23 תסרוקות פופולריות של בוב וויב לנשים שחורות

11. בוב בורדו כהה מדהים

לאחר מכן, יש לנו בוב יפה שהוא בגוון בורדו כהה. הצבע עדין מאוד וניתן פשוט לראות את גווני הבורדו. צבע כהה כזה יתאים לכולם והוא מושלם לנשים שרוצות לנסות צבע חדש מבלי להיות נועזות מדי. כמובן, אם אתה רוצה הצהרה יותר יוצרת צבע, אז אתה יכול ללכת על גוון בהיר יותר ובהיר של בורדו. אתה יכול לשחזר את כל הסגנון או לנסות את הצבע בגזרה קצרה יותר.

בוב בורדו כהה מדהים

מָקוֹר: @tasalahq

12. בוב הפוך ארוך

אם אתה אוהב את הגזרות ההפוכות שבהן השיער ארוך יותר מלפנים וקצר יותר מאחור, עליך לבדוק את רעיון השיער הבא. כאן יש לנו בוב הפוך ארוך והשיער בחזית ארוך מאוד. זוהי תסרוקת כל כך אופנתית וייחודית. זה מושלם לנשים שאוהבות להתבלט מההמון. נסה תסרוקת דומה לזה או נסה את הגזרה בצבע פאנקי.

בוב אריג הפוך ארוך

מָקוֹר: @hairartbydominique

13. בוב הבלונדיני הקיצי

מחפשים תסרוקת קיצית? אם כן, הרעיון הזה יכול להיות מושלם עבורך. המראה הזה כולל בוב חמוד שיושב ממש מעל הכתפיים וזהו גוון בלונדיני בהיר מהמם. לשיער יש גם מראה רטוב אופנתי ותסרוקות דומות נצפו על סלבס כמו ביונסה. בוב מדהים כמו זה יהפוך את הלוק שלך מוכן לקיץ.

בוב הבלונדיני הקיצי

מָקוֹר: @onlybells_

14. תסרוקת אלגנטית ושיקית

לאחר מכן, יש לנו עוד רעיון אופנתי לשיער. זהו בוב ארוך יותר ולשיער יש אורך שיושב רק על הכתפיים. זהו בוב מהמם שנראה מסוגנן ללא מאמץ. בוב כמו זה מושלם לנשים שרוצות תסרוקת קלה ללבוש ששומרת עליהן להראות יוקרתיות לכל אירוע.

תסרוקת בוב מלוטשת ושיקית

מָקוֹר: @chloekitembo

15. גלאם בוב מתולתל

התסרוקת הבאה שיש לנו להראות לך היא זוהרת מאוד! כאן יש לנו בוב ארוך מכורבל להפליא. זה פשוט מהמם ופשוט מדהים. שיער כזה יתאים לכולם וזה ייקח את המראה שלך מיידית למעולה. צור מחדש תסרוקת זו או שהשיער ייראה מסוגנן גם בצבע בורדו כהה.

Glam Curly Weave Bob

מָקוֹר: @pinkvalenciaga_

16. לארוג בוב עם פוני

תמיד רצית לנסות פוני? אז בחר בוב כמו זה! הבוב הזה קצר ויש לו פוני ישר לרוחב. כפי שאתה יכול לראות, הפוני נראה כל כך מסוגנן עם בוב מלוטש. תסרוקת אופנתית כזו תראה מדהים על כל אחד. נסה סגנון דומה לזה או שאתה יכול לנסות פוני תינוקות קצר יותר שהוא סגנון אחר של ביונסה.

לארוג את בוב עם פוני

מָקוֹר: @hairbytheaa

17. בוב אומברה

אומברה היא תסרוקת נוספת שלעולם לא יוצאת מהאופנה והנה איך ללבוש אומברה בסגנון. כאן יש לנו בוב אסימטרי עם אומברה כחולה. כפי שאתה יכול לראות, הכחול והגזרה האסימטרית נראים כל כך אופנתיים ביחד. אתה יכול לבדוק את השיער המשמש בדף למטה וגם לראות לפני ואחרי השיער. צור מחדש את המראה הזה או נסה אומברה בצבע אחר.

אומבר וויב בוב

מָקוֹר: @jess_jessy.s

18. תסרוקת אריגה קצרה מסוגננת

לאחר מכן, יש לנו עוד בוב מלוטש. זה קצר למדי וזה עוד סגנון פשוט ויפה. הגזרה היא גם די בוטה מה שמעניק לשיער מראה אופנתי. שיער כזה יתאים לכולם וזו תהיה תסרוקת נהדרת לקיץ. בוב זה ייראה מדהים בצבע אחר.

תסרוקת אריגה קצרה מסוגננת

מָקוֹר: @onlybells_

19. בוב זווית בוטה

אולי אתה אוהב את הבובס ההפוך אבל רוצה תסרוקת עדינה יותר? אם כן, רעיון השיער הזה יכול להיות מושלם עבורך. כאן יש לנו בוב מלוטש ויש לו חתך זוויתי עדין. כפי שאתה יכול לראות, למרות שאין הבדל דרמטי באורך, זה עדיין משפיע. בוב כזה יתאים לכולם ואתה יכול אפילו ללכת קצת יותר קצר.

בוב בזוית בוטה

מָקוֹר: @pinkvalenciaga_

20. רעיון שיער רוז גולד

אוהבים את רעיונות השיער הנועז? אם כן, בדוק זאת. כאן יש לנו בוב זהב ורד בהיר. כפי שאתה יכול לראות, הצבע הוורוד נראה מהמם והצהרות. גזרה מסוגננת וצבע כזה מדהימים וזה באמת יאיר את המראה שלך. סגנון זה זמין בדף האינסטגרם למטה ויש גם הרבה אחרים.

רעיון לשיער רוז גולד

מָקוֹר: @thirginhairfantasy

21. בוב אופנתי וקל ללבוש

רעיון השיער הבא כולל עוד בוב שיק וקל ללבוש. זהו בוב ארוך מכיוון שאורך השיער רק פוגע בכתפיים. יש לו גם חלק צד והוא מעוצב להפליא. שיער כזה אלגנטי ללא מאמץ והוא ישאיר אותך במראה זוהר לכל אירוע. תוכל לשחזר זאת או לנסות גם גרסה קצרה יותר.

בוב אופנתי וקל ללבוש

מָקוֹר: @msnaturallymary

22. בוב קצר עם פוני

לאחר מכן, יש לנו בוב גלאם מאוד להראות לך. כאן יש לנו בוב באורך סנטר קצר עם גלים יפים בחזית. המראה נוצר עם שיער של Outre Hair ותוכל לצפות בסרטון כיצד ליצור מחדש את הסגנון בעצמך בעמוד למטה. שיער כזה יהיה מושלם לאירוע מיוחד.

בוב קצר עם פוני

מָקוֹר: @יופי מהמם

23. בוב אסימטרי אופנתי

רעיון השיער האחרון כולל עוד בוב אסימטרי אופנתי. צד אחד של השיער נראה כמו בוב קצר והצד השני הוא אורך בוב ארוך. אז, עם המראה הזה אתה מקבל את הטוב משני העולמות! זהו תסרוקת מסוגננת, אופנתית וקלה ללבישה. אם אתה רוצה לנסות את המראה הזה, אתה יכול פשוט ללחוץ על הקישור למטה וללכת לאתר.

בוב אריג אסימטרי אופנתי

מָקוֹר: @amandineluxioushair

אנו מקווים שקיבלת השראה מתסרוקות האריגה של בוב.