41 דרכים יפות ללבוש ציפורניים אדומות

אדום הוא צבע פופולרי באופנה, ביופי ובציפורניים. הצבע הזה לא רק נראה נועז ויפה, אלא גם לאדום יש משמעויות מיוחדות. אדום יכול לסמל אהבה, כוח, תשוקה ועוד. אתה יכול להשתמש באדום כדי להתאים לכל מצב רוח! אנו חושבים שאדום נראה מדהים בשימוש באמנות הציפורניים, ולכן מצאנו 41 ציפורניים אדומות מדהימות שעליך לנסות! בין אם אתה צריך ציפורני גלאם לאירוע מיוחד, רוצה סט ציפורניים כדי להאיר את מצב הרוח שלך או שאתה צריך מראה חמוד ללבוש ללילה דייט, אז יש לך עיצוב ציפורניים בשבילך!

1. גלאם ציפורניים אדומות וזהב

ראשית, יש לנו את הרעיון הזה לציפורן גלאם! לציפורני האילן הארוכות עיצוב אדום כהה וזהב. אתה באמת יכול לקנות את המניקור הזה במקום לנסות ליצור אותו בעצמך או ללכת למספרה כי אלה זמינים כמזויפים, לחץ על ציפורניים. אז, אתה יכול ליצור מחדש את המראה האדום המדהים הזה בעצמך. אתה יכול לרכוש את הציפורניים ולבדוק את העיצובים האחרים הזמינים בדף המוצג להלן.

ציפורני סטילטו גלאם אדום וזהב

מָקוֹר: @helenahan.pro

2. ציפורניים אדומות עם טיפים נוצצים

הרם את הציפורניים שלך עם קצת נצנצים! כאן יש לנו מסמרים אדומים עם טיפים נוצצים כסופים. זה רעיון כל כך חמוד ומנצנץ. כפי שאתה יכול לראות, זה נראה נהדר גם על ציפורניים קצרות, כך שלא משנה באורך הציור או הצורה שתבחר, העיצוב הזה יהיה יפה. צור מחדש את עצות הכסף או שאתה יכול לנסות זהב. נצנצים מזהב ייראו מעט חגיגיים כך שיהיו מושלמים לחג המולד.

ציפורניים אדומות עם טיפים נוצצים

מָקוֹר: @mvargas_nails

3. עיצוב מסמר לב חמוד

אדום הוא צבע האהבה ולכן אין זה מפתיע שציפורניים אדומות מכילות לעתים קרובות לבבות. הרעיון הבא הוא דוגמה יפה לאופן בו תוכל להוסיף לב לציפורניים שלך. הציפורניים אדומות עם שני מסמרים עם מבטא. מסמר מבטא אחד כולל פסים ולשני עיצוב לב חמוד. אתה יכול למצוא הדרכות מקוונות שיעזרו לך לשחזר את הלב. זהו מראה מסוגנן המתאים לכל אירוע רומנטי.

עיצוב מסמר לב אדום

מָקוֹר: @nailsuponatime

4. ציפורניים אדומות נוצצות

מחפש ציפורניים נוצצות שמביעות אמירה? אז הרעיון הזה הוא בשבילך. לכל מסמר עיצוב שונה ואלו כוללים: מאט אדום, מסמרים עם קריסטלים, כרום אדום, נצנצים ואומברה. זהו מניקור מדהים ומשהו דומה מושלם לנשים שרוצות ציפורניים נועזות שמרשימות. נסה את כל הלוק או פשוט בחר כמה מהעיצובים שאתה אוהב.

ציפורניים ארוכות ארוכות נוצצות אדומות

מָקוֹר: @margaritasnailz

5. ציפורניים אדומות ונמר

הדפס נמר ואדום נראים מדהים ביחד. אל תקבלו את המילה שלנו על זה, שימו לב לציפורניים האלה! עיצוב זה כולל ציפורניים מבריקות אדומות, אמנות ציפורניים מאט, הדפס נמר ומסמר שחור ונמר. זה רעיון אופנתי ומהנה. אתה יכול לנסות כל עיצוב או פשוט לבחור את המועדפים עליך. יש הדרכות להדפסת נמר באינטרנט כדי שתוכל לנסות ליצור מחדש את התבנית בעצמך.

ציפורניים אדומות ונמר

מָקוֹר: @philglamournails

6. ציפורניים מאט אדום

לאחר מכן, יש לנו רעיון מסמר בהיר. הציפורניים בגוון אדום מט תוסס. זהו רעיון מסוגנן שקל ללבוש אותו. אתה יכול להשתמש בגוון אדום דומה על כל אורך או צורה של ציפורן ואתה יכול ליצור מחדש עם או בלי הגימור המט. כך או כך, זה ייראה שמש.

ציפורניים מאט אדום

מָקוֹר: @מסמר_שמש

7. ציפורני גליטר כהות

הרעיון הבא שלנו הוא פשוט ומסוגנן. הציפורניים צבועות בברק נוצץ אדום כהה. אנו אוהבים את הרעיון הזה מכיוון שהנצנצים עדינים אך הוא ינצנץ באור. הוא פשוט קל ללבוש, קל ליצור ויתאים לכולם. אמנית הציפורניים השתמשה בגוון Rooftop Soirée של Cirque Colors.

ציפורני גליטר אדומות כהות

מָקוֹר: @badgirlnails

8. מסמר מבטא משולש

מחפשים סט מסמרים אופנתי? אז זה בשבילך. הציפורניים קצרות וצבועות בגוון אדום בוהק. יש גם מסמר מבטא אחד הכולל עיצוב משולש מסוגנן. ניתן ליצור משולשים בעזרת מדבקות ושבלונות. זה מראה מדהים וזה אחד האהובים עלינו.

ציפורניים אדומות עם מסמר מבטא משולש

מָקוֹר: @amur_nails

9. ציפורני דובדבן חמודות

תנו לציפורניים שלכם אווירה חמודה וינטאג ‘בעיצוב כמו זה. ציפורניים אלה אדומות עם מסמר מבטא אחד. מסמר המבטא כולל דפוס דובדבן יפהפה בעל מראה של שנות החמישים. אתה יכול לצבוע את הדובדבנים בעצמך או להשתמש במדבקות כדי להפוך את העיצוב מחדש לקל קצת יותר.

ציפורני דובדבן חמודות

מָקוֹר: @philglamournails

10. ציפורני סטילטו אדומות עם קריסטלים

ציפורניים מאט יכולות להיראות כל כך אלגנטיות ושיקיות. הרעיון הבא שלנו הוא דוגמה מצוינת. ציפורני הסטילטו בצבע אדום מט עם שני מסמרים עם מבטא. מסמר מבטא אחד בעל עיצוב עדין עם גבישים לאורך הציפורן והשני מעט נועז יותר. ציפורניים כאלה יהיו מושלמות לאירוע מיוחד. אתה יכול לקנות אבני חן באינטרנט וניתן למרוח אותן בעזרת דבק ציפורניים או פשוט להניח אותן על לק רטוב.

מסמרי סטילטו אדומים עם קריסטלים

מָקוֹר: @philglamournails