23 דרכים ללבוש דרוגי הסרוגה העונה

11. בוב קצר עם חבלים מסוגננים

מוקדם יותר בפוסט חלקנו dreads הסרוגה עם חבלים צבעוניים. אם אהבת את התסרוקת הזו, עליך לבדוק גם את הרעיון הבא. תסרוקת זו דומה אך אורך הלוק קצר יותר. יש לו גם את החבלים הצבעוניים המדהימים האלה. אנחנו אוהבים את רעיון השיער היפה הזה וחושבים שהוא ייראה מדהים על כולם. שיער בשימוש: 6 חבילות של בובי בוס בא לוקס (12 אינץ ‘, צבע 1b).

בוב לוקס קצר עם חבלים מסוגננים

מָקוֹר: @nzingaimani

12. Dreads ארוכים ומשיייים

התסרוקת הבאה שיש לנו להראות לך נראית יפה ללא מאמץ. החששות האלה ארוכים עם חלק צדדי ויש גם אביזרים עדינים. זוהי תסרוקת אופנתית וקלה ללבישה שתגרום לך להיראות זוהרת לכל אירוע. אתה יכול ליצור מחדש תסרוקת דומה לזה או שאתה יכול לנסות לוקים קצת יותר קצרים מדי.

סרוגים ארוכים

מָקוֹר: @bby_cai

13. רעיון נועז של Updo

כמו שהשיער שלך יהיה נועז ונותן אמירות? אם כן, אתה צריך להסתכל על תסרוקת זו. כאן יש לנו dreads הסרוגה שעוצבו ללחמנייה גבוהה ויפה. הדראדים הם בגוון בורדו מהמם. זוהי תסרוקת מדהימה שתהיה מושלמת לאירוע מיוחד. בורגונדי יתאים לכולם ותוכלו לנסות את הצבע הזה גם על דרוגי הסרוגה השונים.

מודגש Dreads רעיון Updo

מָקוֹר: @thedynamiteworld

14. טיוטות סרוגה במרקם

לאחר מכן, יש לנו רעיון לשיער מסוגנן. תסרוקת זו כוללת אימהים אופנתיים שנפרדים בצד. לדרוגים הסרוגים יש גם טבעות שיער. זוהי תסרוקת ורסטילית שתיראה מהממת לכל אירוע מעבודה ועד לילה בעיר. שחזור זה או שאתה יכול לנסות סגנון דומה עם אורך שיער ארוך או קצר יותר.

טיוטות סרוגה במרקם

מָקוֹר: @curlfriendari

15. בוב צ’אנג ‘הסרוגה

לרעיון השיער הבא הזה יש אווירה בוהמית. כאן יש לנו בוב המאובזר עם חבלים מסוגננים. דרוגי הסרוגה הם בצבע חום יפה ואנחנו אוהבים את החוט המתכתי. שיער כזה יהיה מושלם לקיץ. זה ייראה נהדר גם בחופשת חוף. אתה יכול לשחזר את זה או לנסות את התסרוקת בכל צבע ובכל מיתרים.

בוב צ'אנג 'הסרוגה

מָקוֹר: @naturalbabepro

16. דראמס אומברה ארוכים

אם אתה אוהב את מראה האומברה שהצגנו קודם לכן, אולי תאהב גם את זה. כאן יש לנו לוקוסים ארוכים מאוד עם אומברה יפה. השיער מתחיל שחור ואז מתמזג עד שחום והשיער בלונדיני לכיוון הקצוות. אנחנו אוהבים את הצבעים המשמשים ושיער כזה יגרום לך להתבלט מההמון.

ארוטי סרוגה מסוג אומברה

מָקוֹר: @slayedrootsstudios

17. דראדס שחורים עם חפתים זהובים

אזיקי זהב הם אביזרים מדהימים לשיער שלך. אל תסתמכו רק על המילה שלנו, עיינו במבט הבא. תסרוקת זו כוללת דרוגים ארוכים מהממים עם קצוות מתולתלים. לשיער יש גם חפתים זהובים אופנתיים. כפי שאתה יכול לראות, האזיקים ממש זוהרים בשיער. אתה יכול לקנות חפתים כאלה באינטרנט בצבעים שונים ובדגמים שונים.

תליוני סרוגה מסוגננים עם חפתים זהובים

מָקוֹר: @sharepalmer

18. רעיון גלאם Updo

צריכים תסרוקת לאירוע מיוחד? אז רעיון השיער הזה יכול להיות מושלם עבורך. כאן יש לנו dreads הסרוגה שעוצבו לעדכון מדהים. העדכון כל כך אלגנטי ושיקי. אנחנו באמת אוהבים את הפופ של הכחול כי זה הופך את העדכון לייחודי ומראה גם את הסגנון האינדיבידואלי שלה. אתה יכול ללבוש עדכון כזה בכל מקום החל מבילוי לילה לחתונה.

רעיון גלאם Updo

מָקוֹר: @thedynamiteworld

19. תליוני סרוגה חמודים וקצרים

לאחר מכן, יש לנו תסרוקת חמודה וקצרה עבורך. החששות האלה מעוצבים בבוב קצר. זה כל כך קל ללבוש וזה גם סופר מסוגנן. שיער כזה יתאים לכולם והוא יתאים לכל אירוע. תסרוקת קצרה כזו מתאימה גם לקיץ. שחזור זאת או שתנסה את התסרוקת בצבע נועז יותר.

סרוגים חמודים וקצרים

מָקוֹר: @twylachristina

20. לוקים בוהמיים

התסרוקת הבאה כוללת לוקוסים בוהמיים יפים. אנחנו אוהבים את התסרוקת הזו בגלל הצבע. זהו גוון חם ושיקי שיתאים למי ששעמם לו את השיער ורוצה מראה חדש. גם הסגנון הקצר אופנתי, ואביזר הקליפה נהדר אם אתה רוצה תסרוקת קיצית. אתה יכול לשמור את המיקומים האלה עד 3-4 חודשים.

לוקס בוהמי סרוגה

מָקוֹר: @shanta_katierra

21. Dreads ארוכים עם חבלים תוססים

אוהבים את התסרוקות עם מיתרים בהירים? אז תסתכל על הרעיון הבא. כאן יש לנו dreads ארוכים וסרוגה אחת מעוטרת בחבלים בצבעים אדום, צהוב וירוק. זוהי תסרוקת יפה שתתאים לכולם. שחזור זה או נסה להשתמש במיתרים בצבעים שונים.

Dreads ארוכים עם חבלים תוססים

מָקוֹר: @lielt_samrawit

22. לחמנייה גבוהה וחצי

מוקדם יותר הצגנו תסרוקת חצי לחמנייה מדהימה. אם אהבת את זה, עליך לבדוק גם את רעיון השיער הזה. המראה הזה כולל חצי לחמנייה גבוהה מאוד ומחצית מהדראגים נותרים רופפים. לשיער יש גם אביזרים מסוגננים – מיתרים, חרוזים ופרטי זהב. זוהי יותר אמירה שעושה לחמנייה מהאחרת ואנחנו אוהבים אותה. שיער כזה מושלם לנשים האופנתיות שאוהבות תסרוקות נועזות יותר.

לחמנייה גבוהה וחצי

מָקוֹר: @billykiss

23. דרוגי הסרוגה בלונדינית דבש

התסרוקת האחרונה שיש לנו להראות לכם היא אחת האהובות עלינו. כאן יש לנו דרוגים סרוגים קצרים שהם גוון בלונדיני יפהפה. לדראדס יש גם אביזרים. זהו מראה מסוגנן והבלונדינית תהיה מושלמת לקיץ. צור מחדש את הבוב האופנתי או שאתה יכול לקבל לוקוס בלונדיני בכל אורך.

דרוגי הסרוגה בלונדינית דבש

מָקוֹר: @kersti.pitre

אנו מקווים שקיבלת השראה מהפחדים הסרוגים המסוגננים האלה!