43 עיצובים של ציפורני ניאון מושלמים לקיץ

21. עיצוב ציפורניים לארון ארונות ניאון

לאחר מכן, יש לנו עוד מראה ניאון נוצץ. עבור מניקור זה חלק מהציפורניים הן נצנצים ניאון, מסמר נוסף הוא ניאון עם קריסטלים ועיצוב הציפורן האחרון כולל כרום ניאון. אנחנו אוהבים את הרעיון הזה מכיוון שהוא משלב כמה ממראה הציפורניים שחייבים. צור מחדש את הצהוב או בחר בצבע ניאון אחר. אתה יכול גם לנסות אחד או שניים מהעיצובים במקום כולם.

עיצוב מסמר ניאון לארון

מָקוֹר: @nailssbysaga

22. ניאון ורוד וירוק

צבעי הניאון נהדרים לקיץ. אם כבר מדברים על קיץ, חשוב לגרום לציפורני הרגליים שלך להראות נפלאות ומוכנות לסנדלים ונעלי קיץ אחרות. מראה מסוגנן שאתה יכול לנסות הוא ורוד ניאון! הציפורניים הוורודות ניאון המופיעות להלן נראות מדהים ויתאימו לכולם. הציפורניים צבועות בירוק ניאון שמהווה אמירה יוצרת ניגודיות. אתה יכול לשחזר את מראה הקיץ התוסס הזה או להתאים את ציפורני האצבע והבוהן שלך.

ניאון פינק וירוק מני ופדי

מָקוֹר: @thabatawyna

23. ציפורניים שחורות וניאון צהובות

רעיון הציפורן הבא שעלינו להראות לכם הוא המראה הצהוב והשחור הניאון הזה. רוב הציפורניים צהובות ניאון, אחת שחורה מבריקה ועיצוב הציפורן האחרון לבן עם אבני חן שחורות. צהוב ושחור ניאון הם שילוב צבעים כל כך מדהים. זה כל כך מסוגנן ומצהיר אמירות. נסה מראה מעוטר כזה או פשוט בחר ניאון ושחור.

ציפורניים שחורות וניאון צהובות

מָקוֹר: @art.skk

24. ציפורני ניאון צהובות ונוצצות

לאחר מכן, יש לנו קבוצה אופנתית של ציפורני ניאון. שלושה מהציפורניים צבועות בצהוב ניאון ויש גם שני ציפורני מבטא מסוגננות. אחד נוצץ והשני עירום עם קצה ניאון. זהו סט של ציפורניים בהירות ויפות. אתה יכול לשחזר את המניקור הזה או לנסות עיצוב דומה בצבע ניאון אחר.

ציפורני ניאון צהובות ונוצצות

מָקוֹר: @ecuadollnailspa

25. רעיון לציפורן טרופית

תנו לציפורניים שלכם מהפך טרופי בעיצוב כזה. לכל מסמר אמנות שונה כולל: אומברה ניאון, פרחים טרופיים, פלמינגו ועוד. זהו רעיון מדהים לציפורניים והוא מושלם למי שיוצא לחופשה או אם אתה רוצה להרגיש קיצי בזמן שהותך. אתה יכול לקנות קישוטי אננס לציפורניים שלך באינטרנט. שחזור את כל הלוק או רק אחד או שניים מהעיצובים.

רעיון ציפורניים טרופי לקיץ

מָקוֹר: @ניילוקוקטייל

26. ציפורניים בעירום עם ציפורני מבטא ניאון אומברה

מחפשים מראה ניאון עדין יותר? אז הרעיון הזה יכול להיות מושלם עבורך. רוב הציפורניים עירומות וישנן שתי ציפורני מבטא. לציפורני המבטא יש אומברה צהובה עירומה וניאון. זהו מניקור בהיר אך הוא אינו נועז כמו חלק מהאחרים. זה אופנתי, קל ללבוש ומתאים לכולם. צור מחדש את צהוב הניאון או שאתה יכול לנסות גוון ניאון אחר.

ציפורניים בעירום עם ציפורני מבטא ניאון אומברה

מָקוֹר: @nailcity_gdl

27. ניאון כתום וציפורניים

רעיון הציפורן הבא נוצץ ונועז. חלק מהציפורניים עירומות עם קצוות כתומים ניאון, הבא בעירום עם קצה ניאון נוצץ והציפורן האחרונה מכוסה בנצנצים. זה מושלם עבור כל מי שרוצה להאיר את המראה שלו לקראת הקיץ. אם אתה רוצה ליצור מראה דומה לזה, תוכל לבדוק הדרכות מקוונות כיצד ליצור טיפים דומים.

ניאון תפוזים וציפורניים

מָקוֹר: @joelyoceannails

28. ציפורניים יפות מאט פלמינגו

אוהבים פלמינגו? אז רעיון הציפורן הזה מושלם עבורך. למראה זה, רוב הציפורניים בוורוד בוהק, חלקן בגוון תכלת ומסמר מבטא אחד בעל עיצוב פלמינגו מדהים. משולבת הוורוד והפלמינגו היא מראה כל כך חמוד וכיפי לקיץ. אתה יכול לצייר ביד עיצוב פלמינגו דומה או כדי להקל עליך להשתמש במדבקת ציפורניים. אתה יכול לקנות המון מדבקות ציפורניים שונות של פלמינגו באינטרנט.

ציפורני מאט פלמינגו יפות

מָקוֹר: @ניילוקוקטייל

29. אומברה גרין ניאון

לאחר מכן, יש לנו מראה ניאון מסוגנן. לציפורניים עיצוב אומבר והציפורניים מתחילות בירוק ניאון ואז משתלבות בגוון בהיר. לחלק מהציפורניים יש גם ניצוץ. זהו עיצוב ציפורניים יפה והוא יצהיר הצהרה לקראת הקיץ. אתה יכול לשחזר את זה או לנסות גם גוון ניאון אחר.

ציפורני אומברה ירוק ניאון

מָקוֹר: @margaritasnailz

30. הצהרת ציפורני ניאון

אם אתם מחפשים עיצוב ציפורניים בהיר ונועז, בדוק את המראה הבא. רוב הציפורניים צבועות בגוון ורוד ניאון בהיר. יש גם מסמר מבטא אחד בצבע אחר. חלק מהציפורניים גם מעוטרות להפליא בפסי זהב ועוד. זהו רעיון ציפורניים ייחודי ומדהים שיגרום לך להתבלט מההמון.

הצהרת ציפורני ניאון לקיץ

מָקוֹר: @nailfashionbyjenny