23 מראה איפור טבעי המושלם לקיץ

11. איפור שיק וגלאם טבעי

לאחר מכן, יש לנו רעיון לאיפור המשתמש בגוונים ורודים. לשם כך, השפתיים בצבע ורוד יפהפה וגם לעיניים יש גוונים ורודים. איפור העיניים די נועז בגלל הצבעים אבל עדיין יש לו מראה טבעי. עם איפור כזה אתה מקבל את הטוב משני העולמות – אתה יכול להפגין את כישורי האיפור שלך אך עדיין להשאיר את האיפור שלך נראה טבעי גם כן. המוצרים ששימשו ליצירת איפור זה היו: Fenty Beauty Pro Filter Foundation, ג’רארד קוסמטיקס בר -בר, אנסטסיה בוורלי הילס אבקת ענבר אבקת ברונזר ופנים יותר טוב ממסקרה מינית..

איפור טבעי שיק וגלאם

מָקוֹר: @wetlanapetuhova

12. איפור טבעי חפש עיניים כחולות

הרעיון הבא שלנו פשוט ויפה. העיניים טבעיות למעט טאטא של מסקרה והשפתיים עירומות. נראה כי נעשה שימוש גם בברונזר קטן, המעניק לעור זוהר ומראה מנשק. איפור כזה יהיה מושלם לקיץ ויהיה קל לשחזר וללבוש אותו.

איפור טבעי חפש עיניים כחולות

מָקוֹר: @keilidhmua

13. איפור פשוט ומסוגנן

אם יש לך עור כהה יותר, כך תוכל להתאפר בסגנון! נעשה שימוש בצלליות חומות שגורמות לעיניה להתבלט יפה. השפתיים נותרו טבעיות ועורה נראה מושלם. איפור כזה ישאיר אותך נראה אופנתי כל יום וזה יתאים לכולם. כדי ליצור את מראה האיפור הזה תצטרכו: קרן מסנן Fenty Beauty Pro, פלטת עיניים טבעיות עם פנים מדי, ערכת זוהר של אנסטסיה בוורלי הילס, ערכת זוהר טבולה של אנסטסיה בוורלי הילס, מסיבת קוקטייל טרי של קוסמטיקה, Benef Cosmetics Brow Zing Medium ו- Gerard Cosmetics Slay כל היום או מוצרים כאלה.

איפור פשוט ומסוגנן

מָקוֹר: @wetlanapetuhova

14. ללא איפור איפור

מחפשים איפור מהומה? אז זה בשבילך. בעיניה יש רק טאטא של מסקרה על הריסים וצבע שפתיים עירום מבריק שימש. הגבות הוגדרו בעיפרון גבות. כל מה שתצטרך לשחזר את המראה הזה הוא הבסיס הרגיל שלך, מסקרה וגלוס חמוד. הוא מושלם לנשים עסוקות בדרכים שרק צריכות להיראות מסוגננות במהירות. ניתן להשתמש בכל צבע שפתיים אך נסה לשמור אותו קרוב לגוון השפתיים הטבעי שלך.

ללא איפור איפור חפש עור כהה

מָקוֹר: @slimreshae

15. איפור עיניים טבעי + שפתיים אדומות

רוצה להבליט את השפתיים שלך? אז נסה איפור כזה! נעשה שימוש בצללית חומה עדינה על העיניים עם מעט מסקרה. השפתיים צבועות בגוון ורוד מאט בעוד העור ברונזה ומודגש. אנחנו אוהבים את רעיון האיפור הזה מכיוון שהצבעים בהם נעשה שימוש באמת גורמים לצבע עיניה לפוצץ. איפור כזה יהיה מושלם לקיץ ולחופשות.

עיניים טבעיות ושפתיים אדומות

מָקוֹר: @makeupby_makenzie

16. מראה איפור עיניים קל

לאחר מכן, יש לנו מראה יפה לנשים עם עיניים חומות. יש רק טאטא עדין של צללית מבריקה על העיניים, בעוד הגבות מעוצבות ומוגדרות בצורה מושלמת. זהו מראה מסוגנן וקל ללבוש. אתה יכול להלביש את האיפור הטבעי הזה למעלה או למטה כדי להתאים לכל אירוע וכמובן, ניתן ללבוש אותו על כל גוון עור ובכל צבע עיניים..

מראה איפור עיניים מבריק טבעי

מָקוֹר: @chelseasmakeup

17. גבות נועזות ועיניים ושפתיים נייטרליות

אם אתה אוהב את הגבות הנועזות, אז רעיון האיפור הזה הוא בשבילך. הגבות חלקות ומסודרות כמו מראה איפור פופולרי אחר. בעיניה יש צלליות בצבעי חום אדמתי וצבע שפתה עדין וטבעי מדי. זהו מראה זוהר ויפה המושלם למי שאוהב להתאפר יותר. אתה יכול לבדוק רשימה מלאה של המוצרים המשמשים בעמוד למטה.

גבות נועזות ועיניים ושפתיים טבעיות

מָקוֹר: @stephie.b_

18. גלאם עיניים

אתה יכול להאיר את האיפור הטבעי שלך על ידי הוספת כמה גוונים נוספים. איפור עיניים זה דוגמה יפה. האיפור מתחיל בהיר בזווית הפנימית של העין והוא הופך כהה בהדרגה לכיוון הקצוות החיצוניים. זוג ריסים במראה טבעי שימשו לסיום המראה. כפי שאתה יכול לראות, שינוי הצבע רק משגע את העיניים. זהו איפור עיניים מדהים ומינימלי ותוכלו לבדוק הדרכה כיצד ליצור את הלוק בעמוד למטה. אתה יכול לצפות גם במוצרים המשמשים.

רעיון לאיפור עיניים גלאם

מָקוֹר: @chelseasmakeup

19. עיניים טבעיות וצבע שפתיים ורודות רכות

למרות שהפוסט הזה עוסק ברעיונות איפור טבעיים, לא יכולנו שלא להוסיף איפור עם מעט ניצוץ. עיניים אלה הן בצבע בהיר עם ניצוץ הכסף העדין ביותר. השפתיים גם צבועות בגוון ורוד רך. אנחנו אוהבים את הברק הנמוך. מראה איפור כזה יהיה מושלם ללילה או מסיבה.

עיניים טבעיות וצבע שפתיים ורוד רך

מָקוֹר: @kat.astro

20. איפור קיצי טבעי

הרעיון הבא שלנו הוא עוד מראה טבעי עם הרבה סומק. לאיפור העיניים נעשה שימוש בגוונים נייטרליים יפים, הריסים טבעיים עם שכבה של מסקרה שחורה. הצללית הניטרלית מתאימה באופן מושלם לגוון העור שלה ולצבע העיניים שלה. איפור כזה יעניק לך מראה מנשק שמש שיהיה מושלם לקיץ.

רעיון איפור קיצי טבעי

מָקוֹר: @sabahscloset

21. איפור שיק ורך

לאחר מכן, יש לנו רעיון איפור אופנתי ומסוגנן להראות לכם. נעשה שימוש בגוון עדין של ורד על העיניים, בעוד השפתיים בגוון ורוד יפהפה. נעשה שימוש גם בריסים מלאכותיים, אך ניתן פשוט להשתמש במסקרה למראה טבעי יותר. בחר בגוונים הוורודים האלה אם יש לך עיניים כחולות, הם יגרמו לעיניים שלך לצוץ אפילו יותר.

איפור אופנתי ורך

מָקוֹר: @glamgk

22. איפור עיניים פשוט עם שפתיים ורודות בהירות

אם אתה רוצה להיראות טבעי מאוד, אז זהו האיפור שכדאי לך לנסות ליצור מחדש. העיניים בעלות אייליינר חום כהה שכתם אותו לקבלת אפקט רך יותר. גבותיה מוגדרות להפליא, בעוד ללחיים יש את המראה הסמוק באופן טבעי. האיפור סיים עם צבע שפתיים בהיר. זה רעיון מהמם ואיפור דומה יתאים לכולם.

איפור עיניים פשוט עם שפתיים ורודות בהירות

מָקוֹר: @jadeywadey180

23. גלאם איפור טבעי

מראה האיפור הטבעי האחרון שיש לנו להראות לכם הוא מינימלי אך זוהר. שוב, לעיניים יש צללית ניטרלית מאט, בעוד הריסים מלוכלכים וזוהרים. נעשה שימוש בברונזר קטן וצבע השפתיים סופר מסוגנן. זהו רעיון איפור קל ללבוש ויפה והוא יכול להתלבש או למטה כך שיתאים לכל אירוע.

חפש איפור טבעי לנשים שחורות

מָקוֹר: @evilyn_mua

אנו מקווים שמצאת את מראה האיפור הטבעי המושלם לנסות!