45 תסרוקות קופסת האלה הטרנדיות

11. צמות אדומות חיות

להתבלט מההמון עם צמות אדומות כמו אלה! כאן יש לנו צמות קופסת האלה באורך בינוני. הצמות הן בגוון אדום מדהים וחי. אנו אוהבים את הצבע האדום הזה מכיוון שהוא כה אמירה. שיער כזה יתאים לכולם. אתה יכול לראות כיצד נוצר הסגנון ולראות את השיער ששימש אותך על ידי צפייה במדריך YouTube למטה.

צמות קופסת האלה האדומה החיה

מָקוֹר: @naturally_curla

12. Updo קלוע מדהים

צריכים תסרוקת זוהרת לאירוע מיוחד? אם כן, זה יכול להיות בדיוק מה שאתה מחפש. כאן יש לנו צמות קופסת אלת ג’מבו המעוצבות לעדכון מדהים עם הרבה תלתלים. זהו רעיון שיער יפה וזה יהיה מושלם לאירועים כמו מסיבות, לילות ועוד.

עדפו קלוע מדהים

מָקוֹר: @naturally_younique

13. צמות אפורות מסוגננות

עוד צבע מגניב שכדאי לך לשקול ללבוש הוא אפור. הרעיון הבא מראה כיצד ללבוש צמות אפורות בסגנון! השיער מעוצב לצמות קופסת האלה עם תלתלים ארוכים להפליא. צמות אלו קשורות לסגנון חצי למעלה והן בעלות צבע אפור אופנתי. האפור מחמיא להפליא לצבע השיער השחור והאפור ממש בולט. אתה יכול לשחזר את כל הלוק או לנסות אפור עם כל סגנון צמת קופסאות.

צמות האלה אפורות מסוגננות

מָקוֹר: @tammy_dark

14. צמות ארוכות ארוכות עם תלתלים יפים

הרעיון הבא לשיער נראה מדהים ללא מאמץ. כאן יש לנו צמות ארוכות מאוד עם הרבה תלתלים יפים. זהו סגנון כה רב -תכליתי שכן הוא ישאיר אותך במראה זוהר לכל אירוע, מהעבודה ועד הלילה בעיר. הצמות האלה יתאימו גם לכולם. נסה מבט דומה לזה או שאתה יכול לנסות גרסה קצרה יותר. כך או כך, השיער שלך ייראה סופר מסוגנן.

צמות ארוכות ארוכות עם תלתלים יפים

מָקוֹר: @naturalhairflows_

15. צמות בלונד זהב וקרמל

לאחר מכן, יש לנו רעיון שיער נוסף לנשים שאוהבות צמות בלונדיניות. למראה זה השיער מעוצב לצמות בלונדיניות מוזהבות והתלתלים בגוון קרמל מדהים. שני הצבעים מחמיאים זה לזה בצורה מושלמת. המראה הבלונדיני הזה יהיה נהדר לקיץ מכיוון שהשיער שלך יראה בהיר ונישק. אתה יכול לשחזר את המראה הזה או לקבל תערובת של צמות זהב וקרמל במקום רק שהקרמל על התלתלים.

צמות בלונד זהוב וקרמל

מָקוֹר: @qthebraider

16. רעיון שיער למחצה למעלה, חצי למטה

ניתן לעצב צמות קופסאות בדרכים שונות ומראה פופולרי הוא בסגנון חצי למעלה, חצי למטה. הנה דוגמה יפה. חצי צמות הקופסה קשורות לקוקו וחצי נותרו רופפים. כפי שאתה יכול לראות, זה יוצר תסרוקת אופנתית ואלגנטית. השיער גם מאובזר ואתה יכול לשחזר מראה דומה או לשמור אותו פשוט ללא האביזרים.

חצי למעלה, חצי למטה רעיון שיער

מָקוֹר: @tshanimarithe

17. צמות קופסת האלה טרנדיות

אוהבים את הצמות עם חלקי המשולש? אז בדוק את הרעיון הבא לשיער. צמות אלו ארוכות ומלוטשות מאוד. יש גם תלתלים רופפים ואביזר זהב חמוד אחד. שיער כזה קל ללבוש והוא יתאים לכולם. שחזור זאת או עבור סגנון נועז יותר תוכל לנסות את הצמות בצבע אחר.

צמות קופסת האלה הטרנדיות

מָקוֹר: @tshanimarithe

18. תסרוקת קלוע ייחודית

לתסרוקת הבאה שיש לנו להראות לך יש אווירה בוהמית ייחודית. צמות האלה האלה ארוכות ונשחקות לצד אחד. חלק מהצמות הן גם בצבעים תוססים שונים. יש אפילו כמה אביזרים. זהו רעיון שיער מדהים המציג את הסגנון האישי שלך. אתה יכול לנסות מראה דומה או לבחור את הצבעים והאביזרים שלך לצמה. שיער בשימוש: Glance Formation Braid OM3T Rasta 30 ″, 4 חבילות של Beach Twist 16 ″ דגם דגם Glance Braid (צבעים #1, #30, #530 ו- #27), חבילה אחת של שיער B Braiding 50 ″ ב צבע 1B/BG (בורדו), חבילה אחת של צבע 1B/30, 2 אריזות של 1B/27, ושש חבילות צבע #1.

תסרוקת קלוע ייחודית

מָקוֹר: @lavishlybritt

19. צמות קופסת האלה שחורה וחומה

אם אתה רוצה לנסות צבע שיער חדש אבל לא רוצה שהצמות שלך ייראו נועזות מדי, זה יכול להיות מושלם עבורך. כאן יש לנו צמות קופסת אלות אלגנטיות עם תלתלים מדהימים. רוב הצמות שחורות אבל יש כמה שצבעו חום יפה. מכיוון שיש רק כמה צמות בגוון אחר, זה אומר שאתה יכול ללבוש צבע חדש בצורה עדינה יותר. צור מחדש את הסגנון השחור והחום או בחר צבעים שונים על פי בחירתך.

צמות קופסת האלה שחורה וחומה

מָקוֹר: @fancy_claws

20. צמות קופסת האלה עם תלתלים רופפים

הרבה מהצמות של קופסת האלה כוללות תלתלים צמודים. עם זאת, לרעיון השיער הבא הזה יש תלתלים די רופפים. הצמות מלוטשות וארוכות עם תלתלים מהממים. כפי שאתה יכול לראות, תלתלים רופפים אלה יוצרים תסרוקת רגועה יותר. זהו עוד מראה שיהיה מושלם לקיץ. נסה צמות דומות לאלה או שאתה יכול לנסות גרסה קצרה יותר.

צמות קופסת האלה עם תלתלים רופפים

מָקוֹר: @osh.rx