43 תסרוקות שתי צמות מושלמות לימי הקיץ החמים

נמאס לך מאותה תסרוקת ורוצה לנסות משהו חדש? אז זה פוסט הבלוג בשבילך. מצאנו 43 תסרוקות קלועות מדהימות. כל אחת מהן כוללת שתי צמות ותוכלו למצוא רעיונות קלאסיים כמו גם סגנונות חדשים ומודרניים. תסתכל, לא תוכל להחליט איזה מראה קלוע לנסות קודם. אתה יכול לקבל שיער שונה כל יום!

1. שני הזנות בצמות

ברצוננו להתחיל את רשימת שתי תסרוקות הצמות הטובות ביותר במראה האדום והשחור האופנתי הזה. השיער הוא תערובת יפה של שחור ואדום כהה עם שתי הזנה ארוכה בצמות. יש גם צמה מרכזית שאובזרה בעזרת טבעות זהב. זהו מראה אמנותי ומושלם לנשים שרוצות תסרוקת נועזת. אתה יכול ליצור מחדש עם או בלי האביזרים.

שתי צמות צמות עם אביזרים

מָקוֹר: @מימיסבריידס

2. צמות זנב דגים הולנדי

הרעיון הבא שלנו הוא ייחודי ומסוגנן. במקום שכל השיער יהיה קלוע, הצמה עוברת רק באמצע הדרך ואז השיער נשאר רופף. חצי הצמה הזו יוצרת מראה כל כך אופנתי. אתה יכול לנסות את הסגנון הזה עם צמות זנב דגים כמו בהשתתפות או שאתה יכול להשתמש בצמה אחרת לבחירתך.

שתי צמות זנב דגים הולנדיות

מָקוֹר: @hairbyjaxx

3. קורנרוז ארוכים

מחפשים סגנון אופנתי וקל ללבוש? אז זה בשבילך. כאן יש לנו צמות קורנו ארוכות ופשוטות. זוהי תסרוקת שנראית מגניבה ללא מאמץ. מיום עד לילה, סגנון קלוע זה ישמור אותך נראה מסוגנן. אתה יכול לשחזר את הצמות הארוכות או לנסות קצרות יותר.

תסרוקת ארוכה, שני קורנרוז

מָקוֹר: @jessohno_shedid

4. שתי צמות ללחמנייה צמה

אם אתה צריך תסרוקת לאירוע מיוחד כמו חתונה או נשף, בדוק את המראה הבא. השיער קלוע להפליא לשתי צמות צד שנפגשות בלחמנייה נמוכה. זה גם היה מאובזר. אתה יכול לנסות תסרוקת דומה עם כל אביזרים, פנינים או אבני חן יהיה יפה. כמו כן, כדי להפוך את העדכון פחות רשמי, אתה יכול להשאיר את האביזרים בחוץ למראה פשוט יותר.

שתי צמות ללחמנייה קלועה

מָקוֹר: @dvir_tvik

5. צמות קורנו עם צמה מרכזית

לאחר מכן, יש לנו הצהרה על תסרוקת. למראה זה השיער עוצב לשתי צמות צד בעלות צמה מרכזית מאובזרת. יש גם צמות קטנות יותר, ולאלה ליד הצמה המרכזית יש פרידות משולש אופנתי. זהו סגנון יצירתי וייחודי כל כך. זה מושלם לנשים שאוהבות להתבלט מההמון.

שתי צמות קורנו עם צמה מרכזית

מָקוֹר: @shellyafrikhair

6. שתי צמות צרפתיות

הרעיון הבא שלנו כל כך אופנתי וחמוד. השיער עוצב ל -2 צמות צד וקשרים שיער שחורים נוספו בערך באמצע הצמות. זוהי דרך פשוטה לאבזר אך היא רק הופכת את התספורת לייחודית. השתמש בעניבות שיער שחורות למראה אלגנטי או בחר בהירות וצבעוניות לתסרוקת נועזת יותר.

תסרוקת שתי צמות צרפתיות

מָקוֹר: @dvir_tvik

7. שתי צמות עם וויב מתולתל

מוקדם יותר הצגנו מראה חצי צמה. הנה עוד דרך יפה ללבוש סגנון דומה. השיער קלוע ל -2 צמות צד ואז באמצע הדרך השיער נשאר רופף ומתולתל. זהו רעיון שיער מהמם ואלגנטי. אתה יכול ללבוש את הסגנון הזה בכל מקום אבל זה מראה קלוע נהדר לאירוע מיוחד.

שתי צמות עם מארג מתולתל

מָקוֹר: @lalatheislandgal

8. שתי צמות זנב דגים גדולות

רוצה לשנות לגמרי את המראה שלך עם תסרוקת וצבע חדשים? אז זה בשבילך! לרעיון זה השיער נצבע במספר צבעי פסטל. ואז השיער הוכנס לסגנון צמת זנב דגים כפול. הצמות די רופפות אך יש קטע באמצע הדוק. המראה הזה מזכיר לנו נסיכה! צור מחדש את כל הסגנון או נסה את הצמות בצבע השיער שלך. צמות כמו אלה ייקחו תרגול אבל זה יהיה שווה את זה.

שתי צמות זנב דגים גדולות וצבעוניות

מָקוֹר: @shmeggsandbaconn

9. להאכיל בצמות קורנו

אתה יכול להפוך את התסרוקת שלך לייחודית אך פשוט לשנות את זווית הצמות שלך. כאן יש לנו 2 צמות קורנו שנקלעו בזווית. כפי שאתה יכול לראות, זהו סגנון פשוט אך הוא אכן קובע אמירה אופנתית. אתה יכול לשנות את הזווית על כל סוג צמה כדי ליצור מראה דומה.

2 להאכיל בצמות קורנו

מָקוֹר: @roidedroots

10. שתי צמות הולנדיות

לאחר מכן, יש לנו עוד תסרוקת חמודה לחלוק איתך. הצמות גדולות מאוד ועוצבו ליצירת מראה צמה הולנדי. זה רעיון מסוגנן וזה נהדר לנשים שרוצות לנסות משהו חדש.

שתי צמות הולנדיות מאת Larinabeauty

מָקוֹר: @larinabeauty