת. השיער קלוע בזנב דג מסוגנן עם שילוב של צמות דקות ועבות בחלק העליון של הראש. מראה זה סיים עם טבעות שיער זהובות. קוקו כזה הוא למתחילים. אתה יכול לנסות את כל התסרוקת או רק את זנב הדגים. יש הדרכות מקוונות שיעזרו לך בטכניקה זו.

קוקו קלוע עם אריגה

מָקוֹר: @jess_jessy.s

5. רעיון קוקו צד קלוע בצד

אתה לא יכול לטעות עם צמה קלאסית. קוקו זה מראה כיצד ללבוש צמה בצורה אופנתית אך גם קלה. השיער מעוצב גבוה על הראש עם צמת צד עבה. לקוקו זה הצמה ארוכה אך ניתן לבחור גם בצמה קצרה יותר. אתה יכול לקבל קוקו קלוע כזה בכל צבע.

קוקו צד קלוע

מָקוֹר: @filthyrichtresses

6. קוקו טרנדי חצי אפ

לא מצליחים להחליט אם ללבוש קוקו או להשאיר את השיער למטה? ובכן, עם תסרוקת זו אתה לא חייב! מראה זה כולל קוקו גבוה שמשתמש רק במחצית השיער. שאר השיער נותר רופף. זה יוצר מראה חמוד ומסוגנן של חצי למעלה, חצי למטה. צור מחדש סגנון דומה לזה או נסה עיצוב צמה אחר.

קלוע חצי -למעלה, חצי -למטה

מָקוֹר: @filthyrichtresses

7. קוקו חצי-למעלה מתולתל עם וויב

לאחר מכן, יש לנו קוקו בשמיים. סוג זה של קוקו אהוב על סלבס כמו אריאנה גרנדה וביונסה. זה רק כרוך בקוקו שעוצב סופר גבוה על הראש. אתה יכול לבחור קוקו כזה או לבחור שיער חלק במקום גלי. זהו גם קוקו שתוכל לעצב חצי למעלה וחצי למטה כמו זה שמופיע לעיל.

קוקו חצי מתולתל עם וויב

מָקוֹר: @therealheur

8. קוקו נמוך קלוע

אתה יכול להפוך את הקוקו הקלאסי לייחודי על ידי עיצוב צמה מגניב. לפניכם דוגמה מדהימה. השיער כאן כולל שילוב של צמות דקות ועבות על הראש שמובילות לאחר מכן לקוקו מלוטש. אתה יכול להשתמש בכל עיצוב קלוע בעת יצירת קוקו משלך, אתה יכול להוסיף גם צבעים פאנקי.

רעיון לקוקו נמוך קלוע

מָקוֹר: @geminitwinshauwny

9. קוקו גבוה עם אריגה

מחפש קוקו אופנתי שמצהיר? אז אתה צריך לבדוק את התסרוקת הזו. קוקו זה ארוך, עבה וכולל טוויסט יפה. שיער כזה הוא זוהר, מסוגנן וניתן להתלבש או להוריד אותו לכל אירוע. אתה יכול לשחזר קוקו ארוך מעוות כזה או לנסות אורך קצר יותר.

קוקו גבוה עם אריגה

מָקוֹר: @dekamchunu

10. קוקו מלוטש עם תלתלים

הרעיון הבא שלנו כולל קוקו יפה מארג בורדו. השיער מלוטש מלכתחילה ואז הקוקו מתולתל מאוד. אנחנו אוהבים את התלתלים כי הם מוסיפים סגנון ואלגנטיות לקוקו. הצבע אופנתי מדי, במיוחד לסתיו ולחורף. צור מחדש את המראה הזה או נסה את הקוקו בצבע אחר.

קוקו מלוטש עם תלתלים

מָקוֹר: @touchedbylu