23 תסרוקות בוב מתולתלות שהן במגמה כרגע

11. תלתלי בלונדינית אפר

השיער נחתך לישיבה ממש מתחת לסנטר והוא צבוע בגוונים שונים של בלונדינית אפר כולל גוונים חמים וקרירים. שיער כזה ייראה מדהים לקיץ. אתה יכול גם לקבל גזרה וצבע דומה עם תלתלים רופפים או הדוקים.

שיער בלונדיני אפר מתולתל עם פוני

מָקוֹר: @נוביארזו

12. בוב מתולתל הפוך

לאחר מכן, יש לנו רעיון שיער פשוט ומסוגנן נוסף. למראה זה, השיער המתולתל היפה נחתך לסגנון בוב הפוך. אין צבעים עזים או גזרות אופנתיות, זה פשוט ללבוש ושיק. תספורת כזו תתאים לכולם וניתן ללבוש אותה בכל סוג שיער, החל מגלים רופפים ועד תלתלים צמודים.

תספורת בוב מתולתלת הפוכה

מָקוֹר: @rodrigovizu

13. בוב עם תלתלים למראה טבעי

אם יש לך תלתלים טבעיים רופפים יותר, שקול תסרוקת כמו זו! למראה זה, השיער נחתך בבוב ארוך מכיוון שאורך השיער נמצא ממש מעל הכתפיים. התלתלים רופפים מה שמעניק לשיער אווירה נינוחה וקיצית. זוהי תסרוקת יפה וניתנת לשחזור בכל צבע שיער.

בוב עם תלתלים למראה טבעי רופף

מָקוֹר: @lauren.hairdesign

14. תלתלים כחולים מודגשים

נמאס לך מהשיער ורוצה תסרוקת חדשה שהיא נועזת ונועזת? אז נסה בוב בהיר כמו זה! השיער נחתך לבוב מוערם מכיוון שהשיער ארוך יותר מלפנים וקצר יותר מאחור. הוא סיים עם צבע כחול תוסס. שיער כזה מושלם לנשים שרוצות להתבלט מההמון. נסה את המראה הכחול או בחר את גוון השיער הבהיר האהוב עליך.

בוב מתולתל כחול תוסס

מָקוֹר: @elle_belle18

15. פוני מתולתל

תן לשיער שלך מהפך שלם עם תסרוקת הבאה זו. כאן יש לנו שיער שנחתך לבוב יפה ומרובד והוא מסיים פוני מתולתל. הפוני והגזרה המסוגננת יהפכו את השיער שלך וזה כבר לא ייראה משעמם וחסר חיים.

שיער מתולתל מרובד עם פוני

מָקוֹר: @ashlydanielaa

16. בוב וויב המתולתל

בובס ארוכות וקצרות מתולתלות הן אחת התסרוקות הפופולריות ביותר כרגע. נשים שחוששות לחתוך שיער או לא מוכנות לשינוי נועז יכולות להתנסות במארגים ופאות מתולתלים. סגנונות אלה נראים טבעיים וקלים להתקנה. אם אתה רוצה לגלות כיצד תוכל להשיג את מראה הבוב החמוד הזה, הקפד לבדוק את TheHeartsandCake90 הדרכה ביוטיוב.

בוב וויב המתולתל

מָקוֹר: @ifancycupcakes

17. תלתלים מבולגנים סגולים

אוהבים את התסרוקות התוססות? אז הרעיון הבא הזה הוא בשבילך. כאן יש לנו בוב מתולתל מדהים הצבוע בגוון סגול בוהק. סגול הוא צבע נועז ומסוגנן שייראה נפלא על כולם! נסה בוב כזה או שאתה יכול לנסות גוון סגול אחר. אתה יכול גם לנסות הדגשים סגולים במקום צבע ראש מלא אם אתה רוצה מראה עדין יותר.

שיער מתולתל סגול מבולגן

מָקוֹר: @larnkieninger

18. אונת חתך בוטה מתולתלת

יש הרבה גזרות וסגנונות שונים. תסרוקת אופנתית שתוכל לנסות היא בוב עם גזרה בוטה. שיער עם גזרה בוטה חד ומדויק מאוד. בוב הבא הוא דוגמה מסוגננת. השיער גזור יפה ויש לו הרבה תלתלים זעירים. נסה בוב מגמתי כזה או שאתה יכול לבחור בסגנון קצר יותר. כך או כך, התלתלים שלך ייראו מדהימים ושיערך יהיה קל לתחזוק ולעצב.

אונת חתך בוטה מתולתלת

מָקוֹר: @amandineluxioushair

19. בוב יפה עם תלתלים הדוקים

אם השיער שלך מתולתל מאוד, שקול לנסות בוב כמו זה. לשיער יש גזרה מוערמת, כך שהוא ארוך יותר מלפנים וקצר יותר מאחור והוא בערך באורך הסנטר. זוהי תסרוקת מדהימה מכיוון שהיא מראה עד כמה תלתלים הדוקים יותר יכולים להיראות כשחותכים אותם לתוך בוב. שיער כזה יתאים לכל אחד וזה ייתן לך מראה אופנתי.

בוב יפה עם תלתלים צמודים

מָקוֹר: @kadam82

20. בוב בלונדיני רך

חושבים לנסות בלונדינית? אז אתה צריך לבדוק את התסרוקת הזו. כאן יש לנו בוב כהה ארוך עם תוספת גוונים חומים בהירים יותר והדגשות בלונדיניות חמות. הבלונדינית כה עדינה והגוון החם גורם לבלונדינית להיראות טבעית יותר. אנחנו אוהבים את התסרוקת הזו כי יש לה מראה נשיקה וקיצי.

בוב בלונדיני רך

מָקוֹר: @stylesbymaddy

21. בוב ברונטית פשוט

הרעיון הבא שלנו הוא אופנתי ופשוט. למראה זה, השיער נחתך בערך באורך הסנטר. זהו סגנון נוסף שיתאים לכל אחד וקל ללבוש אותו. תסרוקת כזו מושלמת למי שרוצה לנסות את גזרת הבוב מבלי להיות נועז מדי. כמו כן, זה יהיה נהדר עבור הנשים שמנסות בוב בפעם הראשונה.

תספורת בוב ברונטית מתולתלת

מָקוֹר: @elyssacurlygirl

22. בוב בלונדינית יפה

לאחר מכן, יש לנו רעיון בוב בלונדיני אופנתי. השיער מתחיל להיות כהה בשורשים ומתבהר בהדרגה עד שהוא גוון בלונדיני בהיר מאוד. אנחנו אוהבים את הבוב הזה כי הבלנד הבלונדיני פשוט מהמם. זוהי תסרוקת יפה שתגרום לך להיראות גלאם לכל אירוע. אתה יכול לנסות את התסרוקת הזו עם כל גוון בלונדיני. גם בלונדינית דבש תיראה נחמדה.

תלתלים בלונדיניים נפחים

מָקוֹר: @goldennn_xo

23. בוב מתולתל בוב

התסרוקת האחרונה שהיינו רוצים להראות לך היא הבוב השחור הזה עם תלתלים נינוחים. למראה זה, השיער כהה ונפח. התלתלים רופפים ומרקמים. זהו רעיון שיער מסוגנן שיהיה מושלם לכל עונה. צור מחדש את התסרוקת הזו או נסה תלתלים הדוקים יותר. כך או כך, זה ייראה נפלא.

פאת בוב מתולתלת

מָקוֹר: @nikkifagbemi

אנו מקווים שקיבלת השראה מכל הבובים המתולתלים היפים האלה!